Goedzo @MMD86 ! Hopelijk valt het allemaal mee. Ik heb zooooo weinig lucht!!! Oh bah.. weet niet hoe ik zitten moet, met lopen direct buiten adem. Hoop dat ie toch nog goed in stuit gaat liggen. Of Nouja lieve helemaal goed uiteraard.. Maar dan kan ie miss iig iets indalen. Dit is echt jakkes!
@Essje ooh spannend zeg! Hopelijk zet t door @MMD86 positief denken! Hopen dat t meevalt Ik zou vandaag eigenlijk niks doen maar mn vriendinnen vroegen me op de koffie dus daar heen gegaan en toen uit eindelijk met z'n alle inclusief N. Boodshappen gedaan haha Was wel heel gezellig maar heb nu zo'n last van mijn benen... komt door t fietsen gisteren denk ik Straks gaat N. Ff slapen, zet ik J. Met de tablet neer en dan ga ik maar lekker warm douchen en daarna écht een keer niks doen
Nou ik lig aan de CTG en bloeddruk meterr aan mijn arm... Mn bloed is geprikt en Mn urine is naar het lab! Moet zeggen dat ik nu wel menstruatie achtige krampen heb.. wie weet?
Verschrikkelijk!! Ik ben verkouden en vind het al een ramp - dat terwijl beebje braaf is ingedaald. Kan me voorstellen dat het voor jou nog veel brakker is. Is je verkoudheid wel op weg te beteren? Net antwoord gehad van bloedproeven - m'n Hb is nu goed! En dat zonder extra ijzer - want die eet ik al weken niet meer! Wel nog veel groene groente enzo.
Nou krampen zijn er nog steeds sinds vanochtend vroeg, maar zit geen regelmaat in. Echt van die menstruatiekrampen afgewisseld met harde buiken. Kijk het nog even aan, wie weet na het rondje ikea vanmiddag dat het doorzet?
Spannend MMD86! @Me84: Oh, lijkt me ook heel naar om zoveel last overal van te hebben... Wat dat betreft mag ik van geluk spreken. Wel ongemakken, maar ik kan in feite ook nog best wel wat. Hoop dat je beeb gauw komt meid! Zelfde geldt voor Essje en voor meer! Vervelend hoor, veel succes..!
M'n neus blijf maar dicht zitten en wil die neusspray niet langer dan 'n week gebruiken! Doe t alleen nog savonds voor t slapen anders dan is t helemaal feest. Maar merk dat wanneer ie net even open is ik nog steeds door m'n mond adem omdat ik gewoon te kort kom voor m'n gevoel haha. Bah. Stomen enzo doet ook niks. Schiet niet echt op.. maar komt vast goed! Fuck dat je ook verkouden bent!! Wel fijn van je ijzer! Wat een mooie plaatje schetste je trouwens met je herten en elanden.. onvoorstelbaar! Wel gevaarlijk idd haha. Maar schitterend!
Spannend Essje en Mmd86!! Misschien zet t voor jullie beide wel door! Hier nergens last van! T schiet alleen af en toe in Mn lies, heel irritant! Net lekker geshopt bij de outlet! Mooi ff wat kunnen scoren voor de 3 mannen! Was wel keidruk, moesten zelfs buiten wachten om naar binnen te gaan. Zodat er niet té veel mensen binnen waren, maar was alsnog propvol Maar goed, de buit is binnen
Ik heb in het begin van de zwangerschap toen een neusspray gehad die wel mag, wegens langdurige benauwdheid door verstopte neus. Misschien dat je die aan kan vragen? Is alleen op recept te krijgen
@Wendy88: Haha, mooi. Hier zijn me dat soort dingen te druk! Dan keer ik bij voorbaat al om. Ik geloof dat er bij mij wbt reactievermogen in de auto nog niet zoveel aan de hand is trouwens. Ik had net bijna een kat onder de auto, hij rende ineens met volle vaart de weg over! Het ging gelukkig net goed..! Als ik niet meteen vol geremd had was 't mis gegaan denk ik... Moet wel toegeven dat ik eigenlijk een beetje te hard reed. Bleh, lijkt me zo naar iets te raken... Ik heb één keer toen 't heel hard waaide een vogeltje onder de auto gehad die daarna dood was. Die werd meegenomen door een windvlaag. Dat vond ik al heel sneu.
Jheeeee de eerste baby is er gefeliciteerd!!!!! Hier opzig goed geslapen alleen die pijn in me handen echt niet te doen alleen de dokter kan ook niks doen behalve inderdaad oefeningen doen ......
Heb je al een goeie polsbrace gevonden? Geeft bij mij voor de nacht wel wat verlichting. En wat ook een goeie oefening is, onder/in warm water “piano spelen” met je vingers zeg maar. Als ik erg veel last heb helpt dat wel een beetje
Haha hier ook weinig last maar dat heb ik ook heel vaak! In mn lies of in mn bil lekker hoor Leuk zeg ff shoppen love it! @Appelsientje89 zo naar! Hier begint mn neus ook dicht te gaan zitten dus vrees dat ik ook verkouden ga worden vandaag of morgen blegh @MMD86 & @Essje jullie maken t weer spannend hoor ben benieuwd!