Nu onderweg naar het ziekenhuis voor een ctg en controle. Krampen zijn pijnlijker en komen al ruim een uur om de 5 minuten.. hoop niet dat het afzakt zo
Ohhhh dit is echt zo spannend! @Essje ik hoop voor je dat het the real deal is! Ik heb ondertussen eens even een proefje gedaan met geboortehapjes. Wat vinden jullie?
Luxe hoor Foeke, ziet er mooi uit! Hou er wel rekening mee dat je het voor jezelf niet te ingewikkeld maakt he. Ugh, kom ik weer hoor...Weer zo'n klusje dat voor de bevalling nog gedaan zou worden... Voor dit weekend zou de stratenmaker die bij ons de oprit heeft gedaan een stukje herstellen omdat het water niet goed wegloopt. Maar, natuurlijk, krijg ik net te weten, lukt dit niet. Dus dit wordt weer later en maar hopen dat het voor de bevalling gebeurt. Minder erg dan het purren hoor, maar ik wil gewoon rust en geen gedoe in en rond mijn huis als de baby er is of bijna komt. Wordt echt gestresst door dit alles. De nieuwe bank zou ook uiterlijk vrijdag binnen zijn, ook nog niks van gehoord, dus gaat ook vast en zeker later zijn... Bah... Het is door omstandigheden en tegenslagen zo gelopen dat alles nu nog moet, maar mocht er ooit nog een beeb komen, ik doe het nooit weer zo! Bah.
Het is echt heel easy! De zoenen even boven het gasfornuis houden, rondje draaien in een bakje vol muisjes en even laten afkoelen in de koelkast. Zo snel en zo makkelijk! Ik doe de volgende keer iets minder muisjes, denk alleen t topje van de zoen, want vond net nu wel wat overheersend. Maar nog steeds super lekker en het ziet er zo schattig uit op zo'n schaaltje!
Dat is erg makkelijk je zou ook het topje er af kunnen snijden met een mes en dan vullen met muisjes of zo ... Wij doen lekker simpel beschuit met muisjes , we hadden bij onze dochter geboorte cupcakes die moesten we dan vriezen en als we een afgesproken kraamvisite hadden eruit halen. Dit was niet zo heel succes vol wel erg leuk !
Leuk foeke! Hier haal ik een arsenaal aan geboortekoekjes en chocola in huis Zullen met mijn dochter idd zelf af en toe wat maken. Succes essje!
T is echt nog geen halve minuut werk op deze manier dus vind het zelf nog makkelijker dan het hele beschuit met muisjes gehalte
Ohhh dat is echt een leuk idee zeg! Wie weet kan ik dat zondag maken goed idee! Ik heb ze ook gemaakt met lange vingers.. beetje witte choco smelten en dan van de choco in de muisjes ! Leuk voor de kleinste