Ik moet vrijdag langs de huisarts en bespreek t gelijk even met hem. Ik neem liever ook niks in, maar het lijkt steeds erger te worden. Als ik zo nog 3 weken moet doorlopen ga ik t niet redden.
Bij mij werkt melk ofzo alleen heel kort. Het enige wat echt helpt zijn rennies. En inderdaad op links liggen! Als ik op rechts lig heb ik er ook last van en op links bijna niet.
@esje1984 Rennies helpen hier goed, ik eet er een stuk of 3/4 voordat ik naar bed ga! En idd een extra kussen
Oei das wel een beetje jammer! Hopelijk gauw wel echt werk anders wordt je ook maar moe.. kun je ook niet even seksen, haha! (oh men ik zou er niet aan moeten denken!)
Ja ze had wel aangegeven dat als slapen niet gaat ik aan de bel moest trekken en niet te lang door moet lopen, zodat ze dan kunnen kijken voor eventueel extra zetje/inleiden of slaapmiddel, maar hoop dat het morgen gewoon doorzet. En seksen durft man niet meer Haha hebbben er bijna 3 maanden een verbod op gehad
*Ego bericht!* Hier weer eens wakker.. eigenlijk zou ik echt niet op m'n telefoon moeten kijken want daar word je alleen maar meer wakker van, maar ik verveelde me echt en had even afleiding nodig. Ben vandaag zoooo emo. Er komt niks uit, een lekkere huilbui ofzo zou juist goed zijn, maar alles zit vanbinnen. Echt prikkelbaar to the max. En dan ook nog nachtmerries over de beeb. Oh echt doe mij m'n humeur weer terug want nu heb ik het gevoel dat ik niks meer trek. M'n lijf is zwaar, letterlijk en figuurlijk. Oh en ook echt deze; mijn broer was vandaag jarig en daar gingen we natuurlijk gezellig heen. Maar hóe vaak ik (van te voren en vandaag) niet de opmerking kreeg; niet vandaag bevallen he, dat is niet leuk voor je broer! UH.. HALLO, ten eerste dit is zoooo klaar dit grapje, ten tweede: alsof ik er iets over te zeggen heb. Nouja.. oh ik kan zo niks hebben. Oke echt genoeg gezeurd. Ik zal proberen morgen weer vrolijker op te staan.
Vreselijk dat soort grapjes! Gaan mijn nekharen ook van overeind staan! Alsof je het zelf in de hand hebt idd.. Pff! Nou en zo’n offday mag best hoor! Laatste loodjes zijn nou eenmaal het zwaarst.. hopelijk vallen we straks allebei toch in slaap Haha
Jullie houden het weer spannend @Essje en @MMD86 ! Alvast veel succes... Bah @Foeke stomme opmerkingen!! Niks van aantrekken. Hier roep ik ook dat het vandaag niet mag ivm. verjaardag moeder maar dat roep ik zelf dus dan mag het vind ik . Lijst Idee: Super leuk zo, Thanks!! Ik stel alleen voor om de dames die bevallen zijn van de "beval lijst" te verwijderen, anders wordt het bericht straks te groot omdat iedereen er dubbel op staat en kunnen we het niet meer posten als er nog meer dames bevallen zijn. En dan is het straks als er meerdere bevallen zijn makkelijk en overzichtelijk te zien wie er nog moet bevallen bij de eerste lijst en wie er bevallen is onder "geboren". Kunnen evt. nog extra info zetten bij het geboren gedeelte als mensen dat willen? Zoontje nog steeds ziek, overgeven en ontplof luiers . Man werkt vanaf huis omdat ik vanmiddag ooo controle heb. Gelukkig!
@Foeke Ik snap je helemaal.. het is gewoon klaar zo op het eind! Je wilt zelf al dat je baby komt, maar daar heb je geen invloed op.. en dan die eeuwige stomme 'grapjes' !! *zucht* probeer even iets 'leuks' te doen qua afleiding, iets waar je blij van wordt! Met iemand waar je tegen kan zeggen dat je even 'jij' wilt zijn, ipv een hoogzwangere ??? @Essje Ach... bij jou ook niks??? Shit Hey! Hier gewoon 0,0 !!! Zelfs best aardig geslapen! Dat is dan het voordeel.. maar werd net wel wakker met de gedachte 'he shit! WEER niks doorgezet!' Had het zo ontzettend gehoopt.. ik denk dat we te graag willen!
Moest even bijlezen hoor, 4 blz!!! Hihi had gister een soort geen tijd en ook heerlijk bij kunnen slapen! @Essje en @MMD86 jullie maken het wel spannend zeg! Hopelijk zet het snel door! Zijn jullie nu ook allebei gestript? Hier gaat alles goed. Kleine doet het echt heel goed! Zelf heb ik wat last van naweeen maar daar neem ik iedere 6 uur paracetamol voor. Meer last van m'n aambeien!!! Auw auw auw! Voor de rest geen hechtingen dus ik baal wel echt van die pijn. Ben al flink aan het smeren met curanol en vandaag krijg ik ook die curanol tabletten binnen.
@Foeke bah! Kinderachtige/flauwe grapjes! Niet fijn zo'n baaldag, maar helemaal niet gek. Idd echt de laatste loodjes ❤️. @Essje en @MMD86 hopelijk zet het snel écht door! Fingers crossed! @Luna30 gefeliciteerd met je moeder! Haha ja, als je het zelf roept dan mag het ! Aaah wat balen dat je zoontje nog steeds ziek is. Ik duim voor je dat hij nu toch snel een x op gaat knappen. @Mooss super om te lezen dat de kleine het zo goed doet ❤️!! Genieten! Aambeien lijken me echt pijnlijk. Laat maar komen die curanol tabletten! Dat het maar gauw over mag zijn! Hier kon ik tot 02:00 uur niet slapen vanwege de pijn (nu in beide handen/polsen/armen) grrrr.. maar.. uiteindelijk tussendoor toch wel wat geslapen (heel blij mee)! Paar keer wakker geweest, maar altijd nog beter dan helemaal niet slapen .
Hier voor het eerst heerlijk doorgeslapen weer ff lekker weer na zo lange tijd Zometeen zoontje naar school brengen de laatste dingetjes halen en dan best wel zenuwachtig voor zondag hoop dat de tabletjes snel effect hebben
@Nyna87 zooo vervelend he? Ik heb er ook zo'n last van gehad. Maar nu met brace echt helemaal niet meer. Gelukkig. Overdag overigens wel vaker en vaker dat m'n handen "slapen". Grrr. Maargoed. Hier heerlijk geslapen, ondanks dat ik vaak wakker was. Nu eens bedenken wat ik vandaag ga doen.
Als het zo blijft ga ik toch ook maar eens kijken naar een brace. Super om te horen dat dat zo goed werkt bij jou!
Écht een wereld van verschil. We waren dit weekend een nachtje weg en toen dacht ik: ach, gaat wel zonder. Nou niet dus meteen weer 36x wakker
@Luna30 Jaa idd dat is een goed idee! Anders word ie nog langer! ah nee nog steeds niet fit dus? Hoop dat t na vandaag beter gaat. Meestal 24/48u buikgriep en dan knap je langzaam weer op. @MMD86 @Essje Nou zeg jullie lichamen maken er wel een potje van he hopelijk begint t snel voor real, en dan echt echt echt! @Nyna87 wat rot van de pijn zeg! Voelt t dan alsof je een soort muisarm hebt ofzo? (Ken de pijn niet) mijn man had dat tunnelsyndroom en die is daarvoor geopereerd Vandaag wordt mn pa geopereerd, ze dachten gisteren al maar vanwege de taalbarierre (ze wonen in Noorwegen ) hadden ze t niet goed begrepen Ze hebben 7u gereden naar een van de betere ziekenhuizen wat deze operatie betreft. (Zijn rug) Hopelijk verloopt t goed allemaal! Helaas zal hij de beeb hierdoor pas in Januari echt kunnen zien en vasthouden, maar gelukkig hebben we facetime! Hier wel weer goed geslapen, heb geen voorwee of krampje or whatever niks... de hele dag niet. Ben benieuwd of mn lichaam zich uberhaupt aan t voorbereiden is maar denk eerder dat Gerrit goed zit tot 41 weken Enige wat zeer doet is mn lichaam! Van dat stomme fietsen kan amper normaal lopen