1-15 okt 2017 ...bijna mama's! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ladylola, 11 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Super lief nyna!

En BJ had wel ff noodzakelijk geweest als hij dat even had besproken met je ja. Op zich geen onbelangrijk detail medische handelingen bij je kind...mannen :-O

Nyna87 vindt dit leuk.
  2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Maartje aat vervelend. Hier ook echt behoorlijk wat angsten en geef ook niet snel toe. Maar enige wat je kan doen, is alles goed bespreken en tegen jezelf zeggen dat je angstig mag zijn. Tis ook niet raar toch?
    Alleen wat mij helpt, dat ik het allemaal maar een beetje over me heen laat komen. Als je al een moeilijke weg hebt gehad, zal het neem ik aan niet nog moeilijker worden. Ik ga er vanuit dat het alleen maar minder kan zijn, omdat alles bij mijn dochter moeizaam en intrns was. En als het even pittig wordt, dan heb je hiermee al eerder gedeald. Komt uiteindelijk allemaal goed :)
    Maar bespreekbaar maken met je vk is altijd wijs!

Luna30 en Nyna87 vinden dit leuk.
  3. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Maartje03 helemaal niet raar dat je angstig bent en idd het enige dat je kunt doen is het bespreekbaar maken ❤️!

4. esje1984

esje1984 Actief lid

12 apr 2017
    271
    317
    63
    NULL
    Rotterdam
    Kan de slaap maar niet vatten.. Ben er al 3 keer uitgeweest om te plassen. Geen 1 houding ligt meer lekker en weer last van maagzuur en de baby gaat alle kanten op.

klaag, klaag... haha
    Nou ik ga weer proberen te slapen.:D

5. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Succes! Slaap lekker!

6. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    @maartje hopelijk kun je het goed bespreekbaar maken, is niet leuk! :(

@Nyna87 wat super lief van je nichtje!

Ik zit op het moment op de bank, hele nacht niet geslapen, super veel last van m'n buik. Nu ook krampen bovenin en super misselijk. Voel me zo beroerd! Ik vraag me af of dit wel normaal is.
    Hopelijk hebben jullie nog een beetje kunnen slapen!

7. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Klagen mag hier :thumup: !
    Laatste loodjes... nog maar eventjes en we mogen onze baby vasthouden (en weer opnieuw slapeloze nachten hebben :roflmao:)...

Hier redelijke nacht.. baby is rustig iig de nachten! Alleen zoontje was wakker rond half 2 ofzo en dan moet ik toch even plassen.. en net om zes uur weer... dus dan leg ik hem goed en zeg dat ie weer moet slapen.. maar voor de oudste moet ik er sowieso uit voor school, alles klaarmaken voor schoolreisje! En de jongste gaat naar de opvang.. heerlijk! Even mama dagje ;)

Nyna87, Luna30, MLB en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Oh jeetje dat is niet fijn! Even in de gaten houden en bij twijfel gewoon even de vk bellen voor overleg:) hopelijk trekt het beroerde gevoel zo weer weg.

Hier een wat onrustige nacht, maar niks regelmatigs qua krampen. Straks om 10.15 uur controle bij de vk, hoop dat al dat gerommel in ieder geval inwendige wat gedaan heeft qua ontsluiting o.i.d.:confused:

Appelsientje89 en Nyna87 vinden dit leuk.
  9. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Oh wat lekker zeg! Even de tijd aan jezelf dus vandaag, geniet ervan! :)

10. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Succes bij de verloskundige! Hopelijk heeft het inwendig inderdaad iets gedaan

Essje vindt dit leuk.
  11. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    @Essje succes bij de vk!

@Foeke jij ook succes hopelijk kunnen ze strippen!!

@Amch volgens mij heb jij ook controle toch? Succes!

Ik zal later uitgebreider reageren op iedereen, nu even druk met (nog steeds ziek) mannetje.

Essje vindt dit leuk.
  12. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    @Ladylola: oh zeker, ik vind zwanger met kids ook zwaarder! Hier de hele dag een peuter rondlopen die verzorgd en vermaakt moet... :p Mijn man is rond half 6 pas thuis van werk.

Maar in verhouding tot anderen gaat t hier fysiek nog best ok. En het zou me gewoon veel rust geven als alles in en rond huis eens klaar was voor de bevalling... Daarom, laat mij nog maar een paar weekjes rondlopen zo. ;)

Hier vannacht mijn broer van station gehaald. Was met een uurtje heen en weer... Helaas erna nog 2 uur wakker gelegen en mijn zoon om 5.45 weer wakker. Er bleef dus weinig vd nacht over!

Ladylola vindt dit leuk.
  13. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Wat naar! Bij twijfel ff bellen hoor ivm zwangerschapsvergifteging! sterkte! Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen

@Ladylola Jaa zwanger mét kids vind ik zwaarder hoor haha daarvoor kon ik me bed in duiken wanneer ik wilde en hoefde ik geen boterhammen te smeren om half 7 haha
    Maar goed ook daar rol je weer in mee uit eindelijk

@Essje succes!

@Foeke ook succes hopelijk kunnen ze je strippen!

Ik heb weer top geslapen... geen krampje niks o_O denk dat mijn lichaam lui is deze keer ofzo.
    Wel en megaaaa drukke baby gisteravond denk dat hii 2u achter elkaar aan t draaien en doen was!

onwijze last van die #^{*#*} bekken, wist echt niet dat je daar zo'n last van kon hebben.
    Gelukkig vandaag weer wat afleiding dus dan kan ik er niet aan denken.
    Vanmiddag naar het zkh met de oudste voor controle en verder maar weer een keer niet zoveel doen! :D

Ladylola, MLB en Essje vinden dit leuk.
  14. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Mlb: oh bah naar dat je je zo voelt! Rustig aan en anders bellen..!
    Succes esje, hopelijk heeft t wat gedaan!!
    Bleh vervelend van de nacht esje1984
    Maartje, hoop dat je t goed kunt bespreken en er dan wat rust in kan vinden! Het is ook niet niks!!

15. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    @MLB ik zou de vk bellen !! Als je je zo beroerd voelt, en je niet kan slapen van de krampen valt dat denk ik niet onder t kopje "normaal"

16. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden wat is er hier vee afgekletst!!!! Bizar! Gewoon 8 pagina's vandaag en gisteren, 160 berichten die ik net (en gisteren al) even snel heb doorgescrold! Kwam iets tegen over opmerkingen, poeh daar kunnen mensen inderdaad wel wat van! Alhoewel het deze zwangerschap wel meeviel!

Oh wat ben ik trouwens blij dat ik bevallen ben zeg! Al dat gedoe met slapen en omdraaien en dat soort ongein.. jeetje mis het echt niet! En dan even de buikslapers onder ons jaloers maken.... vannacht zo heerlijk op m'n buik gelegen... sorry!!

Met de kleine man gaat het heel goed. Wil de naam eigenlijk voor mij houden ivm evt meelezers....

Aambeien, die had ik tijdens m'n zwangerschap ook al maar die waren kleiner er was er steeds maar 1. Heb nu twee hele grote. Gisteren zei de VK en de kraamhulp dat er wel wat aan gedaan kon worden als het te lang gaat duren.... maar dan zetten ze er een sneetje in. Maar las al op internet dat dit meestal niet echt een oplossing is. Dus we gaan gewoon voor de creme en tabletjes, Oja en neusspray. Haha wie dat heeft uitgevonden... dat vraag ik mij dan weer af!

Vannacht hier een hele onrustige nacht gehad. De kleine man liet goed van zich horen. Maar ligt dan nu wel weer lekker uit te slapen. Jammer dat je dan zelf wakker bent omdat de oudste om 6.30 uur in bed kruipt!

Me84, Poolvos, MLB en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Zo te horen geniet jij wel van je kraamweek, ohh en op mn buik liggen mis ik ook echt ben echt een buikslapen .
    Hoe gaat het verder ? Eet de kleine goed en kom je een beetje aan je slaap ?

18. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Hoe gaan jullie dan doen dames in de kraamweek ? Blijven jullie bijv de eerste 2 dagen boven in bed ? Of gaan jullie gelijk beneden op de bank zitten ? Ik zelf denk er voor te gaan kiezen op eerst lekker bij te komen in bed ! Maar ja of ik dat ook daadwerkelijk doe geen idee..... haha

19. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ik ga niet twee dagen boven op bed liggen
    T ligt er natuurlijk een beetje aan hoe je je voelt ook maar t liefst gewoon lekker beneden op de bank met alle kindjes en dan smiddags even een dutje ofzo.
    Bij N. Lag ik een half uur na de bevalling weer op de bank samen met hem en j. Lekker luieren en dan ging ik rond t middag uur even naar bed

MLB, Appelsientje89 en Nyna87 vinden dit leuk.
  20. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Veel succes voor de dames die vandaag afspraken hebben!

@MLB ik zou ook voor de zekerheid even bellen!

Hier ook een goede nacht gehad!
    Maar 1 keer wakker geweest van de pijn in mijn handen en daarna direct weer kunnen slapen ❤️!
    Vandaag komt mijn brace, dus wie weet gaat het dan nog beter!

Zwanger zijn met al een kindje vind ik idd ook zwaarder ;). Soms ben ik echt zooooo blij als mijn man thuis komt uit zijn werk (oepssss..).

Ladylola, Donutlover, MLB en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina