Wij wonen in een appartement dus gelijk vloers...de vorige keer dus heel de tijd op de bank vond ik ook fijner zitten. Heb nu wel gezegd zo weinig mogelijk mensen bij me thuis dr vorige keer kwam ik de dag er na socjtend thuis en was net een 1.5 uur thuis en toen stond me schoonouders er me oom een goede vriendin savond me peet ouders en me zwager en schoonzus dat gaan we dus niet meer doeb
Goedemorgen meiden! @Mooss ik ben lichtelijk jaloers dat je gewoon al bevallen bent hihi. Wat heerlijk dat het goed gaat, ben ook benieuwd naar je voedingsverhaal? Helemaal oké hoor dat je de naam anoniem houd. Ik ben soms ook bang dat er toch nog meelezers zijn. Hoe is je kraamhulp? En hoe gaat het met bezoek? Thanks voor alle lieve berichtjes. Ik zal 't vandaag wel laten weten, of er nog iets inwendig veranderd is. Ik denk 't zelf niet maar das misschien ook uit zelf bescherming. Oh men, ik vind het gewoon zo lastig dat je nu WEET het kindje is gewoon af: waarom zit je dan nog in m'n buik. Echt, ik zorg met de liefde van de hele wereld voor je, maar liever uit m'n buik dan in m'n buik. Hier wel weer een heftig nachtje met veel opstaan, plassen en wakker liggen. Maar al met al wel wat uren bij elkaar kunnen schrapen aan slaap. Deze nacht was er eentje die hoogzwanger best voldoet aan een volwaardige nacht. Denk ik @Nyna87 ik hoop dat die brace wonderen doet! Kraanwerk Ik heb nog geen idee wat ik ga doen. Vind het ook wel echt een knus idee om te cocoonen in bed boven, we hebben een heerlijke kamer haha. We zullen 't wel zien. Heb sowieso wel gelezen dat het goed kan zijn voornamelijk voor bezoek als teken dat ze niet te lang moeten blijven, al ben ik daar niet zo heel bang voor: heb alleen maar heel erg leuke vrienden haha. En gezin zal heus geen uren blijven in die eerste dagen. We will see! Stiekem hoop ik wel op een herfstig weertje: ongelimiteerd binnen zitten met z'n drieën en bezoekjes komen naar ons toe. Hoe gezellig en knus! Mmmm Oh.. ik heb HONGERRRRR! Maar ook echt.. tosti honger. Haha
Dat moest natuurlijk kraamweek zijn. Oh en nog even dit; 39 WEKEN zwanger. 39 weken zwanger. Oh mennnnnn!
Oohww @Amch vervelend zeg, heb je al de vk/ha gebeld? Bah! Hoop dat je je intussen wat beter voelt.. Voor alle meiden met een afspraak bij de vk, SUCCESSSS! En @Foeke , ik duim dat je gestript kan worden en dat het voor jou het laatste zetje is.. desnoods dat ze je kunnen helpen dmv een inleiding bijv? Dat je je al zoooo lang niet goed voelt is toch ook niet fijn @Mooss Ahh.. wij allemaal jaloers zijn op jou hahaa! Wat heerlijk dat je zo geniet jammer van de naam, maar ik begrijp je helemaal, lekker anoniem zijn! Volgens mij kun je wel een 'geheime club' openen toch? Daar Kun je wat opener zijn.. is dat wellicht een idee met de aankomende geboortes? Hier is er niets meer aan de hand! Bizar he?? Zo gerommeld heeft het.. maar ja! Dat komt denk ik door het strippen.. willempie is er nog niet klaar voor, veel te lekker warm in mama's buik! Roepen heeft ook geen zin gehad.. seks... ananas... vandaag bitter lemon drinken hahahaha! Ik ga lekker uit van Maandag! Morgen is er burendag.. en zondag had ik ook wat te doen.. dus komt goed allemaal!!
Oh en betreft kraamweek, ik denk gewoon lekker op de bank en dan even mee slapen met de jongste.. mijn partner gaat na 2 dagen weer werken.. of ik moet er belabberd aan toe zijn.. dan zou het bedje kunnen worden
Als ik de mensen mag geloven die er verstand van hebben lig ik ook na de 2 nachten opname de eerste dagen nog grotendeels in bed omodat je je slecht kunt redden vd pijn. Daar kijk k niet echt naar uit.
Succes allemaal bij de controle/vlk! Ik hoop dat er wat vaart in komt voor de dames die het zo akelig zwaar hebben. Ik zit al te klagen en heb nog niet vd helft last v wat jullie hebben haha. *schaam* @Moos ooooo buikslapen! Snik.. Wat mis ik dat. En vrees dat ik na de KS nog weer geduld moet hebben. Wat fijn dat kleine man het zo goed doet! @BJlover fijn z'n goed gesprek ! Had ik na vorige keer ook eindelijk.. alles ging zo raar en nu krijg je er vertrouwen in. Word de mooiste dag van m'n leven maar je vergeet af en toe dat het een flinke operatie is waar je zelf toch best even zenuwachtig voor mag zijn. Hier word de ruggenprik van tevoren overigens niet verdoofd.. iehhh dacht ik, maar hij noemde t echt naar n klein prikje. Nou ik hoop het!! Het is al bijna zover meid!!! Wat heerlijk! M'n man die vind t ook echt spannend worden.. die zegt elke uur wel ineens, Schat.. we krijgen n baby. We krijgen n baby! Haha. Of ik het net zo spannend vind als hem. Euhm miss wel meer Voor de dames met angst.. zo ontzettend naar, maar heel begrijpelijk. Zal het zeker met de juiste mensen bespreken en met vl/ml. Zodat ze je zo goed mogelijk hierin kunnen begeleiden! Het gaat echt goedkomen!!! Het waren weer 3 pagina's lezen.. Sorry als ik weer eens iets vergeten ben! Je wilt ook echt op iedereen reageren maar het is niet te overzien met al dat gekwebbel hier hahaha. Super gezellig natuurlijk! Hier n rare nacht.. elke 45min/uur wakker en piesen.. draaien vanwege de heupen. Toch val k wel weer in slaap.. maar elke x als ik die wekker zie denk ik pffffff... M'n buik bleef erg strak en hard vannacht.. wilde maar niet ontspannen. Draaien bleef daarom met hele ingewandenpletting (haha @Foeke) nogal pijnlijk. Moet dan ook echt Beeb ondersteunen en m soort van even meedraaien..hij zakt altijd helemaal uit naar de kant waar ik op lig. Moet nog ff wat boodschapjes doen.. maar k heb ineens z'n raar gevoel dat ik niet meer durf haha wat als ik in de winkel sta en er begint wat?! Moet er niet aan denken. Vanmiddag weer lekker in het zonnetje.. zelfs n beetje bruin geworden gister dat ziet er zo lekker gezond uit, dan vallen de wallen en de opgeblazen kop iets minder op.
Vorige keer heb ik gewoon lekker op de bank gelegen. Bij ons is alles gelijkvloers. Zou er niet tegen kunnen om de hele dag op bed te liggen. Dus dit keer ook gewoon lekker op de bank. Vorige keer bijna niet kunnen lopen de 1e week door veel pijn, door onder andere verkeerd gezette hechtingen. Viel flauw van de pijn toen ik na 3 dagen mocht helpen Mn ventje in bad te doen. Hoop echt dat dat nu niet zo heftig is. Zometeen bij een vriendinnetje op de koffie die ik al ff niet meer heb gezien, gezellig!! Vanavond naar Mn ouders, die zijn vandaag 39 jaar getrouwd. Morgen is hier jaarmarkt, dus maar even over heen wandelen en morgen avond (mits ik me goed voel) bij een vriend voetbal kijken. En dan zondag lekker dagje niks. Fijn weekend allemaal Ladies!
Dat geldt echt niet voor iedereen hoor!! Kop op! Mijn vriendinnetje mocht na 1 nacht naar huis en dat ging écht prima! Ze nam wel pijnstillers, maar verder ging 't goed. Je zult misschien ietsje langer moeten wachten met buikslapen dan @Mooss Super leuk dat je nog komt kijken Mooss!! Fijn dat alles zo goed gaat! Heerlijk genieten saampjes. En @Foeke ook al 39 weken! Wow! Ik kom voorzichtig achter je aan. De rest vd dames natuurlijk wel gelezen, maar weer vergeten.
Dat ligt er echt aan hoe je je zelf voelt. Bij mijn oudste zat ik meer in de woonkamer op een tuinstoel dan in mijn bed. Weet niet hoe het nu gaat volgende week. Maar dat zien we wel. De bedoeling is om volgende week zaterdag thuis te komen. Dat weekend zijn mijn jongens ook bij hun vader en komen ze pas op woensdag weer. Dus even rustig wennen met z'n drietjes. A.s. dinsdagavond haal ik ze op bij hun vader en dan zijn ze woensdag een dagje vrij, bijzonder verlof gekregen. Dan blijven ze bij mijn schoonouders en zodra hun zusje geboren is, dan komen ze fijn naar mij toe. Donderdagochtend brengt mijn vriend ze naar school. Die blijft niet bij mij slapen. Dat wilt ie niet. Heeft wat met ziekenhuizen of zo. Moet beginnen aan lijstjes hihi. Wat de jongens in hun tas moeten krijgen voor school. Dat soort dingen weet mijn vriend niet allemaal.
Is het ook een voorteken dat je uit het niks het ineens bloed heet krijgt en begint te zweten? Dit heb ik sinds gister avond. Herken het niet bij de 1e zwangerschap. Vind het overigs wel stront irritant haha. Nu ben ik nog wel steeds verkouden, maar niet dat m'n neus verstopt zit ofzo, dat niet.. Voor iedereen die controles heeft, succes! Ben alles al weer vergeten wat ik heb gelezen
Jeetje wat een geklets sorry ik weet het ook allemaal echt even niet meer.... Spannend amch zondag! Bloemetje ik herken het ook de laatste dagen... Maar helaas tot nu toe geen voorteken oid... puur hormonaal denk ik... Morgen 39 weken.... dochterlief kwam met 39+1.... dus deze heeft nog 2 dagen ! Sorry ben echt een zeef en er is echt mega veel gekletst! Owja hoop deze keer niet zoveel op bed te liggen... bij de eerste wel lekker van genoten en laten verwennen maar er loopt natuurlijk nu ook een peuter rond dus zal dat allemaal wel anders verlopen nu...
Jeetje dames veel gekletst weer ... dat je het ineens bloedheet hebt herken ik idd ook wel ... Oh @Amch wat spannend he ! Hier nog geen teken dat het eerdaags zal beginnen alleen nog die voorweeen maar die zijn minder hoe gek dat ook is , wel na de sex een strak gevoel onderin mn buik dus dat maar even niet meer ! Hier bedacht ik me plots dat we richting de herfst gaan en ik bij onze dochter zn dooky op de kinderwagen had tegen de wind dus die weer opgeritselt en ff met de hand uit gespoelt die hangt nu lekker te drogen die kan mooi weer op de kinderwagen scheelt een hoop kou voor zn kleintje . We hebben ook een zonnekap van dooky over de maxi cosi geeft toch een ander uiterlijk aan zn maxi
He dames! Ja, zo'n besloten club is wel en optie, maar geen idee hoe het werkt. Verder zou ik t jammer vinden als het facebook zou worden, gezien ik dan niet mee kan doen. Ik ben benieuwd of één van de dames die ingeleid is de volgende zal zijn of dat er stiekem een ander tussendoor piept. Hier ook nog geen tekenen van een op handen zijnde bevalling. Bij S. ook nooit voortekenen gehad trouwens! Ik heb nu en dan wel eens van die scherpe steken onderin, maar die heb ik al weken, volgens mij zijn dat niet eens voorweeën. @Luna30: beterschap voor je zoontje... Gaat het al wel wat beter? Zo sneu... Hoe gaat het nu @MLB? De laatste op de lijst zijn hoeft trouwens absoluut niet te betekenen dat je de laatste bent die zal bevallen. Het is mooi weer. Vandaag met S. boodschappen gedaan, een 3 kwartier gewandeld. Of nou ja, hij ziet zoveel dat het gewoon heel lang duurt en we qua afstand heel weinig afgelegd hebben, ghehe... Vanmiddag maar even op de fiets naar de bibliotheek en even grasmaaien denk ik! Voor volgende week nog een kappersafspraak gemaakt voor de kleine man, is die straks ook weer mooi geknipt voor de fotoshoot die we willen doen als de baby geboren is, haha! Wbt kraamweek... De vorige keer lekker op mijn kraambed in de woonkamer gelegen of op de bank in de woonkamer. Nu weet ik het niet! Met S. zal ik niet in bed kunnen liggen in de woonkamer, die wil dan constant over mij heen klauteren. Hangt er nogal vanaf hoe ik me voel denk ik. Hoop een beetje voorspoedig te herstellen gezien ook mijn man maar 2 dagen verlof heeft en erna weer aan het werk moet.
Och jeetje meiden 39 weken... Dat klinkt voor mij echt als BABYKOMTBIJNA zeg maar. Haha ik hoop het voor jullie!!
Ben trouwens wel erg benieuwd hoe de kraamweek nu zal verlopen met een peuter en een baby ! Ik hoop dat mijn peuter een beetje lief zal zijn , ook heb ik het geluk dat mijn man nog geen vakantie opgenomen heeft die wil graag 3 weken bij ons zijn ! Zo ontzettend lief en hij wil zo min mogelijk van de eerste tijd missen .....
@Modra Volgens mij kan dat hier op zwangerschapspagina, wat ik me kan herinneren.. ik zal eens eventjes kijken! Aargghh.. hier gaan weer wat dingen mis! Mevrouw nesteldrang hier, heeft weer het next to me wiegje geïnstalleerd aan het bed (hopen dat ie zo goed zit!) en dacht, nou dan het meerijdplankje op de donkey zetten! Nergens kunnen vinden... na een half uur zoeken! Tadaaaa! Toch gevonden! Jeeh! Ik de adapter uit de verpakking, vast gemaakt op Mn billen op de grond met die dikke toeter.. maar ja he, als ik iets in mijn hoofd heb, moet het ook NU! Eindelijk! Hij zit vast... nu het meerijdplankje! Eeeuhhmm... pinnen? Waar klik ik die dan in? Er ging me iets dagen.. dit klopt niet, bugaboo bellen! Indd prenatal heeft mij destijds de verkeerde adapter erbij verkocht, 2 versies ouder??? OMG! Echt super dom.. en maandag word ik ingeleid.. bleehhh.. nou prenatal gebeld en hun oplossing was, daarheen MET kinderwagen en al.. en de adapter.. bla bla.. OMG ik zei dat kan gewoon niet, heb daar geen puf meer voor en de oplossing van bugaboo is dat jullie de juiste toesturen. Nou uiteindelijk is dat me gelukt, morgen gaat die op de bus en hebben we hem ergens volgende week binnen. En mogen we de verkeerde wanneer de baby geboren is en ik op de rails ben en in de buurt ben.. terug brengen. Halleluja! Gelukkig! Gemiste oproep... hoofdkantoor werk. Ja, die had ik gebeld gisteren, want ik begreep, dat als je binnen je ouderschapsverlof, zwangerschapsverlof hebt, je naar je contract uren betaald krijgt. Dit heb ik duidelijk aantal keer aangegeven en ook van de fnv vernomen. Volgens haar is dit dus veranderd en krijg je uitgekeerd, naar een gemiddelde wat je het afgelopen jaar verdient hebt. Hmm.. ik weer alles doorgemailt naar de fnv en nu wachten op een antwoord.. wat een tegenvallers zeg baaahhh... Sorry voor mijn lange ego verhaal
Dat is wel fijn Poedel! Hier is die mogelijkheid er helaas niet. Mijn man werkt nu in het onderwijs. Hij heeft straks wel herfstvakantie, 21 t/m 29, maar tenzij ik een flink stuk overtijd ben ga zal ik sowieso wanneer kraamzorg weg is het alleen moeten doen. Het zal wel goed komen denk ik maar..! @MMD86: Bleehhh dat soort dingen zit je gewoon niet op te wachten wanneer je bijna gaat bevallen! Gedoe zeg!
Net controle gehad en ze denken dat hij nog wel prima zit en dat ik weer rekening moet houden met 41+ :/... ingrijpen doen ze sowieso pas na 41 weken als er verder geen reden is, dus dat wordt weer zolang wachten