1-15 okt 2017 ...bijna mama's! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ladylola, 11 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jeetje ik heb geen idee van voorweeen. Voel me bijna uitzondering op de regel? Hopelijk zegt het niets over hoe lang en hoe snel :-O

Truste!

2. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ik doe hier mee met het nachtje voorweeën hoor, de hele avond alweer last:( hopelijk kan ik een beetje slapen!

@Appelsientje89 beterschap, waardeloos he zo'n beroerde verkoudheid!:( hopelijk knap je snel weer op!

Appelsientje89 vindt dit leuk.
  3. esje1984

esje1984 Actief lid

12 apr 2017
    271
    317
    63
    NULL
    Rotterdam

Vervelend! Hoop dat j toch nog een beetje slaap kan pakken..

4. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Thanx! Nu al hopeloos.
    Wat een combi.. hoogzwanger en strontverkouden. Je hebt al geen lucht.. en nu is het werkelijk niet grappig meer.
    Achterlijke zoutoplossing neusspray doet natuurlijk helemaal niks! Argghh!!

5. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    @poedel2015
    Zoutoplossing mag idd.. maar daar heb je eigenlijk gewoon echt niks aan.
    De andere xylometazoline doen ze altijd moeilijk over.. maar eigenlijk mag het gewoon max 5-7dgn gebruikt worden.
    Mits geen hoge bloeddruk of slecht doorbloedde placenta geloof ik.
    We hebben op t werk altijd n site waar we mee werken en alles raadplegen. Als je wilt weten of iets mag in zwangerschap:
    www.farmacotherapeutischkompas.nl
    Kun je alle medicatie opzoeken, ideaal.
    Maar k heb dus geen xylo in huis haha omdat k het eigenlijk liever niet deed... en nu heb ik spijt!

6. esje1984

esje1984 Actief lid

12 apr 2017
    271
    317
    63
    NULL
    Rotterdam
    Beterschap! Hoop dat je je snel beter voelt!

Ben bang dat t voor mij ook een leuk nachtje gaat worden.. Beeb is erruuuug beweeglijk en lijkt soms dwars door mijn buik te gaan. Hopen dat ze straks wat rustiger is. Nu eerst maar weer plassen voor de honderdste keer en dan proberen te slapen. slaap lekker dames!

Appelsientje89 vindt dit leuk.
  7. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Nou jij ook weer succes met de voorweeen..
    En hoorde alweer meer dames!
    Lijkt me erg vervelend.

@Ladylola
    Heb ook (nog) werkelijk geen idee v voorweeen!
    Weet niet of het een persee bij moet horen maar zo te horen kan ik prima zonder :p

Ladylola vindt dit leuk.
  8. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Nou dames dacht nergens last van te hebben en gisterenavond toch flink wat harde buiken met menstruatiepijn. Wel lekker kunnen slapen. Vandaag wel al een paar keer dat menstruatiegevoel gehad maar gelukkig geen krampen meer. Jullie hebben me aangestoken Haha!

Essje vindt dit leuk.
  9. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Bah bah bah... even klagen hoor!!! Van 1.00 uur tot 4.00 uur redelijk geslapen, met een kleine interruptie van zoonlief. Daarna NIET meer geslapen. Steeds kramp/voorweeen/darmen ik heb geen idee maar heb er last van!!!! Vandaag maar veel in beweging zijn dan gaat de dag vast sneller en wellicht leeg ik m'n darmen dan ook nog (mocht het dat zijn). Sorry dames maar dit soort nachten trek ik nu even niet... als er een baby is oké dan heeft t nog nut maar dit....

10. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Aahhh... shit Hey! Wat balen zeg!! Die stomme voorweeën die niets doen :(

Bij mij niet veel meer aan de hand dan voor het strippen, eerlijk gezegd, gisteren heel de dag druk van onder en pijn bij bepaalde bewegingen... verder niks aan de hand !

Hier was de jongste ook 2x wakker vannacht en dan net op de momenten dat ik ff naar de wc was geweest en toen ik weer in slaap dommelde :( en ik en mijn vriend waren aan het ruzieën over de dekens! Hij bleef ze van me af trekken Haha.. hij beweerde dat hij geen dekens had... ach ach, lekker stel !

@Appelsientje89 ik heb gewoon xylo gebruikt in mijn zwangerschap en voornamelijk die voor kinderen! Zit wat minder troep in, dacht ik, en die helpt prima!!! En mocht het hele hardnekkige verkoudheid zijn, die met menthol :)
    Is er niemand die even voor jou jaar de drogist/apotheek kan? En lekker veel thee met honing, dropjes... dekentje, bank, Netflix !

11. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Oh! Ik verlies hier net mijn slijmprop... met oud bloed! (Maar niet te hard juichen... bij mijn jongste was dat ook na strippen)

Nyna87, Luna30, Foeke en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Nou hier alweer wakker na een hele onrustige nacht met voorweeën en drukke baby. Kan niet meer slapen, dus proberen maar opgeven:rolleyes:

@Luna30 oh jeetje, ook al last Haha! Lijkt wel besmettelijk:p

@Appelsientje89 wat bij mij goed geholpen heeft tegen verkoudheid is rhino mehtolparels. Even mee stomen of op een zakdoekje smeren en dan opsnuiven, misschien kan je die (laten)halen?:)

@MMD86 oeh spannend hoor, ik duim voor je dat de boel vandaag toch lekker op gang komt :D

Luna30 vindt dit leuk.
  13. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Verliezen van de slijmprop zegt niks na het strippen helaas had ik bij de eerste x strippen ook maar helaas gebeurde er niks daarna ik hoop voor jou van wel

@ voorweeen ik heb vannacht zonder kussen tussen mn benen geslapen en had toen geen last van voorweeen als ik hem er tussen deed begon t gelijk weer miss is t de houding die t opwekt

14. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    #154 Donutlover, 13 sep 2017
    Laatst bewerkt: 13 sep 2017
    Nee hoor hoeft zeker niet! Weet je nog bij n. ? Daar gingen de nachten ook drama met die klote voorweeen uit eindelijk kwam hij met 40.1 weken.
    Heb zelf nu ook geen voorwerk.. ben benieuwd

@Appelsientje89 beterschap meis!! Lekker in bed blijven vandaag!

@poedel2015 zou kunnen hoor.. bij mij schiet het meteen in mn lies als ik op de verkeerde zij ga liggen haha

Wij gaan straks de storm maar trotseren naar schooltje toe.

@MMD86 spannend zeg!! Ben benieuwd!

@Mooss wat klote zeg! Herken dat gevoel zooooo erg van de vorige keer, idd dan heeft t nog zin!
    T enige wat hielp was t uitzingen, op tijd naar bed en veel warme kruiken gebruiken. Sterkte! Hopelijk doen de voorweeen ieder geval wat en start je straks boem met 5cm haha

Mooss vindt dit leuk.
  15. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    @poedel2015 klopt, gier de slijmprop in week 28 al verloren en verder toen (gelukkig) ook niks gebeurd:)

Verder slaap ik hier zonder (voedings)kussens o.i.d. En heb zowel als ik op Mn zij, links/rechts als op Mn rug lig last. Hier maakt houding dus helaas niks uit:(

16. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Nee.. helaas zegt het niets! Kan alle kanten op...

17. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    ohjaa de slijmprop groeit ook weer aan zeker?
    Ik heb t beide keren niet verloren.. tenminste nooit gezien haha

18. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Wat een nachten meiden... Bleh!
    @Mooss: bah wat een korte nacht acht! Hopelijk vannacht beter...
    @Ladylola: hier ook niks aan voorwerk. Bij S ook niet!
    @Appelsientje89 beterschap!
    @MMD86: spannend!
    Hier een redelijke nacht. Na een tijd wakker te hebben gelegen, piekerend over de bevalling icm zoon, redelijk geslapen...

Essje vindt dit leuk.
  19. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Oh mijn handen doen gewoon zeer van het vocht ! Dat maakt t typen ook wel lastig .... jakkes ik hoopte dat dit x niet te hebben, krijg nu een soort van dejavu moment

20. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Nou maakt echt niet uit hoe ik lig.... helaas!

Ben nu ook super chago en kan niks hebben. Lekker met twee kids om mij heen. Blègh!!!!!!!

Sorry dames hopelijk straks weer een gezellig berichtje van mij!!

Deel Deze Pagina