Hier bijna hetzelfde tandenpoets ritueel! Werkt prima idd, maar het ZELF doen staat centraal bij onze madame
Mijn verloskundige zei bij de vorige controle ook dat ze aan mijn bloeddruk kon zien dat ie toen nog niet heel snel zou komen, omdat mijn bloeddruk zelfs lager was dan de keer ervoor. Dus zou inderdaad wel kunnen!
Wat fijn dames met goede uitslagen!! Haha Appelsientje, wat kunnen dieren soms eng doen hè Mijn katten laten me ook niet met rust. En idd ook op de wc Hihi die van jou zelfs in de maxicosi Mijn maxicosi staat op de baby kamer (we wonen gelijkvloers), dus daar kunnen ze toch niet komen. Poeh, mijn hoofd kan er nog niet bij dat er straks echt weer een baby uit mij komt
Hier was vandaag mijn bloeddruk ook hoger, 121/80 terwijl Mn onderdruk normaal rond de 70 is. Maar was verder binnen de marche idd dus vk maakte zich er niet druk om
@Appelsientje89 ik zou de maxi cosi uit de box halen en het boxkleed ook ik neem aan dat je katten ook buiten komen? Dus dan nemen ze allerlei viezigheid mee aan hun pootjes , en ze kunnen er op gaan plassen uit jaloezie dus pas daar mee op.
Of leren dat ze er niet inmogen Mijn katten komen ook niet in de box. Ze komen dan wel niet buiten, maar wil geen haren in de box hebben.
@Facebook of whatsapp, als jullie graag facebook willen moeten jullie dat gewoon doen. Ik ben er dan helaas niet bij, whatsapp wel. Misschien is het een idee even te wachten tot alle baby's geboren zijn zou ik wel leuk vinden. Ik weet uit ervaring dat groepen op ZP compleet doodbloeden zodra er facebook bij komt...Ik vind het dan zo jammer net voor iedereen bevallen is. @appelsientje89: Wat fijn van 't bloed zeg!! Oh, dat doen mijn katten ook als ze de kans krijgen... In de wandelwagen, de buggy, het bedje van de baby liggen... Ze houden van de geborgenheid denk ik. Ik word daar altijd heel chagrijnig van. Het wordt dan harig en vies, gezien ze vaak zanderig/modderig van buiten komen. Probeer het altijd te voorkomen door de dingen daar neer te zetten waar ze niet mogen komen, maar ja, ze glippen nog wel eens ergens heen als er een deur open gelaten wordt natuurlijk dus soms gebeurt het wel eens. Wbt de box deed ik altijd het kleed eruit 's nachts of wanneer we weggingen... Bevallingsbed liggen ze nu ook de hele tijd op, daar is geen ontkomen aan, daarom een groot laken eroverheen gespannen. Een wit laken, nou dan kun je goed zien wat een kat met je huis doet, haha. Mijn kat weet het ook precies trouwens, dat ik haar eigenlijk liever niet op het bevallingsbed heb... Zo lang ik in de woonkamer ben ligt ze netjes op een ander plekje. Als ik naar bed ga gaat ze naar het bevallingsbed toe. Dat zie ik de tig keer dat ik naar de wc ga in de nacht, maar dan heb ik geen zin meer haar weg te sturen. @Gordijnen: Nee, ik had niks dicht vorige bevalling! De indeling van ons huis laat dat ook toe. Woonkamer dus aan de achterkant van het huis. Mensen bellen aan bij de voordeur, als ze toch naar de achterdeur komen moet je eerst nog een bijkeuken en de keuken door. Dus heb me daar niet ongemakkelijk bij gevoeld en we zijn niet gestoord gelukkig. @Bloeddruk: Ja, het is wel normaal als het aan het einde wat stijgt, zei mijn verloskundige ook. Teken dat je lijf het zwaarder krijgt en dat merk ik ook. Even gecheckt, vorige zwangerschap ging het ook langzaam omhoog op het eind. Hoop dat het hier een beetje bij blijft!
Er heeft heel de tijd aluminiumfolie in gelegen tot vorige week, moest er niks van weten. Tot vandaag ineens dus. Maxi cosi staat inmiddels in de auto en er ligt weer aluminiumfolie in de box.
Ik weet niet of ze wil strippen, maar ik zou het wel willen als het mogelijk is. Baat het niet , schaad het niet toch? Ik ben er echt klaar mee, vind het echt zwaar nu. Hebben jullie dat niet?
Hoe ver ben je? Vind het met vlagen ineens heel zwaar. Als je echt slecht geslapen hebt.. of ineens weer zo weinig lucht of m'n rug weer zo pijn doet. Zitten ook goeie uurtjes tussen hoor!! Maar dat worden er wel steeds minder. Als ze willen proberen te strippen lijkt me dat dan zeker welkom toch!
Ben nu 38 w en paar dagen.. Maar heb nog zoontje rond lopen die aandacht wil wat het ook niet makkelijker maakt. Hij speelt ook wel veel zelfstandig daar niet van. Maar vond zijn zwangerschap makkelijker vol te houden dan deze.
@Bloemetje45 je kan het altijd vragen! Heb ik ook gedaan vandaag Weer goed gekeurd bij de vk, mooie bloeddruk en beeb ligt lekker diep. Ik heb 1cm ontsluiting en ze heeft me gestript. T was helemaal zacht en ze kon zn hoofd voelen. Verwacht er niet te veel van wie weet!
het kan geen kwaad, als de baby nog geen zin heeft trekt ie zich er niks van aan. En als jij het graag wilt; gewoon doen. Bij mij hebben ze al twee x proberen te strippen maar zat steeds nog helemaal dicht. Morgen weer!
Nog geen babynieuws van @Amch ?? Hier verder rustig. Ik sleep mezelf vandaag van bed naar de bank en andersom. Heb nog nooit zoveel geslapen en voel me nog steeds moe. Straks weer lekker mijn bedje in. Heb t blijkbaar nodig. Kom morgenochtend weer ff loeren. Fijne avond iedereen!
Hij is er 18.31 3938 gram in 2 uur naar 10cm alleen moest 2 uur persweeen inhouden gelukkig met 1 hechting ervanaf gekomen Ik heb net gedoucht en mag zo naar huis en dan lekker genieten
Jaaa eindelijk is hij daar! Wat heb je het goed gedaan zeg je mag trots zijn op jezelf! Lekker flink kereltje hoe hebben jullie hem genoemd?