Zoooo eindelijk dan gefeliciteerd! Toch nog snel gegaan! En heerlijk dat je naar huis mag! Nu genieten! Mooie foto Vind het overigens geen mega kereltje, die had met 40 weken net aan 4300gr geweest. De meting valt dus toch nog mee. Hier verwachten ze ook dat ze met 40 weken tegen de 4 kilo aan hikt.
Whehehe die kolerekatten! Heb er 3! En eentje ligt alrijd overal in. Dus kinderwagen ligt afgedekt en de rest in der kamertje! De box hebben ze tot op heden geen interesse voor. Hier verder niet zo spastisch voor viezigheid van de poesjes. Tuurlijk in de kraamweek, liever ff haar en vuilvrij, maar daarna lekker weerstand opbouwen
Ja zo denk ik ook.. Het is n huisdier huishouden hier en dat zal altijd zo blijven. Ook niet te mieperig over zijn!
Gefeliciteerd!! Nou valt idd mee qua gewicht zeg! Als ze met 36w al zeiden 3,5kg hihi Geniet er lekker van samen!
Blijft toch lastig met dat gewicht inschatten he! Gelukkig viel de reuze baby dan mee voor @Amch! Bij onze man met 39wkn wrss 3300/3400gram. Super duper gemiddeld naar wat ik heb begrepen..? Achja we zien het vanzelf!
Jaa dat is super gemiddeld! Hier verwachten ze ook zoiets ben benieuwd! Eerst maar eens bevallen whahaha
Hier heb ik nog geen boxkleed in de box. Ligt wel een dekentje in, waar de kat op gaat liggen. Straks haal ik het boxkleed er telkens uit. Enige dat ik lastig vind met de kat is de kinderwagen. Daar heb ik een ballon in zodat ze er niet gaat. Alleen dat deert haar dus niet. Ze gaat er gewoon tegenaan liggen
Hahahaha wat zijn het toch ook n eigenwijze beesten. Onze kinderwagen staat in de schuur. Heb n handdoek onderin dat mandje gelegd.. daar ligt ze wel in! Wist k van tevoren al. Echt in de kinderwagen gelukkig niet. Misschien ook proberen met aluminiumfolie?