Volgens deze meting was het nu 9w5d. Dus weer 1 dag verschil met de vorige meting. Scheelt allemaal niks dus. Over 2 weken krijgen we de termijnecho!
Tof meid Je dag kan niet meer stuk nu! Ik heb net even contact gehad met m'n fysio, ze gaat me helpen met sporten tijdens de zwangerschap. Héél fijn, want ik durf momenteel niet te gaan hardlopen omdat het zo belastend is. Ze heeft zelf gesport tot 2 dagen voor de bevalling! Verder had ik net even een dipje: Wat als alles nou niet goed is en we het niet weten? Want tsja, de volgende echo is pas bij 20 weken en de volgende keer hartje luisteren is over 2 weken.. Hij zei het wel weer mooi: Ik bekijk het van de andere kant: Het gaat zo goed dat er bij ons totaal geen aanleiding is om extra in te grijpen
Jaaaa! Wij hadden een goede echo!! Precies volgens mijn eigen berekening: 10 week en 3 dagen! De uitgerekende dag is 7 oktober! We zagen het kleintje al bewegen, zo apart om te zien! En wat kan zo'n kleintje groeien in 3 1/2 week! Van een stipje naar een echt minimensje! De gyn sluit ons contact nu af, dus vandaag maar eens contact opnemen met de verloskundigenpraktijk De foto's die we meekregen waren heel donker (de printer stond verkeerd afgesteld helaas). Mijn man had gelukkig wel een fimpje gemaakt en daar heb ik wat foto's van gemaakt, waaronder deze:
Super linnepin! Wat heerlijk voor je! Oh trouwens, Hellen, ik moest nog aan je denken. Was een topic aan het lezen en daar zitten wat 'lotgenoten' van je. Misschien kunnen jullie daar tips uitwisselen? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/426606-meer-dames-pds-zwanger-zijn.html
Zo hey 1 dagje er niet zijn en gelijk 6 pagina's door moeten spitten!!! Hier gister super leuk. bij de verloskundige het hartje gehoort ze durfde het eerst niet aan omdat 11 weken wel heel vroeg was om het hartje te horen, maar onze kleine heeft een hele sterke hartslag voor een 11 weken oude spruit (nog al zo trots op me kleine) Verder drukke week met 3 verjaardagen een bruiloft me werk en dan ook nog me vrijwillegerswerk wat ik weer aan het oppakken ben!! En toch he merk ik dat ik al wat meer kan, zou het dan inderdaad zo zijn dat de moeheid minder wordt?? Verder zie ik weer een paar mooie echo's voorbij komen, heerlijk!!! Ben blij als het weer volgende week is en ik weer kan gaan kijken. Samen met me vriend besloten dat oma ook mee mocht gaan kijken! Oma was door het dolle heen Hoop dat het met jullie allemaal ook snel wat beter gaat
Wolkje: lief dat je aan me dacht!! Echo's: ze zien er weer top uit, meiden. Fijn he, dat het allemaal goed gaat Annsie: wat mooi dat ze het hartje al zo goed kon horen!
Gefeliciteerd lief kleintje en linnepinne mooie echos hoor zal wel een hele geruststelling zijn, ik mag volgende week maandag weer, ben wel benieuwd hoor, hoop ook dat alles goed is met de combitest. Hoeveel bussen plassen jullie eigenlijk vol voor moeders voor moeders? ik merk daar ik meestal rond de zes per week zit, heb ook wel is acht gered, maar meestal dus zes.
Gebruik een bus per dag, niet altijd vol. Merk daaraan ook dat ik de laatste tijd veel te weinig drink! Nu mezelf weer dwingen meer te drinken want ik ga deze week voor 8 volle bussen Ik werk thuis dus moet eigenlijk makkelijk lukken Ik begin me langzaamaan ook iets beter te voelen, maar eind van de dag is mijn buik nog steeds een drama en ik ga graag tussen 8 en 9 naar bed! Zolang het kan ook maar lekker doen dus. Fijn dat iedereen weer goede echo's heeft, gefeliciteerd! Wij hebben de echo met 10 wkn gehad en moeten nu ook wachten tot week 20. Ach, ga er gewoon van uit dat alles goed gaat hoor! Hoop dat de bestelde positiekleding snel binnen is
Ah wat heb je besteld Demelza? Die bon gebruikt? Pfoeh, ik krijg niet eens die 8 bussen per week vol hoor! Maarja, werk 40 uur per week en heb 1 avond opleiding, dus ik ben heel tevreden met 8 halve flessen
Wauw weer prachtige echo's! En dat kloppend hartje, wil ik ook wel horen! Voor ons is het daarop nog wachten tot dinsdag over twee weken... Spannend hoor!
Mooi LIrfkleintje en Linnepinne! Wij waren net naar de verloskundige, hartje geluisterd, zo mooi!! Nu een afspraak staan met 16 weken.
Ik krijg die bussen ook lang niet allemaal vol.. Het zit ook nog steeds niet helemaal in mijn systeem om altijd in de bussen te plassen.. De bussen heb ik boven staan en soms ga ik toch gewoon beneden naar het wc. Gister hebben wij een intake gehad voor de prenatale screening.. Dus ook weer een echo gehad. Alles ziet er goed uit en hij bewoog ook eventjes!! Echt leuk om te zien.
Goeiemiddag, Drukke dagen hier maar weer even tijd om bij te lezen. Vandaag maar Roosvicee laxo gehaald, hoop dat het dan beetje goed gaat komen met mijn darmen Wat een mooie echo's komen weer voorbij, super! Ik mag dinsdag voor de 2e keer. Ben heel benieuwd hoe het met ons ukje gaat. En over precies 3 weken komt manlief eindelijk thuis na 6,5 maand uitzending!!! Ook al hebben we eind januari 2 weken verlof gehad, ik heb het helemaal gehad met de uitzending. Zal zo fijn zijn als ie weer gewoon veilig thuis is! @ Lijst, ik sta er niet op zie ik Ik ben op 15 oktober uitgerekend.. @ Cayth, oeii zulke zwangere acties kan je beter niet te veel hebben, dan ben je bankroet aan het eind van de zwangerschap @ Kwaaltjes, hier ook afgenomen. Alleen nog steeds pijnlijke boobies en erg moe. @ Hellen, hopelijk gaan de oefeningen helpen!
Wat heerlijk dat je mannetje bijna terug is mieks! Waar was hij uitgezonden? (m'n broer heeft 10 jaar in het Korps Mariniers gezeten dus ben nieuwsgierig )
Ohh Mieks wat fijn zeg!! hopen dat die 3 weken zo weer voorbij zijn! Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn al ik me mannetje aan de andere kant van de wereld had nu! Hier haal ik bijna iedere week 8 volle kannen. Ik werk full time maar op me werk heb ik me "plas tas" haha loop iedere kleer vrolijk met me tassie naar de wc Ik moet eerlijk zeggen ik zal wel blij zijn als die 10 weken voorbij zijn en ik weer normaal naar de wc kan!! Oeh nog anderhalf uur en dan is het eindelijk weer weekend