1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Wat goed dat je het ook op je werk doet Annsie!
    Er zijn trouwens ineens veel zwangeren in m'n buurt trouwens..elke keer stonden er 6 a 8 kratten voor de deur van m'n MvM mevrouw..nu ineens een stuk of 40-50! :D Hele blauwe muur!

2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Dag dames,

Ik ben al een hele tijd niet online geweest en ik zal komende tijd hier ook erg weinig zijn. Wij hebben nog steeds geen internet (nu al bijna een maand!) thuis en mijn internetbundel van mijn telefoon gaat wel erg hard de laatste tijd!
    Maar we hebben vanmorgen de termijnecho gehad en ik wilde jullie nog wel even laten weten dat alles er goed uit ziet! Hij was erg actief aan het spartelen en zwaaien. We hebben zelfs even het hartje gehoord! Ik kan er dus weer even tegenaan komende tijd! :D
    En ik denk dat ik op de lijst in deze groep nog op 6 okt sta, maar is 3 okt geworden.

Ik zal binnenkort uitgebreider reageren! Tot dan!

3. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Wat fijn nvm! Super!
    Nog even volhouden Mieks, fijn als hij weer veilig terug is hoor.

Dat is helemaal knap Annsie dat je het ook op je werk doet, ik doe het zoveel als mogelijk, heb het ook boven staan, doe het alleen niet als ik ben werken, of in de nacht, dan is het plassen en vlug mijn bedje weer in, anders val ik niet meer in slaap.
    Maar ik ga het zeker volmaken hoor, maar ben ook wel blij als ik weer normaal naar de wc kan gaan :) Iedereen fijn weekend, mijn weekenddienst begint zo dus kan er weer even tegenaan.

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Wolkje, hij zit in Kabul (Afghanistan) :) Hij is vooral veel buiten de poort bezig dus het is toch altijd heel fijn als ik 'savonds hoor dat ie weer veilig in zijn bedje ligt!
    Jouw broer is dus gestopt begrijp ik? Was ie toe aan een nieuwe uitdaging? ;)

@ Sweetbel, hij heeft na zijn thuiskomst een maand vakantie en gaat daarna gewoon weer op de kazerne werken. Daar zullen ongetwijfeld wel weer oefeningen voorbij komen, maar die zijn meestal 2 of 3 weken hooguit. Volgens mij is hij dan een jaar niet uitzendbaar, en maakt hij daarna weer kans zeg maar.. Moet ik nog eens even goed navragen hoe dat precies zit.

@ Annsie, goed zeg dat jij ze helemaal vol krijgt! Hier lukt het meestal rond de helft..

Hoe doen jullie dat eigenlijk als je visite hebt? Ik heb maar 1 wc, dus meestal zet ik het dan weg en vang ik dus niks op op dat moment ;)

@ Nmv, fijn dat de echo weer goed was!

@ Renaat, werkse!

5. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Pff, wat een stress hebben wij gehad vanavond! We waren bij mijn schoonouders om te vertellen dat ze opa en oma worden n.a.v. de termijnecho die we vanochtend hadden.
    Rond 22 uur wilden we naar huis en ik stond op. Toen voelde ik het ineens lopen..! Snel naar de wc gegaan en ik heb behoorlijk veel bloedverlies gehad, geen drupje zoals je wel eens leest na een inwendige echo. Ik wilde het even stil houden en heb mijn man snel mee naar buiten gemanouvreerd. Vervolgens moesten we dik een half uur rijden naar huis. Niet leuk! Ik had wel wat lichte krampjes, maar die heb ik vaker gehad de afgelopen weken. Toch begon ik enorm te twijfelen.

Eenmaal thuis meteen het ZH gebeld en we mochtend gelukkig even langskomen voor een echo. Op de echo zagen we geen aanwijzingen voor een komende miskraam gelukkig! Pff, wat een opluchting. Het hartje klopte nog goed en er waren geen stolsels te zien in mijn baarmoeder.

Toch wordt dit wel een eng en spannend nachtje! Ik hoop dat ik niet meer begin te bloeden en dat het lag aan mijn overdoorbloede baarmoedermond..

Ik houd jullie op de hoogte!
    (en sorry voor mijn egobericht)

6. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Oh Lin wat eng! Doe maar rustig aan dit weekend en laat je vertroetelen :*

Mieks, Afghanistan heeft m'n broer ook gezeten, grappig :) Hij is 10 jaar marinier geweest dus idd toe aan iets anders. Wordt nu reisleider voor verre, lange reizen (echt in tenten slapen enzo) :D

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Linnepinne, wat een stress!! Hopelijk is het bloeden gestopt!!

Mieks, fijn dat hij sowieso een jaar thuis is. Oefening red je wel, dat is zoveel korter dan je gewend bent. Nu lekker aftellen!

8. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    Ahh gatver Linnepinne! Gelukkig mocht je gelijk komen voor een echo, maar toch niet leuk !! Doe maar lekker rustig en laat je maar lekker vertroetelen.

Mieks en als hij nu terug komt is er dan een kans dat hij weer wordt uitgezonden of mogen jullie een tijdje genieten van elkaar en dadelijk jullie kleine?

Ja en visite. Heel erg maar ik laat de kannen hier thuis gewoon staan. De meeste mensen weten al dat ik zwanger ben dus zijn ook niet verbaasd enige wat ik wel doe is al er kinderen komen de kannen even opbergen. Kinderen zijn toch nieuwsgierig!!!

Net samen met me vriend gesprek gehad. In eerste instantie had ik zoiets van ik wil wel weten wat het wordt maar laat iedereen wachten tot de baby er is. Maar ja al zwanger vrouw loop je door de babyafdeling :D en ik vind persoonlijk dat de leukste dingen toch of voor een jongen of voor een meisje zijn en niet de neutrale dingen. Dus samen besloten dat we het toch maar niet geheim gaan houden!

Oja en jehhhhhhh het is weekend :D

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goodmorning!

@ Linnepinne, jeetje dat is schrikken dan! Gelukkig zag alles er goed uit! Hoe is het nu met je?

@ Wolkje, je broer heeft dus in elk geval het avontuur in zijn bloed zitten ;) Denk dat je met zulke reizen soms ook wel een tijdje van huis weg bent?

@ Annsie, had er een paar reacties terug al wat over geschreven, zal het even kopieren :D:
    hij heeft na zijn thuiskomst een maand vakantie en gaat daarna gewoon weer op de kazerne werken. Daar zullen ongetwijfeld wel weer oefeningen voorbij komen, maar die zijn meestal 2 of 3 weken hooguit. Volgens mij is hij dan een jaar niet uitzendbaar, en maakt hij daarna weer kans zeg maar.. Moet ik nog eens even goed navragen hoe dat precies zit.

Je kan ook gewoon de deur van de babykamer dicht houden zodat niemand kan zien of je roze of blauw hebt gebruikt ;) Lijkt me ook lastig hoor om het niet te vertellen.. je kan je altijd een keer verspreken.
    Hier wilde manlief eerst niet eens weten wat het werd, nu gelukkig wel. Maar hij wil het ook graag stil houden naar iedereen. Dat wordt nog wat :p

10. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    @mieks, yup, meestal rond de 2 à 3 jaar :) ach, als hij maar gelukkig is. Wel fijn voor je dat je mannetje weer op de kazerne zal zijn binnenkort!

Hier ineens weer misselijk en wat steekjes! Raar, was net 2 weken niet meer misselijk..

11. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    #2011 Renaat83, 16 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2013
    Nou linnepinne wat schrikken zeg, echt niet leuk maar even lekker rustig aan doen ja, dat soort dingen wil je echt niet.

12. Jo1

Jo1 Actief lid

20 jan 2013
    122
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen!!

Linnepinne, hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je ondanks alles toch een beetje hebt kunnen slapen.

Gisteren heb ik op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Echt fijn dat ik dat nu niet meer verborgen hoef te houden! Ook erg leuke reacties gehad.

Fijn weekend allemaal

13. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Pff wat schrikken linnepinne!! Hoe is de nacht gegaan?? Hopelijk is alles goed!

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hoi!!

Kwam even kijken of Linnepinne al langs geweest was.

Wij willen het geslacht van de baby wel weten, houden het ook niet geheim. Naam geheim houden vind ik wel lastig, wil toch graag weten hoe de naam valt. Ga m'n best doen om m'n mond te houden!!

15. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Wij maken het geslacht ook bekend. Naam absoluut niet, belangrijkste is dat wij er blij mee zijn ;)

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Zal de naam ook niet tegen iedereen zeggen! Maar misschien even peilen wat m'n zusje en beste vriendin ervan vinden. Eerst maar even kijken of we een zoon of dochter krijgen!

17. Petra28

Petra28 Lid

19 dec 2012
    71
    0
    0
    NULL
    Lieve allemaal

Wij hebben vandaag een verschikkelijk beeld gezien, 5 maart hadden we een prachtige echo met een kloppend hartje al liep ik wel een paar dagen achter. Vandaag was er open dag in het ziekenhuis en zwangere vrouwen konden een echo laten maken, ik dacht dat is leuk, maar helaas ik zag het al meteen toen ons kindje in beeld was...Ik zag geen kloppend hartje meer en ook was het niet meer echt gegroeid:(
    Nu even het verdere proces afwachten de ideeen alleen al vreselijk, ben zo ontzettend verdrietig..

Maar lieve meiden ik wens jullie echt een super zwangerschap verder en heeel veel geluk, kom regelmatig nog wel even op het forum kijken hoor:)

Heel veel liefs Petra

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Oh Petra wat erg, heel veel sterkte :(

19. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Pff petra, een miskraam is al verschrikkelijk, maar vooral op deze manier.. je verheugd je op eem extra mooie echo, en dan krijg je dit bericht..

Heel veel sterkte met dit grote verdriet!

Liefs caythy

20. Petra28

Petra28 Lid

19 dec 2012
    71
    0
    0
    NULL
    Dank jullie wel meiden, ja we hadden nu onze dochter mee en dachten leuk even voor haar ,dat het niet te lang duurt en ze het toch even kan zien...maar de manier was idd vreselijk,,gelukkig heel veel steun gehad en de verloskundige stond binnen een half uur bij me op de stoep, dat vond ik heel erg prettig.

Deel Deze Pagina