1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Oh Petra..wat klote meid :( Veel sterkte de komende tijd meid, fijn dat je vk er zo snel voor je was.

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Heel veel sterkte meid!:(

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Heb een paar mooie echo's voorbij zien komen:)

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Heeeeel veel sterkte Petra! Dat moet vreselijk zijn!!
    Wat fijn dat de vk er zo snel was!

Ik wil jullie veel kracht toewensen om dit proces te doorstaan!!

5. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Pff, moet zeggen dat dat zo ongeveer m'n ergste nachtmerrie is op het moment..vooral omdat Petra en ik 1 dag verschil hadden in echo en uitgerekende datum :(

6. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Wolkje87 dat heb ik ook hoor!! Lijkt me echt het ergste om mee te maken! Ik ben blij dat ik maandag mijn termijn echo heb..
    Al 2 dagen niet meer aan het spugen, nog wel met vlagen misselijk em hele zere borsten, maar toch vind ik het eng! Gelukkig moet ik er maandag om 9 uur al zijn!

7. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Hey meiden!

Even weer een update! Vanochtend werd ik wakker met een vol maandverbandje waar ik toch nog even weer van schrok. Ik ben gaan douchen en vervolgens weer plat gaan liggen voor de zekerheid. Sindsdien heb ik gelukkig niet meer gebloed! :D Rond 17 uur ben ik van bed gegaan en vanavond zijn we nog even op visite geweest. Ook toen is alles verder goed gegaan, geen bloed en geen kramp.

Ik begin er dus weer vertrouwen in te krijgen! Ik denk wel dat ik bij de intake bij de verloskundige om een extra echo ga vragen. Gewoon voor onze eigen gemoedsrust. Maar jeetje, wat kan dit allemaal schrikken zijn zeg!

@Petra: ik las je verhaal, wat verschrikkelijk voor jullie..:( Sterkte!

8. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    Ohh Petra wat naar!! Heel veel succes!

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Heel veel sterkte Petra. Echt vreselijk.

Linnepinne, gelukkig is het nu weer rustig. Zou ook om een extra echo vragen, snappen ze best wel!!

10. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@Petra wat een schrik! Wat naar! Veel sterkte. Ja dan word ik me ook weer extra bewust hoe spannend deze weken zijn. Donderdag gelukkig een echo, maar oe wat is dat spannend!

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wat vreselijk naar Petra. Een dikke knuffel voor jullie!

Het lijkt me zó surrealistisch om je nog helemaal zwanger te voelen, terwijl je kindje niet meer leeft. Het blijft deze weken voor iedereen nog razend spannend, denk ik dan.....

Mijn eerstvolgende check is pas weer als ik bijna 14 weken ben. Door dit voort verhalen gaat de schrik er goed in zitten. En dan duurt het ineens wel héél lang voor je weer meer weet over dat kleine ding in je buik.

Linnepinne: fijn dat het nu weer rustig is. Ik zou ook om een extra echo vragen, hoor.

12. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    De echoscopiste in het ziekenhuis zei vrijdag tegen ons, dat de kans om een miskraam nu heeeel klein is! Rond de 10 weken een 2e keer een kloppend hartje zien en een kindje dat goed gegroeid is, is heel hoopvol!

Ze zei dat er nu zelden nog een miskraam volgt!

Dus wij zijn positief, ondanks de vreselijke trieste verhalen die je hier soms leest :(

13. Petra28

Petra28 Lid

19 dec 2012
    71
    0
    0
    NULL
    Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichten.de verloskundige vertelde mij dat ook al dat na een kloppend hartje de kans kleiner is en helmaal een kloppend hartje na de 10 weken...komt allemaal goed met jullie meiden:)

14. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Petra: een hele dikke knuffel meid!! En wat een nare manier om het te ontdekken! Veel sterkte!

Linnepinnen: wat schrikken! Gelukkig lijkt alles nu oke te zijn!

15. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Mijn schoonouders zijn net geweest! We mogen voor 1200 euro iets kopen! Dat wordt dus de kinderwagen :D
    De kamer krijgen we van mijn ouders! Heeeerlijk!!

Welke kinderwagen nemen jullie?? Al een idee??
    Wij twijfelen tussen de bugaboo en de limited edition van de joolz!

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Lieve reactie nog Petra. Veel sterkte!!

Liefkleintje, lief van je schoonouders! Wij hebben een Bugaboo, heerlijke kinderwagen!

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Petra, heb je bij je eerste echo wel een kloppend hartje gezien dan? Pff het lijkt me idd je ergste nachtmerrie..nogmaals sterkte meid!

@ Linnepinne, hopelijk blijft het bloeden nu weg. Kan me voorstellen dat je een extra echo aanvraagt. Beetje geruststelling is ook fijn!

@ Liefkleintje, wat leuk zulke cadeaus!!
    Hier heb ik een jaar of 6 geleden mijn kinderwagen in een bevlieging gekocht toen ik met mijn ex een kinderwens had.. Bij de kwantum (volgens mij hadden ze dezelfde toen bij de blokker). Opzich een leuk ding, en toen low budget omdat we niet veel te besteden hadden. Uiteindelijk werd de kinderwens niks omdat de relatie ook niet lekker liep en zijn we kort daarna uit elkaar gegaan. De kinderwagen dus wel mee genomen.
    Nu best spijt van, had het best leuk gevonden om iets anders uit te kunnen kiezen ;) Goeie les geweest, doe ik geen 2e keer.

18. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    @Lk, wij nemen de Easywalker June :)

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Vandaag toch een offday zeg. MOE, hoofdpijn, misselijk en duizelig. Maar ik las dat dit komt omdat je hormonen nu op een piek zitten. Ben van ellende net nog even anderhalf uur plat gegaan (en ik heb als een blok geslapen!)

Hoofdpijn is weg, maar met een volle maag gaan slapen is geen succes, ik zin nu écht groen van misselijkheid. Nou ja: ik doe het met liefde en weet dat het binnenkort beter moet gaan.

Nog meer dames die zich zo voelen?

20. Petra28

Petra28 Lid

19 dec 2012
    71
    0
    0
    NULL
    @Mieks ja bij 9 weken echo gehad,met kloppend hartje,al liep ik wel 4 daagjes achter ongeveer.Anders had ik vrijdag een termijnecho gehad.Morgen hoor ik meer van de verloskundige voor eventueel doorverwijzing naar de Gyneacoloog.

Deel Deze Pagina