1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier ook volgendee week donderdag de 20 wekenecho. Om 8.50 uur. Vind het echt heel spannend.

Fijn dat iedereen goede echo's had.

Krijg alleen steeds geen meldingen!

2. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Mieks: ik moet om 9 uur :)

3. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Brrr ik dinsdag om 14.15! Begin nu toch wel zenuwachtig te worden.. hoop zo dat alles goed is.. ook al had ons zoontje 'maar' een klompvoetje, het heeft de eerste weken toch een behoorlijke impact op je leven.. ziekenhuis in ziekenhuis uit, niet zomaar even in badje kunnen doen maar maar 1x per week.. stiekem hoop ik zo dat dit ons bespaard blijft deze keer..
    In mijn achterhoofd hou ik ook wel dat er kindjes zijn met veel ergere 'afwijkingen' maar toch..

Junejunos: Dat is flink balen! Maar alles voor een gezond kindje! Masr ik snap wel dat je er van baalt!

@juffie: wauw wat heeerlijk dat je een goede echo hebt gehad! Nu eindelijk gebieten en uitkijken naar de uitgerekende datum!

@zwangerschapscursus; ik zag vanmiddag op mijn polis dat er tot 200 euro vergoed word! Dus ik ga even opzoek naar iets leuk! Bij zoonlief niet gedaan maar het lijkt me wel heel leuk!

@ klaagzang; hier toch wel even flink balen.. nog steeds elke ochtend spugen... en ohh ik heb z ook veel pijn aan de ischias.. nu 6 keer fysio gehad, 2 keer per week.. masr heb het idee dat het alleen erger word :( vandaag fysio gehad, nu pas volgende week donderdag weer.. even 'rust' voor mijn lichaam.. als ook dat niet helpt dat stoppen we er eerst mee.. omdat het dan geen effect heeft..
    Fysio en collega's gaven aan dat warmte goed zou kunnen helpen.. dus ik vanmiddag even 'lekker' gezwommen.. maar bah heb nu alleen nog maar meer pijn :( baal baal baal.. sorry!!! Ik ben normaal helemaal niet zo'n klaagmiep.. maar het voelt wel even goed om hier mijn ei kwijt te kunnen..

4. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Spannend Cayth, kan me voorstellen dat je erg benieuwd bent.
    En een klaagzang moet kunnen toch, vervelend dat je zo beroerd bent. Zou ook niet weten wat je er aan kunt doen :(

Dat is best een vergoeding die je nog krijgt! Ik zit bij zilveren kruis en krijg maar 50 euro vergoed, ondanks de extra pakketten.... ach, verschil moet er zijn

5. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

dank voor jullie lieve reacties. alle spanning komt er nu uit: ben heel moe en lijf voelt slap, dus vandaag thuiswerkdagje: examens nakijken ipv lesgeven :)

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Even bijkomen Juffie! Succes met nakijken! Hopelijk veel geslaagden!

7. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

hmm ik hoop t ook maar ik geef Nederlands en examen VWO was erg lastig en te lang dit jaar dus vrees met grote vrezen (dit jaar ook eerste jaar verplicht dat ze voldoende moeten hebben voor Ned., Engels en wiskunde, dus ze kunnen onvoldoende niet compenseren :()

8. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Over de ZEZ regeling.... vraag deze nog maar niet aan tot je echt 24 weken bent :D
    Zo eigenwijs als ik ben (wat hoop ik dat die kleine dat niet erft) deed ik m alvast op de bus. Nu moet ik een brief terug sturen waar ik op aan moet vinken dat ik dan wel 24 weken ben, om ze er aan te herinneren mijn aanvraag in behandeling te gaan nemen.... lol

9. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    dubbel werk dus ;)

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Weten we dat ook weer :D;)

11. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    @NMV; het lijkt idd op dezelfde cursus. Ik wil de laatste paar weken nog lekker sporten en niet in een suffe pufclub waar je alleen wat spieroefeningen krijgt (sorry voor degene die dat wel doen..)

@vergoedingen; ik zal het ook eens opzoeken, of er iets vergoed wordt. Is altijd mooi meegenomen.

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier zit ook wel puffen bij hoor! ;)
    Maar ik wilde ook nog graag lekker sporten en niet in een praatgroep terecht komen oid. Past gewoon niet bij mij. Is dit eigenlijk een landelijke cursus? Of wordt het alleen in bepaalde regio's gegeven? (Ik weet niet waar in het land jij woont?)
    En ik moet een nota opsturen naar mijn verzekering, als de cursus aan bepaalde voorwaarden voldoet, krijg ik hem zelfs helemaal vergoed! Altijd meegenomen idd! :)

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Even snel een foto van mijn bijna 19 weken buikje!

14. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Wauw mooi hoor!!!

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nice!!!
    Voor het eerst toegegeven aan een "craving" : een pot Ben & Jerry's. Erg he *bloos*

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Onze 20 wekenecho was ook goed!! Duidelijk een meid zei ze. Leuke rits foto's meegekregen.

Fijn weekend!

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Lief kleintje, mooie foto!

18. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Gefeliciteerd! :)
    Nog een meid erbij :D

19. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    ARGHHHHHHH, mijn tepels beginnen al te lekken :( kan nog steeds moeilijk geloven dat ik echt zwanger ben, vandaag 19 weken, zo moeilijk te bevatten nog. Ik hoop dat ik de kleine snel echt ga voelen dan zal de stress en angst voor mij heel veel afnemen

20. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Vervelend he?! Mijn borsten lekken nog steeds, al vanaf de zwangerschap van zoonlief!
    Vooral als ik onder de douche sta! Bij mijn zoontje had ik ook melk in overvloed, echt gigantisch veel! Kraamhulp en ziekenhuis gaven zelfs aan dat ik wel melk voor een drieling zou hebben haha! Ik kolfde ook makkelijk 250 cc per keer per borst!!!

Deel Deze Pagina