Jaaaaa ons kleine mannetje is helemaal gezond!!!! Jaja we verwacht en echt een kerngezonde jongen!! Hij liet zijn zaakje in volle glorie aan ons zien! Hihi trotssss!!
Ook hier was de 20 weken echo goed! Ze lag alleen erg diep in de bekken waardoor ze het hoofdje moeilijker kon opmeten. Maar uiteindelijk is het wel gelukt. Alles zag er keurig uit, hoofdje liep alleen 1 week en 2 dagen achter,maar dit kon niet zoveel kwaad omdat mijn dochter ook klein was.Merk het wel dat ze onderin ligt (tegen de uitgang aan) Dit zou dus verklaren waarom ik buikpijn heb. Gelukkig was de baarmoederhals bijna 5 cm. Verder was ze heerlijk druk,en heel erg eigenwijs want ze lag of met de voetjes niet goed,dan weer met de handen voor het gezicht hihi. Maar dat gaf helemaal niks En ze woog nu 371 gram
Wat heerlijk kim, ook een geruststelling ! Wie moet de 20 weken echo nog hebben nu? Kay woog 368 gram hihi! Hij ligt al mooi met zijn hoofdje naar beneden ( wesley heeft nooit anders gelegen dan met zijn koppie naar beneden) Hij heeft erg lange benen, kwamen uit op 21.4 weken zwangerschap! Maar manlief en ik zijn ook beide 1.89, kon haast niet anders hihi.. Over het algemeen loopt kay 1 week voor met alles, opzich goed mogelijk als de innesteling eerder heeft plaatsgevonden.. aan de hand van mijn symptomen ook weer mogelijk.. We zullen zien wanneer deze spruit geboren zal worden!
Wat fijn al dat goede nieuws!!!! Dat moet heeeerlijk zijn! Wij hebben de 20-weken echo vrijdagmiddag! Brrr, zenuwen komen nu wel moet ik zeggen! Nu al
Fijn dat alles goed was meiden!! Onze dochter woog 328 gram. Onze oudste is geboren met 4220 gram, dus ze heeft nog wat bij te groeien .
Fijn dat alles goed is bij iedereen! Onze man zat op 353 geloof ik, maar duidelijk al een wat groter hoofd.... heeft ie van z'n vader (2.11m) zegt die vrouw.... Ja, hartstikke leuk, maar t moet er straks nog wel uit!
Komt goed Demelza! Mijn dochter was ook groot, heeft een vader van 2.06 m. Ik had twee hechtingen ofzo. Viel mij hartstikke mee!
haha, dat is fijn om te horen!! Heb, sinds het in de brugklas een video gezien te hebben over bevallingen, grote angst lekker handig een grote man uitgezocht. nou, komt allemaal vanzelf wel goed
ik heb de 20 weken echo woensdag maar pas om half 6 pfffff, komt wel fijn uit met man zijn werk hoeft hij niet hele dag/middag vrij te nemen. mijn man is gelukkig gemiddeld met ze 1,85 ofzo hihi
Ach, het zegt allemaal niet zo veel. Volgens mij hangt er veel af van de manier waarop je zelf in de bevalling staat. We ontkomen er niet aan, gelukkig Nog even volhouden dwergje. Wij planden ze ook op woensdag avond, heb je iets om naar uit te kijken de hele dag
Goeiemorgen meiden, Hier gisteravond weer controle gehad bij de VK, bloeduitslag en bloeddruk waren allemaal prima. Onze mini was gister flink actief (zo duidelijk te voelen nu ) en dat kon ze ook goed horen toen ze naar het hartje ging luisteren. Nu morgen de 20 weken echo, ik ben zoooo benieuwd! Heb de afgelopen dagen enorm het gevoel dat we een jongen krijgen terwijl ik in het begin dacht dat het een meisje zou worden... droomde er zelfs vanacht van dat het een jongen werd. Dus hopelijk ligt hij/zij er morgen goed voor Verder nog een vraag, wat gaan jullie straks doen met de kinderwagen? Dekbedje wordt er bijgeleverd als ik me niet vergis... toch dekentje en lakentje? En dan 1 dekentje? @ Junejunos, we hebben 1 muur in kleur geverfd in het begin van de zwangerschap, de andere zijn wit. Dus we kunnen ons straks helemaal gaan richten op de inrichting Kan me voorstellen dat je even over de eerste schrik heen moet komen, hopelijk hoor je bij de 0,1 % en hoeft de keizersnee niet. Zo wel, hoop ik dan maar dat je het achteraf mee vond vallen... @ Demelza, wat vervelend die hoofdpijn! Hier vorige week 2 dagen gehad en uiteindelijk maar een paracetamol genomen. Toen ging het gelukkig over. Als je het te vaak hebt zou ik gewoon even bellen of er iets aan gedaan kan worden. @ Wolkje, fijn is dat he, als je man er weer is Mooi buikje! @ Juffie, probeer dan idd maar goed je rust momentjes te pakken, wij lopen niet weg hier @ Cayth, oh heerlijk meid, nou lekker van genieten dus! @ Kim, ook een goeie echo, super!
Hoi Allemaal We bennen weer uit de blubber terug!!! Ik zie weer allemaal mooie echo's voorbij komen, lekker hoor! Hopen dat de laatste ook snel de 20 weken echo's hebben!!! Liefkleintje voor jou hopen dat het snel vrijdag is!! (hoop ik ook maar dan omdat het weer weekend is ) Hier een zwaar weekend gehad. De Foute cross was geweldig maar het camping terrein was 1 grote modderpoel de Wc's mega ver weg en het bed lag ook niet al te lekker. Al met al was ik eergister blij met me eigen bedje en een heerlijke warme douche. Maar ach me mannetje heeft weer heerlijk kunnen rijden en was weer helemaal in zijn sas!! daar ging het om!! Verder begonnen met de buikbanden dragen i.v.m. vele bandenpijn in de avonduren moet eerlijk zeggen dat het ontzettend scheelt!! Verder met lengte ben ik zelf gelukkig maar 1.67 en me mannetje 1.85 dus daarmee zit het wel snor
lees dat jullie allemaal weten hoe lang en zwaar jullie kindje is...is bij ons niets over gezegd bij 20-wekenecho! alleen dat alles goed was en op schema ligt...
Staat dat niet op het formulier wat je mee gekregen hebt? Ik weet ook alleen gewicht hoor. En ze ik zie in een van de tabellen dat ze gelijk had over het hoofdje, ligt boven het gemiddelde
Oh Misschien dat het direct naar de verloskundige gaat. Ik moet naar apart echo centrum misschien dat ik daarom de papieren gewoon mee krijg
Bij mij was bij de 20 weken echo het hoofdje ook wat groter als de rest, kon met een groei spurt te maken hebben of het wordt een flinke zoon, ik ben zelf 1'83 en mijn vriend 1.85 dus ben benieuwd.