Ik had ook papieren zelf meegekregen, moest ook naar apart echocentrum. Maar ik had toen geen uitleg gekregen van wat er allemaal op stond. Gisteravond bij de gewone controle bij de vk heeft ze het formulier met ons doorgenomen. De beentjes waren wel wat korter dan gemiddeld (nog wel binnen de normen!), maar wij zijn beide ook niet zo heel lang. Ik ben 1,67 en mijn man is iets van 1,75, dat kan ook de reden zijn, het was in ieder geval wel lang genoeg...
Hier 366 gram (en liep op alle fronten een week voor) bij 19w2d..dat belooft nog wat! Mja, zal wel iets te maken hebben met de mogelijke zwangerschapsdiabetes. Ik wacht het rustig af! Verder ben ik 1.72m en vl 1.80, dus ik maak me geen zorgen
Goede echo's. Wat fijn!!! Morgenochtend 8.50uur mogen wij. Vind het spannender dan bij onze dochter.Volgens mij ben je sowieso minder bleu...maar ook mijn leeftijd maakt, dat de spanning bij mij aardig oploopt.....
Fijn inderdaad al die positieve echo's. Ik ben net als hellen morgen aan de beurt en voel me hetzelfde. Niet zo onbevangen als bij de eerste. Spannend dus!!
Heey meiden, Wat fijn al die goede echo's. Ik heb voor volgende week donderdag weer een afspraak staan. Aangezien ze vorige week niet een compleet seo kon doen volgende week terug komen. Mijn vriend is ook lang 2m. Vorige week waren de metingen volgens het gemiddelde voor het termijn. Morgen word de babykamer geleverd, de kinderwagen en nog wat spulletjes. De bedoeling was de de babykamer helemaal verf klaar zou zijn maar helaas niet het geval. Ik had muurstickers besteld maar word nogal opgelicht. Ze zeiden dat ze opgestuurd zouden worden maar inmiddels geen enkele reactie meer. Inmiddels via via te horen gekregen dat het geld is terug gestort, zullen zien morgen. Ze hebben tot woensdag anders ga ik aangifte doen. Nu dus druk opzoek naar andere stickers en als we weten hoe de kleur is moet nog 1 muur in de verf. Hier inmiddels alweer over de helft. Schijnt dat het nu hard zal gaan, ben benieuwd. Volgens mij is nu iedereen wel op de helft of erover toch?. Ik voel de kleine af en toe bewegen zachtjes. Vanavond voelde ik ineens iets veel duidelijker bewegen schrok ervan heel bijzonder. Ik reageer nog niet vaak helaas, nog steeds druk met van alles en niet altijd de puf om te reageren maar lees wel mee.
Hellen en AnneChristine: Heel veel suc6 met jullie SEO. Geniet er van, ik hoop dat jullie net zo'n mooie uitslag krijgen als de rest! Junejunos: Spannend zeg! Ik ga zeker mee duimen, hoop dat het allemaal mee valt!! Panda: Wat vervelend! Ik wilde ook een muursticker bestellen, kun je me vertellen bij wie je problemen had? Wij gaan binnenkort ook maar eens spullen bestellen. Zou jammer zijn als er een lange levertijd op staat en de spullen pas op het laatste moment binnenkomt. Fijne dag allemaal!
succes met de Echo's vandaag dames. En speciaal voor Junejunos ik zal zo hard duimen dat ze blauw worden van het draaien
Hier een perfecte echo achter de rug! Geen idee hoeveel hij weegt, maar hij meet ongeveer 22-23 cm! Alle orgaantjes waren prima en hij was heel actief! Placenta ligt blijkbaar wel frontaal vooraan... Vandaar dat ik het enkel heel af en toe richting lies/blaas voel... Gyn weet ook het geslacht... Heeft ie blijkbaar ' onderweg' even gezien... geen idee wanneer want we zaten er met onze neus op haha... Andere dames: veel succes vandaag met de echo!!
Dat is fijn Toekan! Bij mij ligt de placenta ook vooraan en ik voel af en toe wel flinke porren. Nu wel leuk, maar als hij dat blijft doen ben ik er aan het end wel klaar mee denk
@placenta, die ligt bij mij ook vooraan. Ik merk alleen helemaal onderin af en toe bewegingen... Maar helaas zit hij vrij vaak bij mijn blaas te drukken, is iets minder prettig gevoel! Dus ben blij dat het nog niet heel hard gaat!
Meiden met 20 weken echo hoe zijn ze gegaan??? Junejunos, heel veel succes! Hier placenta ook vooraan maar ik voel de kleine heel vaak aan de rechterkant trappen en onderaan voel ik dat ze aan het duikelen is maar de schopjes voel ik heel goed aan de rechter kant, straks ga je dat wel ook aan de voorkant voelen hoor als de baby groter is en meer kracht
Hey meiden hoop dat alles goed is hier!!!! Tijdje erg druk geweest en dat merk je goed Volgende week 20 weken echo, hopelijk meer tijd om weer wat bij te lezen!
Ik had gister het idee dat Kay er probeerde uit te klimmen haha het trilde van onderen gewoon zo hard was hij aan het schoppen! Vast een handje of zijn hoofdje geweest.. omdat hij met zijn koppie al heel diep naar beneden ligt.. Hier trouwens ook placenta aan de voorkant! Baarmoeder zat al 1 vinger boven mijn navel, op een hoogte van een zwangerschap van 24 weken! Oepsss haha
Alles lijkt in orde te zijn! Hij is wel wat groot, dus suikeronderzoek volgt (bij dikkerds zoals ik standaard), maar die kreeg ik bij Roos ook en die waren toen goed. Wel een enorme wiebelkont! Bloeddruk supernetjes en hooguit 2, 5 kg aangekomen. En dan toch al een enorme toeter. Dat belooft wat! Placenta deels voor en de rest bovenin. 3 Juni pas weer gyn, voor het eerst sinds 13, 5 week. Vandaar dat nu dus ook even bloeddruk en gewicht werden gecheckt. FOTO!
Ik heb er lang over getwijfeld, maar hierbij een foto van mijn buikje van afgelopen weekend. Denk dat ik hem later wel weer verwijder...
@ Hier, net de 20 weken echo gehad, helemaal verliefd! Helemaal goed gekeurd, kleine weegt nu 287 gram. Manlief was de hele zwangerschap er van overtuigd dat het een meisje werd (hoewel hij een lichte voorkeur voor een jongen had) terwijl bij mij steeds meer het gevoel kwam dat het een jongen werd... mijn moedergevoel klopte dus, we krijgen een zoon Helemaal verliefd op onze mini! We houden het stil, maar volgens mij heb ik verder geen mee lezers hier... zowel dan is het een beetje jammer De naam houden we wel echt stil..
Wat lief, hij zwaait voor de foto!! Fijn dat alles goed is mieks. nmv, waarom twijfel je? Mooie foto toch?! Ik zal binnenkort ook even een foto plaatsen. Voornamelijk luiheid waardoor dat nog niet gebeurd is