Sterkte Doppie! Kleintje zit goed beschermd in een sloot vruchtwater moet je maar denken. Gaat het weer met je schoonvader?
Hé Doppie! Jakkes hoor, denk dat ik ook wel even flink wat stress daarvan zou ondervinden en dat in combinatie met al je hormonen. Hoop dat je een goede echo hebt meid! Gaan we gewoon van uit.
Hey meiden ons kleintje maakt het goed. Er is wel een kleine afwijking gevonden bij het nierbekken, een vd nierbekkens is wijder, normaal 0,35 max en bij ons 0,74 dit moeten ze verder vervolgen. Over 10 weken krijgen we opnieuw een echo. Als dit stabiel blijft is het goed, als dit wijder is geworden sturen ze ons door naar en kinderarts. Maar nu loop ik op de feiten vooruit.
Ha meiden, heb mijn computer ook weer eens even aangeslingerd om terug te lezen.. Hier gaat alles goed, ben 's avonds wat vermoeid maar de kleine is lekker actief in mijn buik. Merk wel dat het wat zwaarder begint te worden, en mijn buik lekker aan het groeien is. Iedereen al lekker actief met kamertjes en dergelijk lees ik.. Leuk! Hier komen de meubels dinsdag al! Dan in de loop van de avonden en het weekend erna de boel in elkaar zetten. Zo benieuwd hoe het allemaal gaat staan! @ Wolkje, gefeliciteerd tante! @ Echo's, fijn al dat goede nieuws! @ Dwergje, mooie buikfoto @ Doppie, oh wat zal jij in de rats gezeten hebben, fijn dat de kleine het goed maakt! Hopelijk is over 10 weken het nierbekken ook gewoon goed.
sterkte Doppie, hopelijk trekt t komende weken gewoon bij. Niet ieder kind ontwikkelt zich precies volgens het schema en heeft soms groeispurten, soms zelfs lokaal dus. Fijn dat ze het over 10 weken weer controleren!
Even laten weten dat ik nog wel leef haha Man en ik zijn aan grte verbouwingen begonnen... (Lees: man is aan de grote verbouwingen begonnen en ik hou de papieren bij, commandeer en trek wat behang af) maar daardoor heel weinig tijd om hier nog langs te komen.. Tegen dat ik thuis ben, ben ik doodop... Ik zag nog wel fijne echo's ! Geweldig meiden!!
Rustig hier afgelopen dagen Hier vandaag voor het eerst van m'n leven behangen, wat een piep werk haha! We willen een grote mdf plaat achter de commode en na wat gepriegel en hulp van manlief zit het behang er op. Hij droogt mooi strak op zag ik net, dus ik ben behoorlijk trots op ons! Heb fotootje bijgevoegd, alleen was het daar net gedaan en nog nat Dinsdag komt babydump rond 11 uur met de meubels en kunnen we daaraan gaan knutselen Zo benieuwd hoe alles zal gaan staan!
Hoi meiden Weer even een berichtje hier, stresskip gefeliciteerd met je zoon!! En gelukkig allemaal fijne echo's super!! Mooie foto Mieks, en wat eng doppie zo vallen, lijkt me echt schrikken.. Met mij gaat alles goed verder, buikje begint echt groter te worden dinsdag gaan we de babykamer halen via marktplaats, ziet er echt goed uit, en ik heb al helemaal zin om het op te halen Ben nu echt aan het kijken hoe we het gaan inrichten, hartstikke leuk om te doen, iedereen een fijn weekend!
Nou, ik vind het maar moeilijk hoor, shoppen... maar daar zal ik wel de enige in zijn Vandaag kamertje wat ik voor de opvang gebruikte leeg gehaald. Kinderkamer besteld: Ledikant - Commode - Hanglegkast Windsor | Interbaby | Baby-Dump We gaan een muur met steigerhout behang bekleden: Steigerhout Vliesbehang Antiek Groen/Blauw bij Behangwebshop Kinderwagen besteld: Mutsy Igo Air Silver - Lite Purple | Babypark En verder een hoop kleine dingen als badartikelen, hydrofiel luiers, wat blauwe attributen enz enz. Kleding shoppen vind ik nog erg moeilijk. Voor meisjes hangt er zoveel, maar voor een jongen niet zo veel bijzonders. Wat basis dingen gekocht en verder maar via internet op zoek naar wat stoere kleding. Merk wel dat ik teveel getild heb, al die opvang spullen naar zolder, rug is op. vierkanten ogen van de pc van het uitzoeken van alle spullen Wilde bij de babydump bestellen maar ze hebben daar zo weinig staan dus toch maar op ons gemak via de site besteld. Heb ook nog een kortingsbon van little company en vind deze tas wel leuk: Totem Tote Bag - Tassen Gaat 40% van af anders had ik het nooit gedaan Zo, ik ben los gegaan haha. En nu is het weer tijd voor rust en slaap en misschien nog even een warm bad!
Ik vind het ook enorm lastig demelza. Weet gewoon nog niet wat handig is en wat je nooit gaat gebruiken. Zucht! Mooie dingen heb je wel gekocht! Wb kleertjes ben ik goed geslaagd bij Next Official Site: Shop for Clothes, Shoes, Electricals, Homeware & More. Gratis verzending naar Nederland en kwaliteit is goed. En! Het is allemaal wat stoerder en anders
Bedankt voor de tip. Zag next inderdaad vaak langs komen op dit forum. Misschien moeten we ook gewoon nog even geduld hebben, het is voornamelijk zomerkleding
Ja dat is het nadeel.. ik heb wel wat pakjes en vestjes, maar moet nog echt even wachten op de herfst/wintercollectie
Balen is dat he? Ik wil ook zo graag lekker shoppen, maar alles is nog korte mauw op het moment hopelijk komt snel de wintercollectie binnen! @demelza; we hebben hetzelfde behang alleen dan de blauw met bruine! Hihi wij doen 1 wand met het steigerhout behang Verder hier veel pijn aan de ischias, maar we gaan rustig verder.. Woensdag even de babykleertjes van zoonlief uitzoeken wat ik nog weer wil gebruiken en wat niet, zodat ik het e.e.a op marktplaats kan zetten of weg kan geven Kay word ons 2e, maar ook laatste kindje dus ik wil lekker veel nieuwe kleertjes shoppen straks
HIHI, ik hoef gewoon niks nieuws te kopen kwa kleding,alleen in maatje 50/56 heb ik vrij weinig, dus daarvan ff paar setjes bij kopen, maar de rest heb ik zoveeeeel, tijdje geleden alle kleding van dochter lief uitgezocht en dat allemaal gesorteerd in vuilniszakken en op maat in de scheur gezet. Dus mijn enigste uitgave zijn wat kleine dingetjes en dan de kinderwagen
Ook even een berichtje van mij! Deze week was Ik noodgedwongen thuis wegens een door BI ontwricht SI gewricht. Zo pijnlijk! Maar gelukkig goed behandeld. Ik hoop morgen weer te gaan werken. Wel minder uren in opdracht van de bedrijfsarts. Die vond mijn vermoeidheid van alle slechte slapen toch wel dusdanig ernstig, dat ie fulltime werken teveel vond. Jammergenoeg steven Ik wel op mijn 2e bronchitis in een paar maanden tijd af. Met tussendoor nog een bijholte ontsteking. Bij mijn vorige zwangerschap had ik absoluut niet zo'n beroerde weerstand. En wat echt vervelend is: nu ik zo hoest heb ik flink last van stressincontinentie. En dat is, naast toch even schrikken als je vocht voelt lopen, vooral weinig fris. Morgen weer naar de gyn...ben benieuwd. Manlief is Nog niet te bewegen tot het beginnen met de babykamer. Ik krijg intussen toch wel kriebels, eigenlijk! Fijne zonnige dag, meiden! De kleine
@Cayth: wij zaten ook nog te twijfelen tussen de kleuren. Waar hebben jullie het vandaan gehaald? Hellen, wat vervelend al die kwaaltjes Hoop dat je tussendoor nog genoeg kunt genieten Wat een weertje he, zou het dan toch nog een beetje zomer worden???