1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Hier sluit ik mij helemaal bij aan. En ach het zullen de hormonen ook wel zijn ;)

2. ravel1983

ravel1983 Lid

27 jan 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben rompertjes en fiepjes ingepakt met i love opa en oma erop. Super grappig als ze dat uitpakken om die gezichten te zien.
    Bij een vriendin was ik gaan eten en had ik als toetje een chocoladetaart meegenomen met daarin 2 kaartjes. 1 van beschuit met blauwe en 1 met roze muisjes. Die had ik tegen de taart aan gezet zodat ze die zag toen ze de doos open maakte. Die muts zag in eerste instantie alleen de chocoladetaart... Haha totdat haar vriend haar op de kaartjes wees. Toen liet ze alles uit haar handen vallen (gelukkig niet de taart)

3. AnneChristine

AnneChristine Actief lid

12 nov 2012
    301
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vier geen carnaval, maar heb morgen een feestje met veel vrienden die het nog niet weten en misschien raar kijken als ik geen biertje neem. Ik zie wel hoe het loopt, heb geen kant en klaar excuus.

Ik heb vandaag toch al m'n eerste afspraak gemaakt, over twee weken bloed prikken en contact met de internist. Mijn schildklier werkt niet, dus word extra in de gaten gehouden.

Ik merk nog niets aan mijn broeken. Sterker nog, ben iets afgevallen. Ik denk dat dat komt doordat m'n lichaam hard werkt, maar ik nog niet meer eet. Ik krijg wel steeds meer honger, hebben jullie dat ook?

Hellen, bedankt voor de link. Bij mijn vorige zwschap hebben we wel nekplooimeting etc gedaan. Manlief wilde dat graag. Nu weer denk ik.

4. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Vandaag kwam een vriendin van mij langs die ik al heel lang niet gesproken had. Toen ze binnen kwam moest ik huilen en heb het verteld. Oh wat was ze blij ook al komen bij haar ook meteen de zorgen of het wel goed blijft gaan.

En aaaaahhhhh vanavond op visite bij mijn zwager en schoonzus en dan je mond houden. Ik kan zo niet liegen of verzwijgen.

En ik had vandaag een andere spijkerbroek aan en heb maar meteen elastiekjes gekocht. Zo kan de broek dicht en heb je toch ademruimte. Mijn joggingbroek zit het lekkerst.

5. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    elastiekjes... kijk, dat is weer zo iets handigs waar je de eerste keer niets van af weet :) Ga gelijk eens even zoeken :D

6. Hier net licht bruine afscheiding, zie het somber in

7. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    :( snap dat het eng is, gezien je vorige zwangerschappen. Hopelijk blijft het nu wel zitten, ik duim met je mee!

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Voor het lijstje: 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv, verrassing! :D

9. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Zo weer ff wat teruggelezen
    Ik kan het soms ook niet helemaal geloven.. heb vandaag nog een zw test gedaan haha.. ik heb ook niet zoveel klachten.. voor mijn NOD was ik met vlagen misselijk.. maar nu helemaal niet meer.. wel lage rugpijn en af en toe pijn in onderbuik. Verder een beetje moe maar niet extreem. Ben ook aan het opletten bij toiletbezoeken..

Demelza7 Eindelijk iemand uit Noord Holland :p ik kom uit Zaandam dus dat is niet ver bij elkaar uit de buurt!

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik zie inderdaad veel Brabantse dames voorbij komen, of zie ik dat verkeerd? Ik kom uit het oosten van het land!

11. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    Ohh ik hoop het niet voor je meis. Ik zal heel hard duimen! Succes!

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hopelijk blijft het plakken meid!!

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Even beknopt reageren op wat ik al las:

Mvm: ik ben een belg en daar is dat niet voor handen. Anders had ik zeker mee gedaan, aangezien ik zelf prenyl nodig had! Ben al jullie Nederlandse dames die dit doen/deden, dus heel erg dankbaar!!

Broekloeren: ook hier nog dagelijkse kost!:p geen idee wanneer het stopt, maar op dit moment ben ik nog heel onzeker of het wel goed zit.... De afgelopen dagen och wat symptomen en vandaag weer helemaal niets... De schrik zit er dus toch wel wat in!

Hier dus geen brabantse, maar een antwerpenaar!:p

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    MarjoleinART ik duim voor je! Het kan van alles betekenen en niet altijd iets slechts. Maar ik begrijp je wèl hoor, ik vind het ook moeilijker. En dat terwijl ik bij mijn dochter meerdere keren bloed verloor en ze kerngezond ter wereld kwam.

15. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Oh wat naar meid hoop voor je dat het allemaal goed is.

16. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Beebje van marjolein. Blijf maar lekker bij mama plakken. Ik duim voor je

17. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Marjolein :* Hoop dat het gewoon een innesteling is!

Maandag komt de dame van MvM langs! Heel fijn dat ze ook 's avonds langskomen!

Ik kom trouwens uit Den Haag..meer mensen hier?

18. AnneChristine

AnneChristine Actief lid

12 nov 2012
    301
    0
    0
    Zuid Holland
    MarjoleinART ik duim heel hard dat het nu innesteling bloeding is!! Sterkte!!

19. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@Marjolein ook ik duim hard voor je hoor!

ik kom overigens uit hartje Utrecht ;)

20. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Zo, ik heb ff bijgelezen.

@Marjolein, toi toi toi!

Ik ga wel meedoen aan mvm. Ja, het ruikt naar... Mr ik gun het anderen ook. Dat is mij meer waard. Bij ons in Zeeland komen ze de flessen niet ophalen, dus ik zal ze zelf weg moeten brengen. Maar ach...

Wij gaan het van het weekend aan de opa's en oma's vertellen. Ze zijn vandaag met een smoes bij ons uitgenodigd voor zondag. Dus dan kan D. zijn shirtje aan. Ik ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen.
    Volgende week naar mijn zusje en wanneer we het mijn schoonzus en zwager vertellen, moeten we nog plannen.

Mijn buik is m'n 's avonds wat opgeblazen. Maar dan kan ik lekker mijn joggingbroek aan.

Ik heb overigens ook wel wat testdrang, maar hou me in. Maandag test mvm nog en dat stelt (hopelijk) ook weer wat gerust. Over twee weken hebben we gewoon de echo gehad. Kan niet wachten!!!

Nou, tot later maar weer!!

Kus,
    MD

Deel Deze Pagina