Wat een mooie kamer Demelza erg leuk!! En die verzorgingstas is ook heel mooi zijn ze allemaal met 40% korting? Voor een jongen vind ik het ook wel wat moeilijker om kleertjes te shoppen, al ziet die next site er wel heel leuk uit. Beterschap Hellen! Hier vandaag de hele babykamer leeggehaald, vriend heeft meubels verplaatst hoop werk, maar de kamer is leeg, even een soppie erdoor en dinsdag kunnen de spullen komen, verfen doen we niet, we wonen pas 1,5 jaar in dit huis, dus de muren zijn nog mooi wit. En wil het vrij neutraal houden, iedereen fijne zondag!
Ik heb op de 9 maandenbeurs 3 luiers in een emmer gegooid en dat was 40% korting waard haha. Maar ik wilde gister bestellen en nu deed ie het dus mooi niet! Even een mail gestuurd en neem aan dat ze dat nog gaan oplossen. Anders ga ik niet zo veel geld uit geven aan een tas hoor. Wij wilden het ook eigenlijk neutraal houden, maar ik kom af en toe zulke leuke dingen tegen....
Hier hadden ze alle soorten bijna, 1e keus viel toch echt op de blauwe haha.. Bij deze winkel; http://www.oost.decokay.nl/ Die zit in Assen (Drenthe) Wij gaan zo nog even lekker varen met onze boot! Heerlijk weertje!
Ik zie dat iedereen lekker druk bezig is met verbouwen, behangen, schilderen en shoppen Geweldig is dat toch he! @Mieks, mooi buikje hoor!! @Demelza het viel mij ook al op dat er voor meisjes meer in de winkels lag. Ik heb begrepen dat met de bouwvak de wintercollectie in de schappen gaat, dus nog even geduld! Mooie Tas @Hellen: he gatver hopen dat je snel wat opknapt!! Succes vandaag bij de gyn. @Renaat doe je een beetje rustig aan Hier alles rustig eigenlijk. Vanavond naar de verloskundige kan ik het hartje weer even horen. Babykamer is af! Moet alleen nog even een spijltje van het bedje repareren maar dat is aan vriendlief. Verder druk met de avond4daagse waar ik vrijwilliger ben dus komende 2 weken bijna iedere avond van huis Volgende week wel een week vakantie zodat ik een beetje bij kan tanken. Gister met onze puppy examen gehad van de cursus en die kleine dame doet het ook goed. Geslaagd zonder aandachtspunten Oja en nog 22 dagen en dan is het niet meer vriendlief maar manlief
Goodmorning! Hier aan het wachten op de babydump, die komen rond 11 uur de babyspullen brengen Dan weer terug naar mijn werk en vanavond begin maken met klussen! @ Dwergje, gave kinderwagen!! @ Annsie, succes met de drukke dagen, en gefeliciteerd met het puppy examen @ Hellen, hoe is het werken weer gegaan?
En Mieks kamertje is binnen??? Veel klusplezier vanavond! Hier beetje baaldagje. Gister bij de verloskundige kreeg ik te horen dat baarmoeder toch wel heel hard groeide en dus mocht ik vanmorgen een test doen op zwangerschapssuiker. Vond die test afgrijselijk !!!(vooral door me maagverkleining). Moest een halve liter suikerwater in 10 minuten opdrinken, waardoor ik een dumping kreeg(hartkloppingen, misselijk, zweet wat uitbreekt, draaierig) gelukkig begon het na anderhalf uur weer te zakken. Nu hopen dat de test aantoont dat ik geen suiker heb!
inmiddels al geweest neem ik aan? mijn afspraak stond gisteren om 10 voor half 3 en ze kwamen pas om half 5 pffffff
Jeetje dan liepen ze flink uit! Hier waren ze 5min te vroeg zelfs. Alles is binnen gezet, dus vanavond kunnen we beginnen ben het laatste werk uur aan het aftellen haha
Nou, dat zijn nog tijden waar je wat mee kunt..... bij mij zeggen ze vrijdag ochtend tussen 7 en 9 voor de deur te staan... en ik sta als eerst op de lijst... Nou als ze dan ook maar komen om 7 uur en ik niet voor jan *** zo vroeg beneden zit
Veel plezier vanavond Mieks!! Ik ben vandaag gezellig met m'n meisje naar Artis geweest. Ze vond het hartstikke leuk. Zitten nu lekker in de tuin.
Ohh Annsie, wat naar..ik moet ook de suikertest doen over 1,5 week, kijk er nu al tegenop Wanneer krijg je de uitslag? Grrrr, babydump heeft ons een bericht gestuurd dat de verzending van onze kamer 2 weken later is, dus half juli
ze kunnen vrijdag al half 7 voor deur staan... Gelukkig is het voor het Goede doel Waarom controleren ze je op suiker? Ik was trouwens in een maand 4 kilo aangekomen... Gaat snel af en toe. Let nu toch op dat ik niet té veel snoep
Controle op suiker is als je kindje snel veel groeit volgens mij (want dat is wat zwangerschapssuiker kan doen met je kindje). Ik heb het 'geluk' dat m'n suiker bij 8 weken 0,5 te hoog was, dus fijn. Ofzo. Moet ook regelmatig (dus echt 6-8 keer per dag) kleine beetjes eten om de suikerspiegel zo gelijk mogelijk te houden. Lukt niet altijd..
Ik ben blij dat ik (tot nu toe) nog geen extra controles heb voor suiker. Begreep van mijn schoonzus dat je dan inderdaad veel moet drinken en dat het spul niet zo heel lekker is... Maar het is wel beter om te weten of je het hebt of niet, dan kunnen ze jou en je kleine helpen! Baby-Dump heeft bij ons een tijd geleden al alles bezorgd. Ze konden tussen 7.00 en 11.00 komen en kreeg later nog een mailtje met de planning dat ze rond 8.30 uur zouden komen. Ze waren er om 8.50 uur geloof ik, dus dat was goed te doen!
"Zoals reeds afgesproken, komen wij de bestelling vrijdag 07-06-2013 bezorgen op ***. De levering van de bestelling staat gepland om 06:50 uur. In verband met files of andere onvoorziene omstandigheden kan de levering 2 uur eerder of 2 uur later plaatsvinden. Levering geschiedt nooit voor 06:30 uur in de ochtend." Ik zorg maar gewoon dat ik om half 7 klaar zit dan Ja lijkt me erg vervelend suiker, vriendin van me had het ook. Ik eet graag wat en wanneer ik het wil
Nou dat is dan wel voor een leuk prijsje die luiertas Demelza! Wat naar Annsie die suikertest lijkt mij ook niet zo prettig gatver. Is dat niet gevaarlijk ook? Wij hebben dinsdag de babykamer gehaald hij was al helemaal gedemonteerd, mijn vriend heeft het nu erg druk met zijn school dit doet hij nog naast zijn werk, als de drukke periode voorbij is gaat hij het in elkaar zetten. Heb ook een super mooie lamp besteld en een bijpassend dekentje Weet iemand of er in de zomer ook uitverkoop voor eventueel kinderwagens en andere spullen komt?
Ik had volgens mij ergens op dit forum gelezen dat in maart en september de grote kortingen zijn van babydump en prenatal.... maar kan er naast zitten. Vond het sowieso een risico om tot het laatste moment te gaan wachten