Nouu, hier in Valkenswaard word het denk ik geen 38 graden! Het regent en onweert hier al behoorlijk! Tv ligt er al uit in het huisje.. Het koelt hier al lekker af Ik vind het ergens niet heel erg haha, kon gister merken dat dit toch een hele andere zwangerschap is.. had het gister al behoorlijk zwaar in de warmte! Sterkte voor de sames waar het wel heel warm is!
Wat leuk dat jullie nog echo's krijgen, hier helaas niet meer. We hebben zelf wel nog een pretecho staan begin juli. Ben benieuwd op dit grietje op haar grote zus lijkt!!
ja vind t ook heel fijn dat we nog een uitgebreide GUO krijgen met 30 weken. Reden is natuurlijk niet leuk, maar toch zie ik dit als cadeautje, al zal ik wel weer superzenuwachtig zijn die dag. Ben zo benieuwd hoe het kindje dan ligt! Krijg er nu geen hoogte van, vaak lijkt het kindje overdwars te liggen! voel dan rechts denk ik de billen en links het hoofdje en dan richting blaas en borsten kriebelen er wat handjes en voetjes Maar wie weet ligt t wel heel anders en kan ik t gewoon niet goed onderscheiden..
wij hebben maandag de pretecho inverband met die voorliggende placenta, ben dan 24+2 met mijn dochter was ik rond de 26 weken
Ik krijg waarschijnlijk een extra echo om de groei goed in de gaten te houden. De verloskundige vond de vorige keer al me buik flink gegroeid. Ik vind het niet erg zie ik ons meisje nog even Al heb ik er nu veel meer moeite mee omdat ik haar geregeld voel ! De hitte is redelijk te doen hier. Gewoon de zon buiten proberen te houden en me baas gisteren ijsjes laten halen
Hey meiden, Hitte allemaal overleefd? Hier al vanaf 9 uur vanmorgen donkere lucht, regen en wat gerommel in de verte. Gister was de temperatuur wel enorm hoog en op mijn werk dus maar in de schaduw gebleven. Gisteravond weer goed gekeurd bij de vk, bloeddruk was mooi laag en onze mini gaf nog even een flinke trap tegen dat apparaatje voor de hartslag Ze kon het goed zien aan mijn buik haha. @ Toekan, fijn dat de echo weer goed was! En 2 kilo valt nog mee Zit hier inmiddels al op 6 a 7. @ Echo's, hier ook met 30 weken nog een echo omdat de placenta tegen de uitgang aan ligt. Hopelijk is die dan mooi mee omhoog gegroeid. @ Annsie, niet verkeerd zo'n baas die ijsjes haalt
Wat fijn dat sommige van jullie ook nog echo's krijgen! Wij krijgen er nog 1 met 34 weken omdat mijn placenta ook deels voor de uitgang ligt, net zoals bij Mieks! En hier nog maar 0,5 kg aangekomen! Hier is het een waterig zonnetje en best benauwd! Net thuis van een paar heeeerlijke dagen in een luxe hotel met een zwangerschapsmassage gisteravond! Bij thuiskomst lag de proefdruk van het geboortekaartje op de mat. Wel gek hoor, het geboortekaartje van je dochter zien! Hihi! Maar hij is gaaf!!
Hier ook gister proefdruk van het geboortekaartje gehad! Zo gaaf! En idd zo'n raar idee dat het nog maar een maand of 4 is
Ai, nog zo iets waar ik nog niet naar heb omgekeken, geboortekaartjes Kamertje moeten we nog aan beginnen. Nou, ik ga er van uit dat ik er nog tijd genoeg voor heb! Ik heb ik week 32 een extra echo, ook ivm placenta die tegen de uitgang lag en om het hoofdje nog eens goed te meten. Ik hou enorm van onweer, kijk steeds ff op buienradar, maar de buien trekken hier aan alle kanten langs! Kun je denken, lekker toch, nee want de zon laat zich ook niet zien Nou, het is iig een aangename temperatuur vandaag.
Hebben jullie eiegenlijk al een naam? Wij nog niet vind het echt moeilijk hoor, en wordt soms scheel van al die namenlijsten. Vanmorgen controle gehad en alles is goed, baby groeit goed en ligt iets voor op schema, hierdoor ook met 28 weken een echo
Pfff. . Gaat even minder hier. Na echt de vreselijkste verstopping ooit ben ik maandag met doorlopende harde buiken in het ziekenhuis beland. De ctg graag toen steeds dips in de hartslag van de kleine aan, dus ik lag dat met de minuut ouder te worden. Na een uur kon er een zaalarts komen en die vertelde me dat dergelijke dips op deze termijn volkomen normaal zijn. Wat een opluchting! Maar was natuurlijk wel héél gestresst geweest. Harde buiken waren er ook te meten, maat waren niet heel verontrustend. Blijf alleen darmkrampen houden, die hebben weer harde buiken en samen met de toenemende slaapproblemen doe de BI voel ik me zo ontzettend moe... Maar de kleine is heerlijk druk en schopt echt al flink hard. Daar geniet ik wel heel erg van!
Hellen, dat is ff schrikken zeg, vervelend dat je zo'n last hebt! Ik heb tegenwoordig 's morgens niet alleen activia met natuurlijke crusly, ook een schep gebroken lijnzaad erbij. Dat en heel veel water drinken helpt mij aardig. Maar goed, je zult waarschijnlijk alles al geprobeerd hebben. Gelukkig gaat het met je kleintje wel goed!! Renaat, wij vinden het ook héél moeilijk hoor! Wilde het nog zeggen in mijn laatste post maar dacht ach.... Ben gewoon erg kritisch Vind 1 naam wel leuk, maar heb het gevoel dat het wat mist. Heb nog niet heel veel zin gehad om lijsten door te werken maar daar zal ik binnenkort toch weer eens naar moeten gaan kijken
Hellen gebruik je geen magnesiumpillen tegen die verstopping? Heeft gyn mij voorgeschreven en kan je zonder recept bij apotheek halen. 's Avonds voor t slapen gaan neem ik er een en het helpt echt! In begin kan je het zelfs 3x op een dag nemen, maar op een gegeven moment zijn je darmen 'gewoon' weer aan het werk en is 1x voldoende... en veel drinken!
Hellen ik heb er ook heel erg last van gehad en de gouden tip van iemand gekregen. roosvicee laxo ik was er binnen 24 uur vanaf en drink nu om de dag een glas en sindsdien geen last er meer van gehad. Hier is de naam bepaald. Onze dochter wordt naar mijn overleden moeder vernoemd. *hmmm hou ik het geheim voor jullie* Ga ik nog een dagje over nadenken!!! Ben wel super trots op de naam in ieder geval.
Bij ons was de naam meteen bepaald toen we wisten dat het een meisje was doordat ik die namen ook bij onze dochter had
@Hellen, dat moet schrikken zijn geweest zeg!! Hopelijk gaat het nu beter! Ik eet elke ochtend een "broodkorstje".... zo noemen ze dat. Of "taaikorstje".... Smaakt naar taaitaai pop en werkt wel wat laxerend. Gewoon te koop in de supermarkt en erg lekker Wij weten de naam ook al ja! Ik vertelde hier van de week dat ik nog maar 0,5 kg was aangekomen. Gisteravond nog eens gewogen en als die weegschaal klopt, ben ik in 1 week tijd 3 kg aangekomen. Is dat normaal?!?!? (en mijn buik is echt niet ineens groter)
Hier echo's omdat het gewoon standaard is iN BE... Geen extra's dus Sorry dat ik wat minder aanwezig ben dames. Hebben een huis gekocht en zijn dat nu aan het verbouwen. Ondertussen wordt ook alles hier in huis klaargemaakt voor de komst van de kleine... Wij maken dus eigenlijk twee huizen klaar.. vandaag komt ook mijn broertje mijn man helpen om een paar meubels van kamer (en verdieping) te veranderen.. Ben benieuwd hoe het er straks gaat uitzien. Wij slapen nu op zolder, maar komen op de eerste verdieping liggen met de kleine in een co-sleeper naast mijn kant van het bed.lekker handig voor de bv! Dus tot aan de verhuis ligt de kleine lekker bij ons en maken we geen echte babykamer. Geboortekaartjes: fijn! Het onze is ook al gekozen. Ik moet alleen de gegevens nog doorgeven voor de proefdruk te maken en de maten voor de wikkels van het geboortesuiker. Cayth: veel plezier!! Warmte: overdag heb ik er niet zo een last van, maar in de nacht.... Tjonge.. Ik slaap echt slecht! Dat het maar snel wat afkoelt 's nachts... Namen: momenteel voor een meid nog twee namen in de running. Voor een zoon drie... En drie andere dan in de poll een tijd geleden haha Hellen: jeetje wat schrikken meid! Ik zou niet weten wat gedaan tegen de opstopping.. Heb er zelf geen last van... Ik eet wel dagelijks een kiwi en drink wel voldoende... Maar bij mij is het omgekeerd: voor ik zwanger was, had ik er last van nu niet meer..
Vandaag de glucosebloedtest gedaan in het ziekenhuis. Het is me gelukkig alles meegevallen. Ik hoop dat ik komende week al de uitslag krijg, ik hoef pas over 3 weken terug naar de VK. namen; daar zijn we voorlopig nog niet over uit.. We hebben nog 4 jongensnamen en 4 meisjesnamen.. Dat wordt nog een flinke discussie hierzo! HAHA!! verstopping; Ik heb hier af en toe last van en ik neem dan op nuchtere maag een glaasje Roosvice Laxo. Werkt hier prima!!
ik heb woensdag mijn glucose test, hier komen ze lekker aan de deur dus kan gewoon lekker thuis blijven. Alleen vergeten te vragen of er kosten aan verbonden zijn