1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    spannend MD82! Hoelang duurde het bij jullie eigenlijk voordat iemand van mvm contact opnam? Vraag me af of m'n aanmelding wel goed is gegaan.

2. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Bij mij belde ze de volgende dag al. Maar je kunt 'pas' met 6 weken starten. Misschien dat ze bij jullie wachten tot 6 weken?
    Anders gewoon nog een keer inschrijven!

3. Hoi allemaal, het licht bruin is gestopt denk ik, ging echt om een klein beetje, hopelijk blijft het nu weg. Morgenvroeg weer loeren en overmorgen een zw test ( had die vandaag gedaan, dan zal die morgen nagenoeg hetzelfde zijn ). Had de tampontest gedaan en die bleef op wat gelige afscheiding (klein dik stukje, sorry, yuk) wit. Ik probeer positief te blijven. De test was het donkerste wat ik ooit in die 3 zwangerschappen heb gezien, ze werden daarna al snel lichter. Misschien wilde het vruchtje zich extra goed vastzetten?? Weet het ook niet. Heb nog steeds de symptomen die ik de rest van de week ook had, niet minder. Dus we zien het verder nog wel! Blijft spannend zo!! Maar dat zal het nog hopelijk 8 maanden blijven) !!!

Hebben jullie ook steken onderin je buik, net als een naald die prikt? Heb ook veel ongikrampen, iemand herkenbaar??

Ik kom ook uit het zuiden, maar houd niet van carnaval. Kan ook! ;) mijn broer wel, maar ik heb het nooit leuk gevonden. Heb een balonnenfobie (ja lach maar, is heel vreemd ;)) dus zal daar ook wel mee te maken hebben gehad dat ik het nooit leuk heb gevonden ... Maar ach!! ;)

4. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    Ja ik heb ook van die ongikrampen al 2 dagen in de avond het schijnt iets te maken te hebben met banden die oprekken en ik hoefde me daar geen zorgen over te maken. Van me schoonzus en een zwangere vriendin te horen gekregen.

Ik geef ook niks meer om Carnaval dus hoef ook geen verhalen te verzinnen. En bijna alle mensen die ons heel lief zijn weten het al. Zondag de laatste mijn oma die voor de 9e keer overgrootoma wordt.
    Waar uit brabant komt iedereen. Ik kom uit Drunen.

Oja en afgelopen nachten nieuwe kwaal erbij. Onrustig slapen.

5. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Gisteren toch maar schoonzus en zwager verteld. Oh wat reageerde ze lief en enthousiast. De hele avond erover gepraat en dat heeft wel geholpen. Met iemand anders als mijn man praten.

Weet niet of het er mee te maken heeft maar ik heb vannacht ook eindelijk weer wat lekkerder geslapen.

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Bij mij komt ze woensdag langs. Ze belde mij na 3 dagen ofzo? Maar ik heb mezelf net opgegeven, de vk vroeg of ze mijn naam en nummer door mocht geven.
    Je kunt anders ook naar ze bellen, is dan misschien handiger?

7. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames hou is het bij.jullie met de kwaaltje?
    Hier sinds gisteren echt zere borsten en last van onderrug en buik...
    Verder veel.moe maar ik slaap wel heel goed alleen om 05:00 klaarwakker

over mm.heb me woensdag aangemeld maartikel nog niets gehoord

8. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry mn telefoon werkt niet echt mee...
    Mvm bedoel.ik natuurlijk

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Kwaaltjes: ik voelde vanalles, maar sinds gisteren bijna niets meer.... Beetje druk in de onderbuik en een beetje weeïg in de maag, maar meer niet...
    Wel vannacht twee keer wakker geworden en uiteindelijk opgestaan om 8uur ( terwijl ik normaal in het weekend tot 10 slaap...)

Linda wat leuk dat vertellen!!! Wij vertelden het woensdag al aan mijn papa en stiefmama, ze waren door het dolle heen omdat ze ook wisten dat we in de mmm zaten... Morgen familie etentje met mijn man zijn mama en broer en zus ( en partners) dan gaan we het aan hen vertellen.... Vind het ergens wel spannend!!:)

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik word écht gek van de obstipatie. Maar het toilet gaan voor de grote boodschap heeft nog het meeste weg van een bevalling. En o o wat ben ik dan steeds bang voor bloed.

Verder heb ik last van mijn banden (zeurderig, trekkend en soms stekend gevoel helemaal onderin mijn buik), af en toe rugpijn. Mijn borsten zijn al aardig groter en licht pijnlijk met af en toe steken, ik kan licht misselijk zijn of juist een raar leeg gevoel hebben (dan moet ik even iets eten) en ik heb het in de avond vaak koud terwijl ik verder heel warm ben (met van die rode appelwangen). En ik heb regelmatig een lichte hoofdpijn.

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    De borsten heb ik uiteraard ook nog haha:p en van dat raar leeg gevoel, dat had heb ik een weekje gehad van donderdag tot donderdag en vandaag en gisteren niet meer gemerkt.... Had dan altijd koekjes bij de hand:p

12. PriZz

PriZz Lid

23 jan 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Dames,

Was even nieuwschierig naar wat jullie denken. Mijn laatste ongesteldheid was 28dec, ik heb 18januari positief getest, ik wist eigenlijk al duidelijk paar dagen eerder dat ik zwanger was, ik herkende het aan mijn lichaam, borsten erg groot, normaal cup a, nu zeker een b, voelde het aan heel me buik en lichaam.

Nu gister 1ste afspraak bij de verloskundige, maar ze zei verbaast; huh,ik voel de bovenkant van je baarmoeder! Normaal zou dit lijkt mij ook niet kunnen, want het zou inhouden dat ik nu eigenlijk pas 5weken ben..

Wat zegt jullie gevoel of ervaring? Ik dacht zou het een meerlibg zijn of zou ik al een stuk verder zijn als ik zelf denk..

Liefs en alvast ontzettend bedankt! __________________

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Heb ik geen ervaring mee dus kan je niet helpen, sorry..

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Een echo geeft misschien duidelijkheid. Heeft je vk geen mogelijkheid om dat te doen?

15. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Zijn er hier nog dames die heel de zwangerschap ' thuis' zullen doorbrengen?

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    En dames die fulltime werken?

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ik werk nog even voltijds, maar zal waarschijnlijk woensdag worden thuis gezet door de arbeidsgeneesheer omwille van moederschapsbescherming....

18. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Ja ik ben een "thuis" moeder. Gezellig 8 maanden lang elke dag forummen

19. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    is dit standaard in Belgie?

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Leuk zullen we er vaak samen zijn!

Neen is niet bij elk beroep zo, maar wel bij kleuterjuffen ( zoals ik) en kinderverzorgsters... Dan kijken ze na of je immuun bent tegen cmv. Ben je dat niet, moet je thuisblijven omdat je het anders veel te snel kan oplopen in de klas...

Deel Deze Pagina