1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Mijn testrijtje ondertussen al hij begint echt te knallen!:):p krijg je van zo lang te wachten en zo veel testen in huis te hebben.... Het is bijna de laatste! Morgen enkel nog een digitale en dan stopt het:p

2. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie testen!!!
    Hier nog een thuisblijver ik ben helaas 100% afgekeurd naast ik in jan 2008 een herseninfarct kreeg

3. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Oei en gaat het nu wat met je? Vallen de gevolgen wat mee of zijn er tochwat blijvende dingen? Als je niet wil antwoorden, snap ik dat ook hoor!

4. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Poeh dat is heftig om te horen daan. Heb je daar nog verder last van? En kan dat nog voor iets zorgen in de zwangerschap?

5. ravel1983

ravel1983 Lid

27 jan 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff Daan wat heftig. Veel restverschijnselen eraan overgehouden?

Ik werk op het moment fulltime. 36 uur verdeeld over 4 dagen. Na de bevalling wil ik 3 dagen gaan werken. Eerst door mijn vrije dagen op te nemen en daarna door ouderschapsverlof.

Doet iedereen mee aan mvm? Ik heb het gelezen maar weet het nog niet? Het is best een gedoe... Klinkt misschien wel een beetje egoïstisch maar zo bedoel ik het eigenlijk niet. Maar heb nu al zoveel aan mijn hoofd. Niet alleen de zwangerschap maar ook wat andere zaken. Ga er nog eens goed over nadenken....

6. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

hahaha zooooo herkenbaar! Ik heb er nog 4 liggen ;)
    Bekijk bijlage 303501
    die van 1/2 is eind van de dag na al keer ervoor geplast te hebben..en die van vandaag knalde er voor controlestreep al uit :)

7. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Testdrang. Ik heb een verbod van mezelf om testen te kopen. Ik maak me alleen maar gek.
    Ik word al helemaal gek van die afscheiding die ik voel druppelen. Ben zo bang

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Geen mvm in België, anders had ik het zeker gedaan!!

Haha juffie:p is fijn om daar dan eindelijk dat streepje te zien, en het te zien donker worden....

Beseffen jullie eigenlijk al dat jullie zwanger zijn?
    Haha, ik na anderhalf jaar wachten echt nog niet, lijkt nog zo onwerkelijk;)

9. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Ik werk gewoon 40 uur en zal dat ook blijven doen zolang het kan.
    Vandaag gaf de CB indicator 2-3 weken aan, gaat goed!

Vertellen gisteren was leuk, veel tranen vanuit schoonmoeder en een schoonvader met een huge smile :D

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Zoals het er nu naar uit ziet, zal ik dit inderdaad doen! Heb nog steeds geen werk en ik denk ook niet dat je zo makkelijk aan werk komt als je al een zwangere buik heb. (Denk dat werkgevers daar toch wel huiverig voor zullen zijn!) Misschien dat er nog iets tijdelijks voorbij komt, maar ben bang van niet!
    Maar stiekem vind ik het niet eens erg, kan ik van alle dingen in alle rust genieten! ;)

Ik ben wel van plan om mee te doen, maar beslis pas definitief als die dame langs is geweest. Je kunt ze ook altijd bellen om vragen te stellen enzo, dan kun je daarna misschien wat beter beslissen hoeveel het van je zal eisen. Maar ik zou het ook snappen dat je er geen behoefte aan hebt als je al zoveel verschillende dingen aan je hoofd hebt, is uiteindelijk een persoonlijke keuze.

En voor mij is het ook nog steeds onwerkelijk! Denk dat het echte besef pas komt als ik de eerste echo heb gehad en het aan iedereen kan vertellen! (Of als ik een echt buikje ga krijgen...)

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ik zou het op zich niet erg vinden om te blijven werken hoor! Maar als je wordt thuis gezet, mag je blijven werken als je een ' op eigen risico blad' invult.... En ik denk dat bijna iedereen dan wel met veel plezier thuis zal blijven :)

Leuk dat het vertellen zo leuk was wolkje!! Ik ben ook heel benieuwd naar de reactie van sommige mensen! Haha ik wil ook tranen zien! :p

En dat besef, inderdaad, misschien met de eerste echo of de dikke buik! Laat maar komen!

12. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hebay inderdaad nog restverschijnselen zo heb ik in linker sr.mAt ook been wat last...vooral arm is wat lastig soms...en lopen.moet ik.niet te ver hoeven...dan wordt mn been zwaar..
    Ik moet maandag al naar de gynaecoloog voor bloedverdunners en een eerste echo om de plaats te bepalen..heb 4 jaar terug een bbz gehad dwars door spiraaltje nu dus gelijk vroeg een echo ben ik wel blij mee:)
    Jullie ook zon soort ongi kramp door de dag?

13. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Ik zit nu een half uur film te kijken. En heb echt een soort van krampen. Heel raar en beangstigend. Ach zal er wel bij horen. Weet niet meer hoe dat zeven jaar terug was.

14. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Frustrerend soms he? Bij.mij is het net weer rustig

15. ravel1983

ravel1983 Lid

27 jan 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is toch steeds wat dat zwanger zijn.. jullie hebben krampen wat weer eng is. Ik heb juist helemaal geen klachten wat ik weer eng is.

Weet ff niet meer wie het over de vele afscheiding had, maar dat heb ik ook. Denk iedere keer dat ik toch ga bloeden.... Al moet ik zeggen dat de afscheiding vandaag weer wat minder is. Was trouwens wel altijd wit...

16. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ik heb 18 februari mijn eerste echo al :)

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Pfff ja die eerste weken zijn killing ! En dan maakt het volgens mij niet uit of het je eerste of volgende zwangerschap is....

18. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Hoi dames!

Ik heb idd ook last van menstruatiepijn in mn onderbuik..niet de hele tijd hoor.. het was gisteravond vooral aanwezig.. maar dat is normaal..dat heeft met het "voorbereiden" van je baarmoeder te maken. zoalng je geen bloed ziet is het goed ;)
    Ik werk 36 uur (4 om 5 dgn) en wil dat zolang mogelijk blijven doen.. na de bevalling wil ik 4 dagen gaan werken en mijn vriend 4 dagen.. mijn moeder wil dan 2 dagen in de week oppassen en 1 dag kinderopvang :)
    18 februari heb ik mn intake bij de VK.. echo weet ik nog niet..

Dames.. fijne middag gewenst! tot snel.

19. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Het eerste trimester is gewoon een martelgang ;)

20. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Sjonge wat wordt hier gekletst! Dit kan ik echt niet bijhouden hoor haha :D

Las iets over obstipatie, dat is hier ook een groot probleem.. Gelukkig had ik nog zakjes movicol in huis :)

Werd vanochtend wakker met enorme buikkrampen. Niet meer dat weeïge gevoel, maar echt pijn. Werd er enorm zenuwachtig van. Gelukkig is het weer weg, hopen dat dat zo blijft.

Mvm belde gisteren, maar heb de oproep gemist. Denk dat ze maandag nog eens belt. Is een super leuke vrouw hier, was de vorige keer echt gezellig toen ze hier was :D

Deel Deze Pagina