Demelza, het is inderdaad zo wat je zegt, maar onze dochter krijgt een nieuwe kamer en ik wil dat ze daaraan went. Dus niet en een nieuwe kamer, en een baby. Ben bang dat ik dan nooit meer slaap . Sterkte met je vijver!!
Pfff sinds een half uur heb ik bijna elke 3 tot 5 minuten een steek vanuit mijn rechterzij, die helemaal doortrekt naar mijn buik.. Ik herken ze niet als weeën, maar vertrouwen doe ik het ook niet.. Doe de hele dag al niets anders dan rustig aan, zit bij me ouders thuis met zoonlief zodat ze op hem letten, vanmiddag 1, 5 uur geslapen.. Ik wacht het nog even af, anders bel ik toch maar even
Gewoon bellen als je ongerust bent , hoor! ! @frustraties papa: Had vast eens wat proefkaartjes laten komen. Gewoon om kwaliteit te checken. Hij kijkt ernaar, haalt de schouders op en zegt "kies jij maar wat" En er is ook nog steeds geen naam. En het kamertje moet nog leeg. .en..en...en Nou met nog krap 3 maanden te gaan ( en beroerd slapen) krijg ik onderhand moordneigingen!
Cayth, rustig aan meid! Gewoon bellen hoor!!! Hopelijk is het al wat weggezakt. Hellen, zoooooo herkenbaar! Ik heb gisteren gewoon de kaartjes besteld. Ik had al boeken meegenomen bij de drukker, de eerste drie bladerde hij nog door, de andere heeft hij niet eens opengemaakt. Ik ging ze gisteren wegbrengen en heb gewoon het kaartje besteld dat ik het leukste vind. Die vond hij ook leuk bij het doorkijken. En anders heeft ie pech . Ik ben vanmiddag ook heel duidelijk geweest dat ik wil dat deze week aan mn dochters kamer begonnen wordt, en daarna meteen aan de babykamer. Naam hebben we gelukkig al. Ik snap het ook gewoon niet, het is echt niet dat hij geen interesse in deze baby heeft, het komt er gewoon niet van bij hem lijkt het...
@Hellen ik ben ook heel blij met deze regeling. maar inderdaad als ze al 2 dagen oppassen dan heb je nog weinig opties. Hopen dat Lief snel een wat vastere basis heeft, is toch wel lekker met kinderen @liefkleintje: dank je, denk er ff over na en overleg met manlief! @Sweetbel: ohh daar mag je over klagen, ik zou gek worden als er nog veel moest gebeuren. Haha ik wordt al gek van die paar kleine dingetjes! Succes in ieder geval! @Demelza: haha de vijver gewoon dichtgooien dat ding @Mieks: maag ik weer rustig, hoofdpijn is weg ik kan weer gaan genieten gelukkig! @Cayth Hoe is het nu met de steken, al wat minder en zo nee wat zei de VK? @frustraties pappa: haha ik moest ook druk zetten met kaartje en kamer enz enz en toen ik de reactie kreeg "kies maar wat" heb ik gewoon ff me hormonsters de vrije loop gegeven, haha werkt goed Van de week gaf manlief ook wel toe dat het voor hem nog niet echt zo leefde. Het besef is er nog steeds niet helemaal alleen als ie een echo zien om me buik ziet bewegen omdat de kleine me aan het schoppen is. Dus ik vermoed dat daarom hij af en toe wat "druk" nodig heeft!
Nee! Dan moeten m'n arme schildpadjes weer naar binnen, krijg ik weer stress om hun gezondheid, lol. Het lekt minder, we vullen om de paar dagen bij, dit weekend maken we het af en gaan we door naar de babykamer. Als we er aan toe komen met alle verjaardagen. Sweetbel ik snap dat de druk dan wat hoger is, uiteraard is het beter als je dochter op tijd kan wennen aan haar nieuwe kamertje! Die kleine was zo veel aan het bewegen, eindelijk weer, dat mijn vriend het ook kon voelde. Hij schrok van de hoeveelheid beweging en hoe krachtig het was en heeft daarna mooi mijn buik niet meer aangeraakt, vond het maar freaky Ik heb me rot gelachen. Nog 2 weken, dan mag ik weer even spieken en hoor ik of mijn placenta genoeg is opgeschoven. Kijk ik wel weer naar uit! Nu ligt mijn enige oppaskindje van vandaag in bed en...... ik ga ook even een uurtje liggen
Annsie, ja he, haha. Deuk geven werkt. Ik heb hem Gewoon gezegd dat hij vanavond moet beginnen. Hij heeft voor z'n werk al verf besteld. (En waarom dat zo lang moest duren, schiet mij maar lek, gezien zijn werkgever....)
Lekker Demelza! Lachen dat je vriend niet meer durfde! Wij hebben gisteren ook gelachen, ik lag op bed, en m'n hele buik was aan het bewegen. Ze was lekker aan het draaien haha
Zoo...net een afspraak gemaakt voor een telefonische indicatie door de Kraamzorg. Zo wordt het toch steeds echter, he
Hoi dames! Cayth: bellen als je ongerust bent hoor! Stress is ook niet goed voor de baby! Kamerstress: is hier ook begonnen, ook al slaapt de kleine bij ons... Er missen een deel schroeven aan de kleerkast die we gaan gebruiken en manlief ging deze al een tijd geleden halen... Tja... Niet dus... Heb nog steeds geen deuren op de kast staan... We zijn ook in een ander huis aan het verbouwen.. We wilden deze week onze co-sleeper installeren.. Blijken de schroevendraaiers niet hier in huis te liggen, maar ginder...twee keer raden waar ze nu nog steeds zijn? Lk: grave krans! Zijn het enkel ballonnen of zit er ook nog iets anders tussen? En voor wat gebruik je die dan? Hang je die dan aan de voordeur als de kleine geboren is? Hier gisteren pretecho gehad! Wat fijn zeg! Ons mannetje/vrouwtje werkte prima mee! helemaal trots en verliefd op dat kleine ding in mijn buik! En wat onwerkelijk dat ze daar zo bezig zijn vanbinnen... Door die placenta voel ik enkel de grove bewegingen, dus er ging echt een wereld voor me open! ben nu wel heeel benieuwd of ons klein ding er ook in het echt op gaat lijken. Momenteel weegt onze pruts 1kg580... Geboortegewicht wordt geschat op 3,7 een hele brok dus
Hoi Meiden, Kan me helemaal voorstellen dat een aantal van jullie gek worden van hun mannen, ik heb het ook al met kleine dingen die stagneren, wil het gewoon graag afmaken, en dan zijn dat nog maar kleine dingetjes. Gelukkig hebben we wel een naam nu nog even de tijd om ook aan te wennen dat is wel fijn. Geboortekaartje komt nog. Mooie krans LK echt super als je dat zelf kan maken! Wat naar van de hoofdpijn Cayth en LK lijkt me echt niet prettig, zijn de steken al gezakt in je zij? Heerlijk nu 2 dagen vrij heb zoveel gewerkt afgelopen tijd en dan in die hitte, ben er even helemaal aan toe. Wij gaan ook voor GOB 12 aug. intake gesprek ben benieuwd, met mijn werk moet het ook wel, omdat ik onregelmatig werk, en vind het kleinschalige ook prettiger.
Ik ben toch opgenomen, aangezien ik nu ook last van mijn nek heb etc. Neuroloog is net geweest, ze gaan nu onderzoeken doen of ik geen trombose in mijn hoofd heb waar de hoofdpijn weg kan komen, dat willen ze in ieder geval uitsluiten.. Afwachten maar weer
Hier afgelopen dinsdag de groei-echo gehad: Groei-echo was goed en de kleine meid deed het super! Ze weegt nu 1429 gram en word verwacht bij de geboorte dat ze maar 5/6 pond word! Dus word weer een kleintje. We hebben haar ook nog in het 3D mogen bekijken en het leek net of we naar Lyah keken zoveel lijken ze op elkaar.Controle bij de gyn was ook goed Bloeddruk 123/72 en ben 0,6 kg aangekomen in 3 weken tijd. Kreeg als advies van de gyn om goed te rusten omdat ik sterretjes zag en dergelijke. En de rhesus factor moest ook weer opnieuw worden geprikt,omdat ik 4 dagen te vroeg had geprikt. En het raarste was nog dat het lab had gebeld en hun zeiden dat het goed was. Maar voor nu lijkt haar bloedgroep negatief te zijn net als die van mij en hoef ik geen anti-D prik. Over 2 weken weer een groei-echo en controle. Hier nog een foto van de kleine meid in 3D Foto is wat slechter heb hem uit een filmpje gehad:
@ Papa frustraties, hier heel blij (zeker nu met die warmte) dat alles klaar is! Manlief deed daar ook niet moeilijk over. Kan me voorstellen dat het frustraties oplevert, zeker nu we steeds dichter richting einddatum gaan! @ Annsie, fijn dat je je weer wat beter voelt! @ Demelza, haha ik zie het helemaal voor me Mijn man vind het ook maar bizar dat ie al zo hard kan schoppen! Gelukkig vind hij het niet eng @ Hier lag ukkie gister met zijn rug naar mijn rug en met zijn voeten vooruit. Dat leverde af en toe best vervelende trappen op rondom mijn navel. Maar het meest gekke gevoel was wel 's avonds toen ik net in bed lag en hij ineens zijn voeten aan de zijkant zette waar ik net mijn hand had liggen. Voelde gewoon ineens een hard iets uitsteken, raar gevoel is dat @ Sweetbel, leuk is dat he, als ze door je hele buik bewegen @ Toekan, fijn dat je weer even hebt kunnen genieten van jullie kleintje! @ Cayth, ow jee meis, sterkte! Hopelijk brengt de uitslag goed nieuws. @ Kim, mooie echo. Hier ook veel last van sterretjes door de bloeddruk (die was laatste keer 106/52). Af en toe zout dropje en een soepje willen helpen. Vervelend dat je nog een keer moet bloed prikken.