Wat gaat dat hard, al naar school!! Ik ben onwijs verwend, kan weer een volle trommel wasgoed draaien! Maar goed dat ik nog een stapel kledinghangers had besteld!
Wat een leuke kleding hebben ze daar stresskip! Echt super schattig. Vind alleen zo moeilijk in te schatten hoeveel ik moet kopen, ik heb nu nog niet zo veel, weinig maat 50 moet ik hier veel van hebben?
Maat 50 heb ik alleen 2 rompers, wil voor de zekerheid één setje maat 50 halen, als zijnde 1e pakje voor het geval hij iets eerder komt. Anders word hij écht wel groter geboren en kan dus zo maatje 56 in. Verder vind ik het ook moeilijk hoor, vind dat er in de winkels ook niet veel keuze is voor die newborn maatjes. Dus ben maar weer online gaan shoppen
Ik heb geen maat 50. Eerste pakje is een maat 50-56, voor de zekerheid nog een pakje maat 56 in de tas doen denk ik. Verwacht geen mini baby. Laatste echo twee weken terug liepen de beentjes bijna een week voor op de groei!
Check gyn weer oké. Bloeddruk goed, iets afgevallen (klopt, oedeem is ook minder) en op moment van controle lag meneer netjes met het koppie beneden. Maar hij draait nog elke avond dwars zodra ik ga liggen. Ivm de harde buiken en voorweeën die ik heb kreeg ik tot mijn verrassing te horen dat-mocht het leiden tot echte weeën- ze niet meer zullen remmen vanaf donderdag. Dan ben ik 34 weken. Aan de andere kant kan het ook zijn dat ik gewoon met deze rommelbuik blijf doorlopen tot 42 weken. Tja. Volgende check over 2 weken en daarvoor nog één laatste bloedsuikercurve maken.
Hier ook weer even een kort berichtje van mij! Ik lees wel mee, maar vaak de fut niet om te reageren, sorry!! Ik moet zeggen dat ik het aardig beu begin te worden! Zit al vanaf week 7 in de ziektewet en merk dat ik me nu toch wel echt ga vervelen! Alles is nu klaar, alleen de enveloppen nog schrijven. Verder hoef ik niks meer te doen..... Op zich fijn, want ik heb alles lekker gedaan in de periode dat ik me beter voelde! Maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen! En natuurlijk spreek ik wel eens af met een vriendin, ga ik naar mijn zus of ga ik lekker lunchen met iemand. Maar ja.... de dagen duren toch best lang. Ik voel me ook niet geweldig. Ook erg veel hoofdpijn de laatste dagen Vreselijk! Kleine meid gisteren wel weer helemaal goedgekeurd bij de VK! Ze ligt nog mooi naar beneden, nog niet ingedaald. Ik hoop zoooo dat ze wat eerder komt als die 40/41 wkn Zo, sorry voor mijn klaagzang!
Geeft niets liefkleintje. Ik zat vanmorgen om 5 uur te grienen op de rand van mijn bed omdat ik niet meer kon slapen van de bekkenpijn, maar inmiddels zó waanzinnig mooie ben ....
Ow, zooo balen he!!! En ook herkenbaar! Ik slaap ook vrij slecht en mijn bekken worden steeds pijnlijker! (al is het niet zo erg als bij jou denk ik hoor!) Hopelijk komen onze kleintjes gewoon zo rond de 37/38 weken
>>>> Lijst 1-15 oktober 2013 mama's <<<< 29-09 Sweetbel - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Meisje 30-09 Demelza7 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV -Jongen 2-10 Jo1 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Meisje 3-10 nmv - 26 jaar - 1e kindje - ZH- BV - Verrassing Junejunos - 26 jaar - 4de kindje - ? - BV - Jongen 4-10 Annsie - 33 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Meisje Renaat83 - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen Linn84 - 28 jaar - 2e kindje - Thuis - FV - Jongen 5-10 Kim1990 - 22 jaar - 2e kindje - ZH - FV -Meisje 6-10 Wolkje87 - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen Juffie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - BV- Verrassing voor jullie Linnepinne - 28 jaar - 1e kindje - ZH - FV - Meisje 7-10 Cayth - 21 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Jongen 8-10 Toekan - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Verrassing 9-10 AnneChristine - 35 jaar - 2e kindje - ZH - FV - Meisje San1987 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Verrassing 10-10 Hellen1971 - 41 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV - Jongen Piko - 33 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/FV - Verrasing 11-10 Panda86 - 27 jaar - 1e kindje- ZH- FV - Jongen 12-10 Dwergje - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Meisje 13-10 MarjoleinART - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen 14-10 Liefkleintje - 31 jaar - 1e kindje - Kraamhotel - BV/FV - Meisje 15-10 Mieks - 28 jaar - 1e kindje-ZH - FV - Jongen Stresskip86 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - BV - Jongen Doppie - 36 jaar - 1 kindje- ZH- BV/FV - Verrassing __________________________________________________ _ 10 Jongens - 8 meisjes - 6 verassingen/geheimpjes __________________________________________________ _ Afspraken 2-09 Hellen1971, gesprek anesthesist 3-09 Dwergje, 35 weken groeiecho 4-09 Toekan, 35 wkn echo Dwergje, controle vk 5-09 Liefkleintje, echo ligging placenta 16-09 Liefkleintje, controle VK 18-09 Toekan, 37 wkn echo Dwergje, controle vk 25-09 Toekan, 38 wkn echo Dwergje, controle vk 2-10 Toekan, 39 wkn echo Dwergje, controle vk 9-10 Dwergje, controle vk
>>>> Lijst 1-15 oktober 2013 mama's <<<< 29-09 Sweetbel - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Meisje 30-09 Demelza7 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV -Jongen 2-10 Jo1 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Meisje 3-10 nmv - 26 jaar - 1e kindje - ZH- BV - Verrassing Junejunos - 26 jaar - 4de kindje - ? - BV - Jongen 4-10 Annsie - 33 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Meisje Renaat83 - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen Linn84 - 28 jaar - 2e kindje - Thuis - FV - Jongen 5-10 Kim1990 - 22 jaar - 2e kindje - ZH - FV -Meisje 6-10 Wolkje87 - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen Juffie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - BV- Verrassing voor jullie Linnepinne - 28 jaar - 1e kindje - ZH - FV - Meisje 7-10 Cayth - 21 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Jongen 8-10 Toekan - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Verrassing 9-10 AnneChristine - 35 jaar - 2e kindje - ZH - FV - Meisje San1987 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Verrassing 10-10 Hellen1971 - 41 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV - Jongen Piko - 33 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/FV - Verrasing 11-10 Panda86 - 27 jaar - 1e kindje- ZH- FV - Jongen 12-10 Dwergje - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Meisje 13-10 MarjoleinART - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen 14-10 Liefkleintje - 31 jaar - 1e kindje - Kraamhotel - BV/FV - Meisje 15-10 Mieks - 28 jaar - 1e kindje-ZH - FV - Jongen Stresskip86 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - BV - Jongen Doppie - 36 jaar - 1 kindje- ZH- BV/FV - Verrassing __________________________________________________ _ 10 Jongens - 8 meisjes - 6 verassingen/geheimpjes __________________________________________________ _ Afspraken 2-09 Hellen1971, gesprek anesthesist Juffie2, echo en controle VK 3-09 Dwergje, 35 weken groeiecho 4-09 Toekan, 35 wkn echo Dwergje, controle vk 5-09 Liefkleintje, echo ligging placenta 16-09 Liefkleintje, controle VK 18-09 Toekan, 37 wkn echo Dwergje, controle vk 25-09 Toekan, 38 wkn echo Dwergje, controle vk 2-10 Toekan, 39 wkn echo Dwergje, controle vk 9-10 Dwergje, controle vk
Ja super cute! Ik heb verder 2 dingetjes in maat 50 van mijn schoonzusje overgenomen. Meer doe ik ook niet. Kindje hoeft idd maar 1 of 2 cm langer te zijn en het kan in maat 56 en anders groeit het daar toch in rap tempo in ! Ook in maat 56 overigens niet belachelijk veel gekocht. Alleen het hoog nodige.
wow! wat een leuke site!! ben op slag verliefd op bijna alle kleertjes haha ik denk dat ik deze link maar bewaar als hint voor kraambezoek!
ik heb veel 50/56 en 56 en ook nog redelijk wat maat 50 aangezien onze dochter niet al te groot was bij geboorte heeft ze tijdje maat 50 aangehad ze verwachten nu weer een klein hummeltje dus ik ga gewoon weer van maatje 50 uit
Zoon was ook klein, 2840 gram en 48 cm, en heeft toch behoorlijk lang in 50 gezeten, dus vandaar dat ik ook behoorlijk wat kleertjes in die maat heb
>>>> Lijst 1-15 oktober 2013 mama's <<<< 29-09 Sweetbel - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Meisje 30-09 Demelza7 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV -Jongen 2-10 Jo1 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Meisje 3-10 nmv - 26 jaar - 1e kindje - ZH- BV - Verrassing Junejunos - 26 jaar - 4de kindje - ? - BV - Jongen 4-10 Annsie - 33 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Meisje Renaat83 - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen Linn84 - 28 jaar - 2e kindje - Thuis - FV - Jongen 5-10 Kim1990 - 22 jaar - 2e kindje - ZH - FV -Meisje 6-10 Wolkje87 - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen Juffie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - BV- Verrassing voor jullie Linnepinne - 28 jaar - 1e kindje - ZH - FV - Meisje 7-10 Cayth - 21 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Jongen 8-10 Toekan - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Verrassing 9-10 AnneChristine - 35 jaar - 2e kindje - ZH - FV - Meisje San1987 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Verrassing 10-10 Hellen1971 - 41 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV - Jongen Piko - 33 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/FV - Verrasing 11-10 Panda86 - 27 jaar - 1e kindje- ZH- FV - Jongen 12-10 Dwergje - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Meisje 13-10 MarjoleinART - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen 14-10 Liefkleintje - 31 jaar - 1e kindje - Kraamhotel - BV/FV - Meisje 15-10 Mieks - 28 jaar - 1e kindje-ZH - FV - Jongen Stresskip86 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - BV - Jongen Doppie - 36 jaar - 1 kindje- ZH- BV/FV - Verrassing __________________________________________________ _ 10 Jongens - 8 meisjes - 6 verassingen/geheimpjes __________________________________________________ _ Afspraken 2-09 Hellen1971, gesprek anesthesist Juffie2, echo en controle VK Nmv, liggingsecho 3-09 Dwergje, 35 weken groeiecho 4-09 Toekan, 35 wkn echo Dwergje, controle vk 5-09 Liefkleintje, echo ligging placenta 16-09 Liefkleintje, controle VK 18-09 Toekan, 37 wkn echo Dwergje, controle vk 25-09 Toekan, 38 wkn echo Dwergje, controle vk 2-10 Toekan, 39 wkn echo Dwergje, controle vk 9-10 Dwergje, controle vk
Ik heb in maat 50 2 setjes kleren en een boxpakje. Daarnaast wil ik in maat 56 en 62 ongeveer 5 setjes hebben. Onze kleine wordt iets kleiner geschat dan gemiddeld en in mijn familie zijn alle eerste kinderen klein bij geboorte. En maat 56 kunnen ze ook wel aan als je de mouwen en broekspijpen omrolt... Nu moet ik alleen nog wat kleertjes in maat 56 en 62 gaan kopen! Is voor mij nog wel een uitdaging, ik vind het meeste of niet mooi (in unisex) of ik vind het al gauw te duur!
@ Sweetbel; leuk joh een babyshowwer. As zondag hebben wij er eentje voor een vriendin van mij. @NMV; in unisex is idd maar weinig te krijgen.. Bij de babydump hebben ze overigens best veel keus en is niet zo duur.. Hier al druk aan het wassen en strijken geslagen. Heb nu bijna alles klaar liggen. Ik van maatje 50 best veel, als ik dit zo hoor van jullie.. stuk of 6 rompertjes en 3 pakjes.. Morgen ga ik de laatste dingen voor mijn 'vluchtkoffer' kopen. Hoor toch voortaan iets te vaak dat de kleine een stuk vroeger komt, dan de 37 weken.. Achja het kan maar klaar staan. De kleine schopt echt heel vaak tegen mijn ribben aan, dus hoop dat hij snel gaat indalen, zodat hij wat meer ruimte krijgt boven (met name ik zelf) @bekkenpijn; ik ken het! wordt iedere ochtend wakker met pijn in mijn onderrug. Als ik eenmaal opgestaan ben enzo, trekt de pijn gelukkig vlug weg. Maar echt lekker gaan slapen is het niet. Zo en nu ga ik nog lekker even van het goede weer genieten!! Zolang het nog kan!
Thx meiden voor de antwoorden daar kan ik wat mee. Net terug van de verloskundige en deze zei dat het kindje nog niet was ingedaald terwijl een andere vorige keer zei van wel. Nou ja we wachten hu het af. 6 sep weer afspraak voor een echo ben benieuwd.
Ik heb ook best veel in maat 50. Ik denk wel 5 a 6 pakjes en twee boxpakjes. Ik heb zelfs best wat maatje 44 maar dat is gekregen van een vriendin, dat had ze nog liggen van haar dochter, dus niet zelf gekocht. Zowel ik als ml zijn onder de 1 meter 60 dus ik verwacht eigenlijk geen hele grote baby, maarja je weet maar nooit.
Ha meiden, @ Sweetbel, fijn dat de babykamer nu bijna af is. Kan je dat ook alvast van je lijstje afstrepen En wat leuk zo'n babyshower!! @ Juffie, Gelukkig was je urine dus helemaal schoon. Was de bbq nog gezellig? @ Hellen, kleine meisjes worden groot he @ Kleding, hier 3 pakjes in maat 50 en stuk of 6 in maat 56. In maat 62 ook al wel wat kleertjes...Volgens mij zijn er tegenwoordig nog maar weinig babys die maat 50 niet passen als ik het zo om me heen hoor Ben benieuwd! @ Liefkleintje, vervelend dat je je gaat vervelen. Je gaat jezelf een beetje in de weg zitten op een gegeven moment he, zeker ook omdat je niet meer zoveel kan. Nog even volhouden @ Lijstje, mag mijn afspraak er ook weer bij? 3 september weer controle bij de VK @ Hier: Gisteren medaille uitreiking gehad van manlief vanwege zijn uitzending nog. Ik kreeg een zilveren roosje, en we kregen een kindermedaillon omdat ik zwanger was in de 2e periode van de uitzending. Toch leuk! Manlief is toen weer op oefening vertrokken en vrijdag kan ik hem weer ophalen. Daarna gaat ie dan gelijk voor een vrienden weekend weg, maar dat is niet anders. Gelukkig hoeft ie niet naar Noorwegen op oefening dus ik ben behoorlijk blij!! Vandaag dagje vrij, en nog even bij de prenatal wezen shoppen. Niet goed voor mijn portemonnee Zag nog super lief knuffeltje, en heb wat nieuwe kleren voor mezelf nog gekocht. Hebben nog een feestje binnenkort dus wil natuurlijk wel leuk er uit zien met mn dikke buik Net nog even naar de kapper geweest (was al half jaar niet meer geweest!) dus ik kan er weer even tegenaan!