1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Liefkleintje gelukkig was alles goed met jullie kleine meid! Fijne dag vandaag, geniet ervan!

2. Jo1

Jo1 Actief lid

20 jan 2013
    122
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb van 3 uur tot 5 uur vanacht wakker gelegen met buikpijn. Soort van ongesteldheidspijn. Er zat geen regelmaat in maar was zo nu dn dan wel flink pijnlijk, zeker als die kleine meid dan ook nog aan het gymnastieken was. Vanaf 5 tot 9 deze ochtend geslapen, nu nog steeds erg gevoelige buik. Moest ook wel naar de wc maar dat heeft eigenlijk niet echt voor verlichting gezorgd. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Heb vandaag ook nog eens afgesproken met vriendinnen en een info-avond over borstvoeding....

3. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    @junejunos de suikertest moet ik in het ziekenhuis doen, moet nuchter heen dan wordt ik geprikt wat mijn waardes zijn, daarna een drankje drinken met opgeloste suiker erin erg zoet schijnbaar, dan een uur wachten en dan gaan ze weer prikken wat mijn waardes zijn. Hoor later in de week de uitslag.

Werk zelf in de zorg en heb diploma's voor insuline spuiten en bloed prikken in de vinger, had liever zelf een dagje mijn bloedcurves bij gehouden, ipv suikerdrankje maar goed niks aan te doen.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    JO Ik heb het ook regelmatig. In deze termijn kunnen dat oefenweeën zijn. In principe nemen die niet toe in frequentie, zeker niet als je even een warme douche neemt. En warme kruik en eventueel wat paracetamol kunnen verlichting brengen. Dit soort pijntjes heb je vooral in avond en nacht. Heeft te maken met jouw ontspanning en het feit dat de hormonen dan pieken.
    En als je er onrustig van wordt: gewoon je vk bellen.

5. Jo1

Jo1 Actief lid

20 jan 2013
    122
    0
    0
    Utrecht
    Dank je Hellen, fijn om te horen dat dit erbij hoort en dat anderen het ook hebben. Ben er niet heel onrustig van, maar houd het wel in de gaten.

6. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    Zo net ff lekker me hormonen afgereageerd. Wou naar de rommelmarkt gaan hier en ipv de 2,50 waarmee ze adverteerde vroegen ze opeens 3 euro en er stonden ook nog eens maar 30 kramen :D Altijd fijn om dan ff te kunnen mopperen op iemand anders dan manlief ;)

nmv: komt inderdaad wel dichtbij allemaal. vanaf vrijdag kan ze bij ons gewoon al veilig komen :$ Gelukkig alles op orde hier!

Junejunos dus flink aan het vernieuwen geweest :D ondanks dat je blut bent wel aan het genieten van alle vernieuwingen?

Juffie: Ik durf nog wel van huis alleen bijvoorbeeld kleine stukjes. De lange afstanden durf ik ook nog wel maar niet meer alleen. Als er maar iemand bij is die het stuur over kan nemen vind ik hier niet zo erg :D

Liefkleintje: geniet ervan vandaag. Ohhh wat klinkt dat lekker een massage!!! Wel fijn dat je weer even de bevestiging hebt gehad dan alles prima was!

Demelza lekker zo'n lenige man. Die houding had onze kleine meid inderdaad ook enkele echo's gelukkig wel met haar hoofdje naar beneden ;) Benieuwd hoe het woensdag gaat bij de Gyn.

Me2 welkom!!

Renaat ahh bah!! weer die suikertest :( Succes dinsdag hoop dat het meevalt!!

Cayth ik wou dat ik het een paar dagen van je over kon nemen!! Morgen mag de kleine komen. Hopen dat die er net zo klaar voor is als Mamma ;)

Mieks: gelukkig weinig mensen die opmerkingen maken. Van de week manlief wel om te pesten dat ik toch wel een dikke buik had :( nadat ik de dag daarna heel onzeker aan hem vroeg of hij het echt zo erg vond zei die: "nee joh gekkie ik maakte maar een geintje. Voor mij ben je nog steeds mijn knappe meissiej" :D Laat ze maar praten meis! een zwangerschap is volgens mij nooit makkelijk. Zo wordt je nog afgestraft dat je niet klaagt ;) Lekker dat je lief weer thuis is. Nu vastbinden en niet meer laten gaan hoor!!!

Stresskip: jeetje 77 euro aan drukkosten. Poeh!! dat is nogal! Ik weet eigenlijk niet wat de kosten zijn maar is bij de drukkerij die wij voor kantoor ook altijd gebruiken. Die is zeker niet duur ;) Ik zie het wel als ik de rekening krijg. Ik heb niet echt een datum in mijn hoofd zitten. Wel steeds meer het gevoel dat onze kleine meid niet tot 4 oktober gaat wachten. We zien wel!

Sweetbel heb je nog ff lekker bijgetankt in Belgie?? Waar zat je?

Dwergje: ik heb er niet echt verstand van maar zou inderdaad de slijmprop kunnen zijn, als je twijfelt gewoon de verloskundige bellen. Maar inderdaad wat de rest ook al zegt mij is verteld dat je nu al de slijmprop kan verliezen en de kleine dan nog gerust weken kan blijven zitten.

Me26: de Kleine mag van mij best eerder komen maar ik zou het toch wel fijn vinden als ze wacht tot na 24 september als we de partner les hebben gehad bij de gym :D Hopen dat ze naar mamma luistert.

Jo1: ik had dat vannacht ook zodra ik ging liggen had ik pijn en zodra ik aan de bedrand ging zitten zakte het weer. Heeft ook 1 a 2 uur geduurd en toen kon ik ook weer slapen. Ik ga me pas zorgen maken als het aan blijft houden :D vooralsnog voel ik nu helemaal niks meer dus zullen wel inderdaad die oefenweeen zijn geweest.

Prettige zondag allemaal nog!!

7. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hmmm ik had van 12.00 tot 13.00 zoiets vreemds, ik begon helemaal te trillen en zag dubbel, dubbel zien was na 10 min. Weer over, maar mijn handen bleven wel een uur lang trillen! Ik kon amper mijn glas of telefoon vasthouden zo trilde ik.. nog nooit meegemaakt.. iemand enig idee wat het kan zijn?

Morgen 36 week, dus nog een weekje en dan mag hij legaal komen! Al zou ik het helemaaaaal niet erg vinden als hij iets eerder komt..

Bed staat opgemaakt en op klossen helemaal klaar, laatste 2 plankjes zijn opgehangen op de babykamer.. alles is eigenlijk klaar!

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Stresskip, fijn dat je toch nog een kortingscode hebt kunnen vinden. Elke euro is weer leuk mee genomen toch ;)
    Hier ook wel zo'n gevoel dat ik rondom 38 weken zal bevallen. Ben benieuwd!

@ Demelza, precies! Net alsof het met een wat kleinere buik niet ineens een stuk zwaarder is?! ;) Zo groot ben ik nou ook weer niet van mezelf, als ie veel groter zou zijn zou ik omvallen denk ik dan :p
    En logisch dat je aankomt toch? Dat hoort er ook gewoon bij. Moet wel op mijn tong bijten soms om dan niet een of ander gevat antwoord terug te geven!

@ Junejunos, dat doe je nog netjes met je buikomvang. Ik zit hier nu op precies 100 cm zag ik net. En nog dat gemekker krijgen over een kleine buik. Het zegt gewoon helemaal niks over de inhoud!

@ Sweetbel, leuke vakantie gehad?

@ Dwergje, het blijft wel rommelen bij jou he? Zou jij de eerste worden? ;)

@ Liefkleintje, gelukkig wat de ctg goed! En veel plezier vandaag in sanadome :)

@ Jo, als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen, het klinkt als oefenweeën.

@ Annsie, heerlijk he, af en toe die hormonen er uit kunnen gooien :D
    Gelukkig dat je mannetje zei dat hij maar een geintje maakte, anders ga je je alleen maar onzeker voelen!
    Hier roept manlief ook wel eens dat ik beste "uiers" gekregen heb, of "bolle", maar daarna kijkt ie er zo liefdevol naar dat ik weet dat ie het goed bedoeld ;)

@ Cayth, he jakkes... misschien even de vk bellen? Zeker gezien jouw achtergrond met alle kwalen van de afgelopen tijd?

Fijne zondag nog verder meiden!!

9. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Hahaha mijn kennende ben ik de laatste! hoe erg het ook rommelt nu ;)

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Door Mieks en Dwergje zit ik ineens te denken... Waar is de lijst gebleven? Wie staat er als eerste 'gepland'?

11. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    >>>> Lijst 1-15 oktober 2013 mama's <<<<

29-09
    Sweetbel - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Meisje

30-09
    Demelza7 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV -Jongen

2-10
    Jo1 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Meisje

3-10
    nmv - 26 jaar - 1e kindje - ZH- BV - Verrassing
    Junejunos - 26 jaar - 4de kindje - ? - BV - Jongen

4-10
    Annsie - 33 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Meisje
    Renaat83 - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen
    Linn84 - 28 jaar - 2e kindje - Thuis - FV - Jongen

5-10
    Kim1990 - 22 jaar - 2e kindje - ZH - FV -Meisje

6-10
    Wolkje87 - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen
    Juffie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - BV- Verrassing voor jullie ;)
    Linnepinne - 28 jaar - 1e kindje - ZH - FV - Meisje

7-10
    Cayth - 21 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Jongen

8-10
    Toekan - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Verrassing

9-10
    AnneChristine - 35 jaar - 2e kindje - ZH - FV - Meisje
    San1987 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Verrassing

10-10
    Hellen1971 - 41 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV - Jongen
    Piko - 33 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/FV - Verrasing

11-10
    Panda86 - 27 jaar - 1e kindje- ZH- FV - Jongen
    12-10
    Dwergje - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Meisje

13-10
    MarjoleinART - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen

14-10
    Liefkleintje - 31 jaar - 1e kindje - Kraamhotel - BV/FV - Meisje

15-10
    Mieks - 28 jaar - 1e kindje-ZH - FV - Jongen
    Stresskip86 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - BV - Jongen
    Doppie - 36 jaar - 1 kindje- ZH- BV/FV - Verrassing
    __________________________________________________ _

10 Jongens - 8 meisjes - 6 verassingen/geheimpjes

Afspraken

2-09
    Hellen1971, gesprek anesthesist
    Juffie2, echo en controle VK
    Nmv, liggingsecho
    3-09
    Dwergje, 35 weken groeiecho
    4-09
    Toekan, 35 wkn echo
    5-09
    Liefkleintje, echo ligging placenta
    11-09
    Dwergje controle vk
    16-09
    Liefkleintje, controle VK
    18-09
    Toekan, 37 wkn echo
    25-09
    Toekan, 38 wkn echo
    Dwergje, controle vk
    2-10
    Toekan, 39 wkn echo
    Dwergje, controle vk
    9-10
    Dwergje, controle vk

hier is het lijstje

12. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik ben benieuwd wie de eerste is!
    Even heeeel egoïstisch, maar ik hoop ik hihi..

Vanmiddag om 14.30 weer op controle! En als het goed is kan de kraamzorg elk moment bellen.. zou om half 10 namelijk :)

13. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    Cayth ik gun jou ook de eer hoor !!! :D Sorry ik had je handtekening verkeerd gelezen ik dacht dat je vandaag 37 weken was ;)

14. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

>>>> Lijst 1-15 oktober 2013 mama's <<<<

29-09
    Sweetbel - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Meisje

30-09
    Demelza7 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV -Jongen

2-10
    Jo1 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Meisje

3-10
    nmv - 26 jaar - 1e kindje - ZH- BV - Verrassing
    Junejunos - 26 jaar - 4de kindje - ? - BV - Jongen

4-10
    Annsie - 33 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Meisje
    Renaat83 - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen
    Linn84 - 28 jaar - 2e kindje - Thuis - FV - Jongen

5-10
    Kim1990 - 22 jaar - 2e kindje - ZH - FV -Meisje

6-10
    Wolkje87 - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen
    Juffie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - BV- Verrassing voor jullie ;)
    Linnepinne - 28 jaar - 1e kindje - ZH - FV - Meisje

7-10
    Cayth - 21 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Jongen

8-10
    Toekan - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Verrassing

9-10
    AnneChristine - 35 jaar - 2e kindje - ZH - FV - Meisje
    San1987 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Verrassing

10-10
    Hellen1971 - 41 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV - Jongen
    Piko - 33 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/FV - Verrasing

11-10
    Panda86 - 27 jaar - 1e kindje- ZH- FV - Jongen
    12-10
    Dwergje - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Meisje

13-10
    MarjoleinART - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen

14-10
    Liefkleintje - 31 jaar - 1e kindje - Kraamhotel - BV/FV - Meisje

15-10
    Mieks - 28 jaar - 1e kindje-ZH - FV - Jongen
    Stresskip86 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - BV - Jongen
    Doppie - 36 jaar - 1 kindje- ZH- BV/FV - Verrassing

10 Jongens - 8 meisjes - 6 verassingen/geheimpjes

Afspraken

11-09
    Dwergje controle vk
    16-09
    Liefkleintje, controle VK
    Juffie2, controle VK
    18-09
    Toekan, 37 wkn echo
    25-09
    Toekan, 38 wkn echo
    Dwergje, controle vk
    2-10
    Toekan, 39 wkn echo
    Dwergje, controle vk
    9-10
    Dwergje, controle vk

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Soms kan de eerste héél verrassend zijn. Ben benieuwd wie zich meld. Nog belangstelling om buddy paren te vormen?

Ik krijg morgen weer een check bij de gyn. Hoor ik ook de laatste uitslag van de bloedsuikercurve

16. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Lijkt mij wel leuk om buddy-paren te maken :)

Kraamzorg gesproken, ik krijg straks 7u p. Dag, ik vond de kraamtijd/kraamzorg heerlijk en vanwege mijn zware zwangerschap kwam ik in aanmerking voor een hogere indicatie :) ipv 6 uur, 7 uur per dag kraamzorg.

17. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
  18. Jo1

Jo1 Actief lid

20 jan 2013
    122
    0
    0
    Utrecht
    Ja Cayth jij mag van mij ook de eerste zijn

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ah, daar is de lijst! :D
    Ik ben ook zeer benieuwd wie de eerste is! We kunnen alleen maar afwachten.... ;)

20. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Met een keizersnede in het vooruitzicht... word meestal een week eerder gepland. Maar ik ga kijken of ik het voor elkaar krijg bij de gyn. dat de kleine zijn eigen geboortedatum uitkiest en we dan pas voor de keizersnee gaan. Woensdag het gesprek, vind het wel spannend!

Deel Deze Pagina