1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hallo dames! ook ik meld mij hier heel voorzichtig!
    Morgenvroeg gaat de CB digitaal er tegenaan! die ligt al 6 maanden op mij te wachten hihi..

Cayth (caythy)
    Leeftijd: 21 jaar
    Kinderen: zoontje van 1,5
    Getrouwd en samenwonend
    Laatste ongesteldheid: 31 december t/m 3 januari
    Positief getest: 27 januari 2013
    Eerste kwalen: Kattig humeur volgens vriend en familie.. onder de netelroos ( had ik ook bij zoonlief) zere borsten, bandenpijn..

Eerste afspraak gyneacoloog: onbekend, als ik morgen een posi cb digitaal heb dan ga ik direct bellen! Dit moet ook aangezien ik al ben begonnen met antistolling te spuiten.. de vorige keer al echo met 5 week + 1 dag.. ben erg benieuwd wanneer nu..
    Meisje/jongen: Ik denk een meisje, manlief denkt een jongen. :D

2. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Hallo allemaal!

Ook ik (30 jaar) voeg me bij jullie! Volgens mijn berekening ben ik 1 oktober uitgerekend van ons tweede kindje. Onze zoon is 13 maanden en eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
    Het heeft anderhalf jaar geduurd voor onze zoon er was en ging er een beetje van uit dat het nu wel weer even zou duren. Maar niet dus!!! Super leuk!!
    We hebben het nog aan niemand verteld. Eerst wachten tot het truitje voor D. er is. "Stoer! Ik word GROTE BROER!!"

Ik voel me nog prima. Wel wat vaker plassen en gevoelige borsten.
    Verder ben ik wat grieperig, maar dat heeft niks met de kleine te maken! :)

Ik ben benieuwd wat de definitieve datum gaat worden. Bij D. zijn we 3x verschoven... En uiteindelijk komt het wanneer het komt.

Tot snel!
    MD

3. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Hoi Allemaal,

Ik vind het ook wel leuk om in een club te zitten met meiden die net zo ver zijn, dus ik zal ook even een lijstje maken :)

Demelza7
    Leeftijd: 29 jaar
    Kinderen: Geen
    Laatste ongesteldheid: 26 december
    Positief getest: 27 januari 2013
    Eerste kwalen: Erg vermoeid, duizelig en 2 weken terug 1x heel misselijk, maar daarna niet meer.
    Eerste afspraak verloskundige: Eerste kindje, ik weet niet eens hoe dat allemaal werkt ;) Moet me nog veel inlezen. Morgen zal ik eens bellen.
    Eerste echo: ?
    Meisje/jongen: Mijn vriend gokt een jongen ;)

Volgens mij zal ik rond 2 oktober uitgerekend worden.
    Ik ben 1,5 jaar geleden gestopt met de pil vanwege lichamelijke klachten. We besloten deze maand voor een kindje te gaan en het was meteen raak!
    Ik lees zo veel van meiden die er echt heel lang mee bezig zijn :( Daarom wil ik me ook vroeg aanmelden bij moeders voor moeders en m'n steentje bijdragen.

Groetjes!

4. mamaangilla

9 dec 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ravel Welkom en gefeliciteerd. Wel erg leuk je 1ste zwangerschap en tergelijke tijd ook heel eng denk ik. Geniet er maar lekker van hoor.

@Mamavanm1 Gefeliciteerd en welkom. Hihihi ja de echte kwaaltjes. Bij de meeste houd het op als je 3 maanden ben daarna mag je bijna genieten van de rest van je zwangerschap.

@MD82 Ook jij welkom en gefeliciteerd. Gelukkig valt bij jou de kwaaltjes wel mee he. En idd de uit eindelijke datum bepaald het kind zelf of je moet uit medische gronden bevallen maar daar gaan we even niet van uit.

5. mamaangilla

9 dec 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier komt mijn lijstje.

Ik ben Anna
    Leeftijd 26
    Kinderen 1 een jongen
    Positief getest op 22 jan
    laatste dag menstr was 28 dec ( heb wel een 22 dagen cyclus)
    Denk een meisje.
    1ste echo is 7 feb

6. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    Nou dames ik kom me voorzichtig melden al moet ik morgen nog wel over een testje plassen. Of heel misschien koop ik er straks nog wel alvast 1tje met de kinderen.

İk ben 27 jaar moeder van 2 jongens 1 van 4 jaar en 1 van pas 4 maanden. dus ben afgelopen september bevallen. we zouden eigenlijk nog 2 maandjes wachten voordat we echt zouden gaan beginnen.. maar we hebben er niets tegen gedaan om het tegen te houden. al hebben we er dus ook niet echt voor gewerkt.

Heb na me bevaling al 2 goede normale cyclusses gehad van 30 dagen.. en mijn laatste menstruatie was op 23 december nou daar zit ik nu dan toch wel ruim overheen.. als ik dus echt zwanger ben. dan zou ik uitgerekent zijn op 1oktober.

İk heb al 2 jongens dus ik ga uit van weer een jonge maar stieken hoop ik op een meisje.. Al zij ik hiervoor altijd 10 jongens vind ik ook prima dus dat is natuurlijk nog steeds zo.
    İk wilde net schrijven dat ik nergens last van heb soms me buik tintelingen.. maar ik wordt me toch opeens misselijk.. Hmm nu ik zal het nog maar even af moeten wachten. İk hoop natuurlijk net als jullie gewoon super zwanger te zijn..
    Oh daarnaast ben ik getrouwd woon in turkije met me man en kinderen. van de eerste was ik na 3 maanden zwanger van de 2de na 4 maanden na spiraal.. en nu dus eigenlijk 4 maanden na bevalling.. beetje sneller als gepland maar zooo leuk als het zo is.. maar ben voorzichtig heel positief hahah want ben ondertussen toch al wel 5 weken verder..

7. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik mag me officieel melden! Net zwanger1-2 geplast!!!!! Ohhh mijn dag kan niet meer stuk!!

8. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    alanya turkije

super gefeliciteerd.. İk hoop je vandaag of morgen te kunnen volgen met dit nieuws

9. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd iedereen, dat alle babytjes mogen blijven zitten! :)
    Haha, nu wachten op de eerste echo, en dat duurt veeel te lang, haha en de kwaaltjes dames die komen nu ook!

10. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Ohhh wat leuk allemaal, gefeliciteeeerd :D

Ik ga zo maar eens de verloskundige bellen. Spannend!!

11. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik ook de gyneacoloog! Ook spannend hihi, erg benieuwd wanneer we mogen komen!

12. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Nou, ik wilde bij de verloskundige in het Hagaziekenhuis, maar kreeg een rare vrouw aan de lijn die zei dat ik maar de Gouden Gids erbij moest pakken om een verloskundige te zoeken :x:( Terwijl er op de website van de verloskundige v/h Haga staat dat het wel kan!

Dus, daar ga ik mooi niet meer heen! :cool:

Net ingeschreven via de website van een verloskundige, binnen 2 werkdagen bellen ze terug..

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik meld me ook. Zaterdag positief getest! 24 december is mijn spiraaltje verwijderd, en heb niet echt een duidelijke bloeding gehad, dus ik weet niet precies hoever ik ben. Voor de zwangerschap van mijn dochter had ik een cyclus van 32 dagen, dus ben daar maar vanuit gegaan.

Ik ben nu 24 jaar, heb een dochtertje van ruim anderhalf. Ik heb zaterdag de 26ste positief gestest. Laatste dag ongesteldheid weet ik dus niet precies. heb de 26ste een bloeding gehad, dus hou dat maar aan. Wanneer ik een echo heb weet ik ook nog niet. Ik heb me aangemeld bij de verloskundige, die zal deze week wel terugbellen voor een afspraak.

Iedereen van harte gefeliciteerd!

14. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    alanya turkije
    wat leuk om het weer zo allemaal vanaf het begin mee te lezen en natuurlijk te schrijven.. Hier in turkiej ga je standaart naar een gynecoloog en krijg je elke keer als je komt een echo dus dat is wel heel fijn. als het allemaal goed blijft gaan dan zou ik zoiezo een keizersneden krijgen.. maar dat duurt dus nog 8 maanden ongeveer natuurlijk hahaha.. İs er iemand handig met het maken van een lijstje

15. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Zal ik eens even een beetje zoeken naar een leuk lijstje?

16. mamaangilla

9 dec 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    ZWanger \ Uitgerekend op \ Denkt een
    MD82\ ...... 1 oktober \ .......?
    Elly010 \.......1 oktober \ .....?
    Prizz \.......2 oktober \ ..... ?
    Demelza87 \ ..... 2oktober\.....Jongen
    Cayth\...... ... oktober\.....Meisje
    Mamavanm1 \ ..... ... oktober \ ..... ?
    Zafira \..... ... oktober \ ..... ?
    Wolkje87 \ ..... ... oktober \..... ?
    Vlindertje \ ..... ... oktober ?
    Ravel1983 \ ..... 3 oktober ?
    Mamaangilla \..... 3 oktober\.....Meisje
    Lilaa \ ..... 6 oktober \ ..... ?

17. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Hier nogmaals m'n lijstje ;)

18. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    alanya turkije
    ik denk dus trouwens een jonge hahaha maar hoop stiekem een meisje.. maar als het maar gezond is ben ik tevreden. en als het maar blijft zitten

19. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    #39 Cayth, 28 jan 2013
    Laatst bewerkt: 28 jan 2013
    Oktober 2013 Mama's

Illegaal/ Datum onbekend:
    Vlindertje27 - 29 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles? - denkt meisje/ jongen
    Zafira - 27 jaar - 3e kindje- ZH/Thuis - BV/Fles - denkt meisje/jongen
    Sweetbel - 24 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis / BV/Fles - denkt meisje/jongen

1.
    MD82 - 30 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles - denkt meisje/jongen

2.
    PriZz - ? jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles - denkt meisje
    Demelza7 - 29 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles- Denkt jongen

3.
    Ravel1983 - 29 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles - Denkt meisje
    Mamaangilla - 26 jaar - 2e kindje Zh/Thuis - BV/Fles - denkt meisje

4.
    Wolkje87 - 25 jaar - 1e kindje ZH/thuis - BV/Fles - denkt meisje

5.

6.
    LiLaa - 25 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis bevalling / BV/Fles - Denkt meisje-jongen

7.
    Cayth - 21 jaar - 2e kindje - ZH bevalling - BV - denkt meisje

8.
    Mamavanm1 - 18 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles/ denkt meisje/jongen

9.

Zwanger (12)

() Meisje, () Jongen, () Verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ()

Afspraken:

PriZz : 1 feb. intake verloskundige
    Mamaangilla: 4 feb. 1e echo
    Vlindertje27 : 6 Feb. 1e echo

20. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Wat vinden jullie er zo van? iets overzichtelijker lijkt me..
    Als jullie aanpassingen hebben oid zeg het maar dan verander ik hem :)

# EDIT; zie dat ik elly010 er nog niet in heb, doe ik nu hihi

Deel Deze Pagina