Hey meiden, Mag ik me hier ook melden?! Ik zie dat de lijst maar tot 13 oktober gaat..... Ik ben 14 oktober uitgerekend
Liefkleintje; de lijst word gewoon vergroot als er mensen van die bepaalde datum erbij komen hihi.. vanavond ben ik weer thuis, dan zet ik je bij de lijst op! @ lappie pfff meen je niet heel veel sterkte.. ik hoop dat je snel zwanger mag worden van een plakbeeb.. Ik ga vanavond de lijst weer aanpassen...
Dan zal ik me zo eens even netjes voorstellen! @Lappie, heeeel veel sterkte!!! Moet vreselijk zijn!! @Linda, ook voor jou heel veel sterkte! Wat een droevig nieuws! En jullie hebben er al zoooo veel voor gedaan Voor alle zwangere meiden, gefeliciteerd! Ik ben een 31-jarige brabantse meid! En sinds vrijdag weet ik dat ik zwanger ben van ons 1e kindje. We hebben op 21 jan onze 1e IUI gehad en die is raak! Maar zoals jullie in mijn handtekening kunnen zien, ook al eerder een vmk gehad. Dus we durven nog niet echt blij te zijn.... moeilijk!
Hoi meiden, mag ik nog meelezen/praten in dit topic? Ik ben 34 jaar, getrouwd, en nu voor het eerst zwanger. Ben erg onzeker dus, en kan niet wachten tot ik voor het eerst naar de verloskundige mag. Ik heb me via de website aangemeld bij een vkpraktijk hier in de buurt, dan zouden ze kontact opnemen voor een eerste afspraak maar dat hebben ze tot nu toe nog niet gedaan. Als kwaaltjes heb ik gevoelige borsten, ongikrampen, veeeel plassen en moe.
He, volgens mij zijn er twee oktober-topics! Maar ik denk dat dit de officiele is Hoe dan ook, ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben van nummer twee! Ik ben 8 oktober uitgerekend. Het is weer erg spannend. Ik heb namelijk de ziekte van Hashimoto (trage/niet werkende schildklier) en dan heb je een verhoogde kans op een miskraam. Medicatie is al aangepast. Meer meiden hier met Hashimoto? Enne, verder...ik ben 27 en woon in noord-holland. Iedereen gefelicteerd en dat we maar mooie kindjes mogen krijgen in oktober!
En voor het lijstje: man en ik denken beiden een meisje, ik wil weer bv geven (geef ik nog steeds aan me zoon) en nog geen afspraken gemaakt.
@ Lappie en Linda; heel veel sterkte!! @ hier; ik moest weer veel bijlezen.. Ik heb af en toe lichte krampen onder in mijn buik. Vorige keer had ik dit niet, toen was het ook een miskram geworden, dus heb nu goede hoop.. Qua werk ben ik erg aan het twijfelen. Ik werk nu 18 uur als begeleider wonen binnen de gehandicaptenzorg. Er staat een vacature voor 24 uur als persoonlijk begeleider (pb'ers). Hiervoor heb ik ook geleerd en wil dit eigenlijk heel graag. MAAR het is bij ons een beetje een tering zooi.. Eigenlijk hebben wij 3 pb'ers, daarvan is er nu 1 met zwangerschapsverlof en die andere heeft vorige week te kennen gegeven om te stoppen als pb'er. Dus dan zou ik de 2de pb'er worden, ik moet dan eerst nog puin gaan ruimen van de vorige pb'er en heb meteen 2 clienten meer onder mijn hoeden. Ik zit in dubio of ik dit wel aan kan.. 2 jaar geleden ben ik ook pb'er geweest, dit verliep ook niet helemaal goed. waardoor ik uiteindelijk mijn baan daar toen opgezegd heb en invalswerk ben gaan doen, omdat ik er zo klaar mee was. En daar zit ik nu echt niet op te wachten.. Hebben jullie misschien raad voor mij??
Lappie, wat ontzettend rot voor je. Ik duim dat je gevoel verkeerd is, maar je instinct heeft het toch meestal bij t rechte eind. . Echt heel k** voor je. Bloeme, ik heb ook Hashimoto. M'n thyrax heb ik verhoogd op de dag van de positieve test en over 1 1/2 week bloed prikken en contact met de internist. Bij mijn vorige zwangerschap is het heel goed gegaan dus ik vertrouw erop dat het nu ook goed gaat. Had jij bij je eerste ook al Hashimoto en hoe is dat toen gegaan? San; lastige keuze qua werk. M'n eerste reactie is niet doen. Werken in de gehandicaptenzorg is al zwaar. Puin ruimen en een dag extra werken terwijl je zwanger bent (en nu weet je nog niet of je veel of weinig kwalen zal hebben) lijkt me extra zwaar. Aan de andere kant, als dit een kans is op een leuke baan, die ook niet voor het oprapen liggen... Wat zegt je eigen gevoel??
Goede morgen dames! ten eerste: Lappie sterkte.. hoop dat het toch goed zit en anders veel geluk gewenst voor een nieuwe zwangerschap! Liefkleintje, Jo1, Bloeme Welkom! en Bloeme.. spannend! hoop dat het niet teveel problemen gaat geven tijdens de zwangerschap.. succes
Zo... Ik ben weer bij! Er wordt wel een hoop geforumd hier zeg. Toen ik in verwachting was van onze eerste ging het in dat forum helemaal niet zo hard. Maar ik vind dit wel leuk! Minder leuk dat er alweer twee meiden zich hebben moeten afmelden. Zo naar. Helaas hoort dat er ook bij... Hopelijk volgen er niet veel meer. Hier gaat het prima. Wel nog steeds ontzettend verrkouden en mede daardoor erg moe. maar dat komt vast ook door kruimeltje! Vanmiddag gaan we het de opa's & oma's vertellen. Ik ben heel erg benieuwd naar de reacties. Ze komen alle 4 hier op de koffie. Heb net nog maar een kwarktaart gemaakt. Wel zo feestelijk. Morgen intake van mvm. Ook weer spannend. Gelukkig tussendoor ook wat werken. Dat leidt een beetje af! Ik heb al wel gezien dat er meer juffen in dit forum zitten. Grappig. Ik weet nog niet hoe ik het mijn klas tzt ga vertellen, iemand tips? Toen ik in verwachting was van D had ik geen eigen klas, heb er zodoende geen ervaring mee. Dus tips zijn welkom. Ondertussen staat mijn zoon de keukenkast leeg te halen, dus die ga ik eens even vangen en mee naar buiten nemen. Frisse lucht is immers gezond! Groetjes weer
Ik werk zelf 28 uur in gehandicaptenzorg, en ook vaak extra diensten die opgevuld moeten worden, terugkomen als er iemand ziek is etc. Ik ben van plan 24 uur te gaan werken straks, kan helaas niet minder want de rekeningen moeten ook betaalt worden, ik ben zelf geen persoonlijk ondersteuner,maar dit wilde ik wel eerst. Er is zoveel veranderd de laatste tijden in de zorg, en de Pbers hebben veel meer clienten erbij gekregen, en meer verantwoordelijkheid, ik zelf zou het nu niet meer willen, ik vind het goed zo met wat ik doe, maar goed dat is wat ik voor mezelf wil natuurlijk succes met de keuze maken.
Een hele dikke knuffff voor lappie zo oneerlijk hoe is het met de kwaaltjes? Hier nauwelijks last meer geen rose of bruin meer verloren sinds gister aaf buik is ook niet pijnlijk gelukkig heel soms een licht krampje.. Boobs blijven wel gevoelig maar niet extreem.pijnlijk... Ik baal van die wisselende kwalen Hihi
Gelukkig dat het bijna helemaal weg is daan! hopen dat het zo blijft. Hier voel ik mij wel goed eigenlijk voel wel mijn buik veel, beetje krampen en gevoelig, slaap wel beroerd ben vroeg wakker en kan dan niet echt meer slapen. Heb geen kriebel op mijn buik meer de laatste dagen.
Wat een vervelend nieuws En welkom nieuwe meiden! Er word behoorlijk wat afgekletst, af en toe bijna niet bij te houden En dan nu....... zere borsten.... rommelende darmen.... extreme vermoeidheid.... duizelig.... plas me een ongeluk... 's nachts om de paar uur wakker..... Maar we zijn zwanger dus het is allemaal HEERLIJK!!!!!!!!! Positive thinking girls!
o lieve Lappie wat naar!!!! heel veel sterkte! en Linda ben je een beetje de nacht doorgekomen? ook jij heel veel sterkte!!! hier vallen kwaaltjes ineens enorm mee, behalve veel plassen. En beetje trekkerig gevoel rondom baarmoeder. Ik geloof het nog steeds amper, kijk dan ook uit naar 21/2 als we eerste echo hebben! Vriendlief ligt gammel in bed (en ook hier klopt het cliché: mannen en griepje: drama voor de omgeving!!)
Ownee!! lappie!!! wat erg!! Ik wil je veel sterkte wensen!!!! Een een dikke knuffel!!! Hier blijft het ook nog steeds spannend, vanmorgen weer getest om te kijken of ze donkerder zouden worden, hij blijft hetzelfde als 2 dagen geleden. Dus overmorgen weer kijken. Ik ga het proberen wat van me af te zetten, ik temperatuur nu niet meer, heeft ook geen zin meer misschien morgen nog een testje. Gisteren was ik enorm misselijk, borsten heb ik nog niet super veel last van. Wel veel plassen en later op de dag hoofdpijn.