sterkte! inwendig onderzoek is naar he? weet je wat bij mij helpt? zeggen tegen degene die onderzoek doet dat jij tempo bepaalt zodat je tussendoor kan blijven ontspannen: je legt je handen onder je billen en op uitademing brengt ze vingers klein stukje verder in en pas wanneer jij knikt (en dus je billen en benen zo goed mogelijk weer ontspannen hebt) gaat ze op jouw uitademing stukje verder. Duurt soms dus even, maar zo is het wel minder pijnlijk!! sterkte!
@Cayth En maar weer afwachten dus! Zo vervelend dat je er zelf geen invloed op hebt! Zo voelen die laatste weken zo ie zo vind ik. Gelukkig kan ik nog best veel doen, maar ondertussen ben ik aan het afwachten tot er iets begint... en dat kan ook nog lang duren... frustrerend!
Nu weer ctg, hartslag van mannetje is aldoor hoog, grens zit op 160, hij zit vaak op 170! Arts komt zo weer langs voor inwendig onderzoek.. Harde buiken worden pijnlijker nu..
Spannend Cayth, heel veel succes hoor! Ik kan helemaal begrijpen Demelza dat je naar een ander ziekenhuis wil, wat stom zeg dat ze dat daar niet op die manier willen doen, lijkt me toch altijd beter voor moeder en kind. Hier gisteren naar de gynaecoloog geweest, en ben via een diëtiste op dieet gezet, als mijn waardes niet beter zijn aankomende week, wordt het kindje met 38 weken gehaald, dat is dus volgende week, was hier best even van geschrokken, kindje wordt nu op 6 pond geschat en loopt 1 week voor op groei dus vond het zelf nog wel mee vallen. Als het wel beter is kan ik wat langer doorlopen, maar niet langer dan 40 weken, en dan wordt ik ingeleid, erg spannend allemaal. Was helemaal kapot gisteren, hakte er toch wel even in. Kindje kan zich niet lekker voelen in mijn buik door de suiker, ook erg vervelend. Ben nu aan dieet begonnen, al at ik al vrij goed zei diëtiste, dan dinsdag of woensdag 3 keer bloed laten prikken, en donderdag weer naar de gyn. spannend dus!
@renaat83. Klinkt idd niet als een echt heel groot kind. Maar goed kindje zal er allicht iets van mee kunnen krijgen. 38 weken is op zich wel fijne termijn, maar ja liever bevallen uit zichzelf natuurlijk dan inleiden.
Nee niets helaas, nog steeds 1 a 2 cm ontsluiting! Onzeker of vliezen zijn gebroken (voelde op wc ineens een knap, en verloor water/urine?) Ze hebben kweek afgenomen om te kijken of er een infectie/bacterie zit.. als ik nu ga bevallen sowieso antibiotica, doen ze uit voorzorg als je vroeg bevalt! Nachtje ter observatie, ben benieuwd..
Pfff wat moet je een geduld hebben voordat je wat zekerheid hebt Cayth!! Ik blijf voor je hopen dat het allemaal snel doorzet!
Veel sterkte Cayth!! Ik duim voor je!! Renaat, spannend!! Hopelijk gaat het goed met een dieet! Ik heb vandaag ook nog aan de CTG gelegen. Bij controle bij de vk vanochtend bleef de hartslag van de baby rond de 170, en na een kwartier nog steeds zo. In het ziekenhuis was alles goed gelukkig. Hartslag was weer oke, met pieken als de baby bewoog, dus ze was bij de vk gewoon druk. Baby ligt ingedaald, en wordt nu rond de 3700 gram geschat. Er was nog totaal geen basrmoederactiviteit te meten. (Helaas haha, ben zo benieuwd!!)
Oeh spannend geweest dus sweetbel! Gelukkig is alles goed! Ik had het liefst gehad dat ze me aan de weeënopwekkers zouden leggen maar helaas doen ze dat niet omdat ik nog geen 37 weken ben grrr! Ik hoop toch zo dat het doorzet! Bezoek is net weg, lig nu tv te kijken.. Hoop stiekem wel dat ik een beetje kan slapen, afgelopen nacht ook al bijna geen slaap gehad! We zullen zien, het blijft spannend.. als er morgenvroeg geen verandering is dan toch eerst weer naar huis.. grrrr!
o cayth ik duim voor je dat het nu doorzet! hopelijk kan je wat slapen en neemt ontsluiting toe! nog een paar dagen en je bent al 37 weken..stomme regeltjes!
Ja ik heb ook een hekel aan die regeltjes! Mijn moeder is van mij thuis bevallen met 36, 4!! Nou ik ben toch echt groot geworden! Bij wesley was ik 37, 3 en lag ik op dit stadium al lang aan de weeën opwekkers! Grrr lichrelijk frustrerend maargoed, ik heb al heel lang 36+4 in mijn hoofd, volgens het ziekenhuis hun berekening ben ik dat morgen.. hoop toch zooooo dat het doorzet!
Helaas niets anders wel wat meer pijn in mijn rug, maar niet meer weeën oid.. pff kan wel janken ik trek dit niet zo! Amper geslapen knallende hoofdpijn.. hoe hou ik dit ingodsnaam vol tot misschien wel week 38?!?!
Pffff meid wat vervelend!!!! Ik hoop zo voor je dat ze in het zh nu ook inzien dat dit echt niet langer gaat zo. Alles uit de kast om ze dat duidelijk te maken dus, tranen schreeuwen , whatever needed zou ik zeggen. Heel veel sterkte!!!