@Cayth, als het kon zou ik je een paar dagen van mij geven! Ik hoop net als Jo dat ze in het ziekenhuis ook inzien dat dit niet te doen is voor je en je alsnog helpen!
o meis toch, wat naar! hoop dat moeder natuur snel ingrijpt en de weeën en ontsluiting door laat zetten!
Oww wat een teleurstelling! Ik hoop echt dat het alsnog doorzet! En wat de andere meiden al zeggen: trek alles uit de kast! Ik blijf voor je duimen!
Ohh Cayth ik hoop ook dat het gaat doorzetten voor je! En inderdaad stomme regeltjes Haal alles maar lekker uit de kast gil, schreeuw, huil alles wat nodig is. Heel veel succes! Ze rest zie ik ook al wat onrustiger worden. Wat meer krampjes hier en daar. Ik heb gister denk ik oefenweeen gehad. Tenminste hel leek op wat iedereen me vertelde over weeën. En inderdaad valt niet te missen Van mij mag de kleine aan de ene kant nog wel blijven zitten andere kant wil ik ook dolgraag onze kleine meid vasthouden. Zo maar weer ff op bed gaan liggen want sinds de oefenweeen van gister wel ontzettende rugpijn. Net of ik verkeerd heb getilt. Hoop dat het met jullie allemaal ook goed gaan. En mochten jullie aan de gang gaan succes dames!!
Gyn is geweest, ik moet wel blijven maar ze doen helaas niets. Ik krijg nu 4x daags pcmol voor de hoofdpijn om toch een soort spiegel op te bouwen, en voor aankomende nacht een slaaptablet. Hopen dat ik een beetje op krachten om en lekker snel ga bevallen! Inleiden vd week bespreken of het niet eerder kan dan week 38.
@Cayth, misschien nog wel een gelukje dat ze je dan wel willen houden daar! Hopelijk kun je op kracht komen!
Cayth, gelukkig mag je blijven! Wat een strijd zo meis, hoop dat je kleine het ook snel tijd vindt om buiten te komen spelen! Demelza, rot dat je ziekenhuis geen natuurlijke keizersnede doet.. Verstandig dat je een ander ziekenhuis zoekt, je moet er natuurlijk wel zelf achter staan, zo'n levensgebeurtenis! Hier nog lekker rustig. Donderdag weer suikertest gehad ivm buikje dat flink voorloopt, maar nog geen uitslag. Werd wel zojuist gebeld dat de bloeduitslagen binnen waren en dat m'n ijzer te laag was. (ik neem aan dat suiker goed was, anders hadden ze daar wel iets over gezegd...)
Even een vraagje aan jullie: hoe voelt het als het rommelt (zoals ze dat zo mooi noemen)? Zijn er al dames die hier ervaring mee hebben?
Bij mijn zijn het pijnlijke harde buiken en menstruatie-achtige krampen waarvan ik zelfs wakker word.
ja moeilijk uit te leggen, je hele buik die gaat strak staan alsof je hele buik zich opzwelt, menstruatie krampen, krampen beginnen beneden die omhoog rollen
De reden dat ik het vraag, is omdat ik wat klachten heb sinds ik thuis ben... ik heb bijna constant een strakke/harde buik, hoofdpijn, zere benen en voeten en ik ben misselijk. Ik zit te twijfelen of mijn lichaam voor vandaag op is of dat dit ook wat kleine voortekenen kunnen zijn als in 'rommelen'... Wat denken jullie? (Misschien twijfel ik wel, omdat ik stiekem hoop dat het niet heel erg lang meer gaat duren...)
Hou je veel vocht vast, misschien? En hoe wad je bloeddruk? Want deze klachten kunnen ook op een hoge bloeddruk wijzen!
Hier rommelt het onwijs. Gister de hele dag mega harde buiken, af en toe weeën en in het algemeen niet lekker. In bad zakte het af en vannacht redelijk goed geslapen. Vanochtend begon rustig, maar vanmiddag was het er weer. Het zakt nu niet meer af in bad en de pijn wordt steeds erger al is het nog niet mega aanwezig. Voor de zekerheid en de rust wordt dochter straks wel opgehaald. Ben benieuwd of het doorzet. De bevalling van mijn dochter begon ook zo, alleen die duurde ruim 36 uur Ze zeggen dat een tweede meestal veel sneller komt, maar ben daar best weer huiverig voor.
Hallo dames terug na een lange tijd Ik heb volledig terug gelezen, hele dag plat gelegen na een hele lange maar erg mooi trouwerij van een vriendin. Donderdag was mijn laatste werkdag, eindelijk verlof en daar was ik ook wel ernstig aan toe! Maar dames wat ben ik geschrokken van alle onrustige buiken, rommelende voorweeen, en andere pijnen! Best heftig om te lezen allemaal. Ik vind het zelf ook zwaar, krijg nog amper mijn schoenen aan omdat mijn buik gewoon in de weg zit. Hoop dat het nog heel even rustig blijft in mijn buik, al heb ik wel veel harde buiken, pijn down under en niet elke beweging van het kindje is prettig te noemen (verre van...) Ik sluit me vanaf nu weer aan hier!!! Cayth wat spannend allemaal, fijn dat ze je niet naar huis hebben laten gaan, zou toch gekkenwerk zijn geweest
Wat spannend allemaal he meiden. Ik kom meerdere malen per dag kijken of er al iemand bevallen is! Morgen 38 weken. Man wordt nu ook ongeduldig. Kreeg vandaag een harde buik die zeer deed, en hij vroeg meteen of het een wee was. Was helemaal teleurgesteld haha. Schattig.
Die van mij krijgt het ook op zijn heupen, zo lief! Hij heeft vandaag de box in elkaar gezet, en zegt steeds dat hij denkt dat het eerder komt Morgen ga ik alles wassen, doen jullie nog dingen in de droger?? Kleertjes etc allemaal niet?
Schattig he! Wij gaan morgen het haarknipjesbord afmaken, en de letters schilderen voor op de meiden hun kamers. Ik doe alleen hydrofielen in de droger. Kleding etc verder niet.
Rompertjes doe ik ook in de droger, en sokjes. Mijn laatste wasje hangt nu aan de lijn, het hele rek vol met roze, heerlijk!
@juffie, fijn dat de urinekweek goed was. Doe maar rustig aan. @dwergje beterschap @catyh sterkte, hopelijk kan je vannacht wat slapen met een tabletje en mag het toch gaan doorzetten voor jou. @sweetbel ik hou ook heel veel vocht vast. Schoenen passen eigenlijk niet meer, helaas is het niet altijd slipper weer. Fijn dat tijdens de ctg alles verder goed was. @mieks, bah vervelend dat je zon last van je bekken hebt. Geniet lekker van je verlof. @demelza, vervelend dat ze in jou ziekenhuis geen natuurlijke keizersnee doen. Hopelijk kun je in het andere ziekenhuis terecht. @annechristine, ik ga voor de kruidvat voeding, ook omdat het goedkoper is en ik er wel goede verhalen over hoor/lees, net zoals de luiers. Of het bevalt is afwachten. @renaat, kan me voorstellen dat het allemaal even schrikken is. Hopelijk helpt het dieet, vind het kindje nog niet extreem groot. @ansie heft het op bed liggen nog geholpen? @wolkje hopelijk betekent het dat de suikertest goed was. Heb je nu medicatie gekregen voor je ijzer? @linn, ben benieuwd of het door gaat zetten, je maakt het wel spannend. @doppie welkom terug. Ik doe niks in de droger. Op het wasrekje is het zo droog, wie weet dat het straks wel zal veranderen. @hier de was op 1 dekentje na aan de kant. Morgen de box een plekje geven, een fotoshoot en de tas tot zover klaar maken. Afgelopen dagen nogal druk gehad en emoties doen ineens rare dingen. Het slapen gaat ook nog steeds slecht, ben na 2 a 3 uur weer wakker. Moet naar de wc of heb last van me rug/handen. Ook is de eigenwijsheid/ nesteldrang aanwezig. Heb toch maar mijn moeder gevraagd of die me wilde helpen met wat dingen. Blij dat ik dat gedaan heb, ook al vind ik het heel moeilijk. Vandaag de hele dag al een harde buik waarvan ik geen last had, sinds vanavond behoorlijke harde buik met krampen en actieve beeb. Hoop dat die toch nog ff blijft zitten, ga er maar vanuit dat het voorwerk is. Ow ja en droom ook rare dingen. Zo droomde ik vannacht over bassie & adriaan, hoe ik daar nu op kom?? Wat nemen jullie mee naar het ziekenhuis?
Blegh! Hier alweer vanaf half 4 wakker.. nu wel wat meer zeurderige rugpijn.. En weet niet of ik het al had geschreven, maar sinds gistermiddag bij het lopen een constante harde buik die niet meer afzakt tenzij ik ga liggen. Ben benieuwd wat ze vandaag zeggen.. gister geen inwendig onderzoek gehad oid, maar hoop toch zo dat er iets van schot in zit! Kleerrjes hier allemaal op het lijntje, beddengoef ook.. het enige wat ik in de droger heb gegooid zijn de hydrofiele doeken en washandjes..