1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig linnepinne hopelijk wordt je nog deze week ingeleid

2. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    ohh Linnepinne wat een vervelende situatie. Wou dat ik iets kon zeggen om het verdriet minder te laten zijn maar ik weet ook dat ik dat niet kan :( Heel veel succes de komende tijd! En inderdaad hopen dat je vader het toch nog even vol houd en zijn kleindochter mag vasthouden! Heel veel succes meis!

3. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Oh Linnepinne wat ontzettend naar nieuws,
    Wat verschrikkelijk allemaal, ik heb er eigenlijk geen woorden voor.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen, en hoop echt dat je vader de kleine nog even kan mee maken. Wat heftig zeg,
    dikke knuffel voor jou.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dikke knuffel voor Linnepinne. Meid wat heb jij een hoop te verstouwen nu

5. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Wat erg :( Ik krijg er kippenvel van. Ik kan niets doen of zeggen om het makkelijk voor je te maken maar ik leef erg met je mee! Ik duim voor je dat je vader zich de komende weken nog goed houd en zijn kleindochter zal zien. Anders zal hij zeker over haar waken!!

6. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Linnepinne krijg er kippenvel van zeg.. Wat een mooie periode zou moeten zijn is er voor jou nu eentje van tijdsdruk, stress en nakend afsxheid :( heb exht met je te doen lieverd! Hopelijk kan je papa het nog even volhouden en besluit je meid om zich wat vroeger te tonen zodat je papa toch nog opa mocht zijn...
    Heel veel moed alvast meid!

7. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Linnepinne wat een verschrikkelijke situatie zit jij in :( onvoorstelbaar en hier zijn gewoon geen woorden voor :(
    Heel erg veel sterkte, en mijn duimen draaien overuren dat je vader nog opa mag worden van jullie kindje!

8. AnneChristine

AnneChristine Actief lid

12 nov 2012
    301
    0
    0
    Zuid Holland
    Lieve linnepinnie heel veel sterkte. Wat een vreselijke situatie. Logisch dat je weinig met je zwangerschap bezig bent. Probeer toch af en toe tijd voor jezelf te nemen..

Veel liefs

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Linnepinne, wat vreselijk... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, vind het zo erg voor je. Heel veel sterkte gewenst!!

10. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    @Linnepinne.
    Vreselijk. Zo anders dan het zou moeten zijn!
    Sterkte en hoop echt dat je vader zn kleinkind nog mag gaan zien!

11. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Linnepinne, heb geen woorden voor je, en stuur je digitaal alle sterkte die je maar nodig kan hebben en zelfs dat zal te weinig zijn. Ik hoop dat het jullie gegund is dat je vader jullie kindje nog mag zien. Stevig knuffel!!!!

12. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Lieve Linnepinne!

Wat een vreselijk nieuws!!! :( Weet niet wat ik moet zeggen!
    Alleen dat ik je onwijs veel sterkte wil wensen en dat ik hoop dat opa en kleindochter nog kennis mogen maken!

Heel veel sterkte!!

13. AnneChristine

AnneChristine Actief lid

12 nov 2012
    301
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoe zijn jullie nachten verlopen? Hier vroeg op, omdat zoonlief moest plassen. Hij is net zindelijk.

14. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Slecht, helaas :(

Na gisteren een hele dag overgeven en diarree (en van za op zo ook al amper geslapen) nu weer een nacht elk uur gezien!

Ik heb zoooo veel pijn in mijn liezen dat ik gewoon soms amper kan bewegen!

En sinds gisteren harde buiken, komt denk ik door het overgeven?! Kan dat??

15. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ja dat kan goed, aangezien je tijdens het spugen ook je buik samenspant..
    Balen van je slechte nacht!

Hier ook een slechte nacht, ook bijna elk uur wakker.. en ons kleine mannetje is behoorlijk van slag nu mama er weer is, vannacht nog een half uur bij hem gelegen om hem rustig te krijgen, hij was helemaal in tranen en wil me zoveel vertellen!

Harde buiken en rugpijn zijn hier nog hetzelfde.. ik verheug me nu al op mijn middagslaapje vanmiddag!

16. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    Hier ook al een waardeloze nacht.

Weer een paar uur wakker gelegen en me druk gemaakt om vanalles en niks ;) en toen sliep ik vanmorgen eindelijk belt manlief me net weer wakker.

Zo nog maar een keer proberen in slaap te komen :(

17. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Harde buiken van het overgeven klinkt wel aannemelijk. Klinkt als een flinke buikgriep, hoop dat je je vandaag wat beter voelt.

Hier juist weer een heerlijke nacht gehad. Paar keer wakker geweest door een wee, maar weer niks doorgezet. Heb de moed opgegeven dat het nog door gaat zetten voorlopig. Het zal wel weer net zo gaan als bij m'n eerste :( Als het maar niet weer een bevalling wordt van 36 uur!

18. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Dat hoop ik ook niet voor je linn84!
    Met hoeveel weken is je dochter geboren?

Annsie; ik hoop dat je nog even in slaap valt!

19. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Hier heerlijk geslapen, grappig genoeg. 1x wakker geworden, maar viel na een kwartier weer in slaap.

Knuf voor alle meiden die het nodig hebben! En wat zijn jullie al aan het rommelen!

20. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    sterkte meiden,

hier ook nog steeds verkouden en heostbuien en ben net bij de HA geweest want ik heb een navelbreuk :$:( 6 weken na de bevalling moet ik geopereerd worden

Deel Deze Pagina