Nouu ik ben heel eerlijk, ik snap niet hoe vrouwen dat san doen in hun kraamweek?! Je gaat toch niet de hele week zonder bh lopen of lopen prutsen met een gewone bh? Ik heb toch echt gewoon 3 voedingsbh's in huis, en zou niet weten hoe ik zonder moet hahaha maar gelukkig ieder zijn ding!
Sluitlaken; ik heb er vorige keer 1 gekocht op aanraden van een vriendin. Maar was toen eigenlijk te laat, had m pas anderhalve week na de bevalling. Ben nu van plan m gelijk om te doen. Het is een elastieken geval met klittenband.
Hier helaas niets geen vooruitgang! Inmiddels vandaag de 37 weken bereikt volgens het ziekenhuis.. (zat zelf 1 dag eerder maar goed) Harde buiken zijn zelfs veel minder.. ik zie de kleine man nog wel blijven zitten tot de inleiding helaas donderdag om 14.50 weer op controle, en zal dan vast en zeker wel de inleid datum te horen krijgen..
Qua voedingsbh, ik ben met ruim 20 weken naar de winkel gegaan, omdat mijn eigen bh's niet meer paste. toen een voedingsbh gekocht, een beetje op de groei gekocht. Maar na ongeveer anderhalve maand werd deze toch ook weer te klein. Terug gegaan en een maat groter gekocht... Ik zit nu al in cup J, in de winkel vertelde ze me dat er geen grotere maten meer zijn, dus als mijn borsten na de bevalling nog meer gaan groeien, heb ik toch echt een probleem :S Afgelopen weekend is mijn buik flink gezakt, zondag ook veel steken onderin gehad. Ik denk dat de kleine nu helemaal in mijn bekken is gezakt. Morgen naar de VK, dus dan horen we het wel! Spannend voor degene waar het al aan het rommelen is!! caith; succes donderdag!
@stresskip ja ik heb dat ook slaap ik op een kant doet de ene heup zeer, dan ga ik draaien en dan gaat de andere zeer doen, een heel irritante pijn. @ Demelza wat wordt het al spannend zeg voor jou, ben je zenuwachtig? @ Mieks op een gegeven moment ben je klaar met het ver auto rijden he, dan wil je toch liever wat dichter bij huis blijven, geniet lekker van je verlof. Hier net nuchter wezen bloed prikken straks nog om 11:00 en vanmiddag nog een keer.
Nog geen babytjes geboren??? Hier weer een waardeloze nacht gehad. Weer de hele nacht liggen piekeren over van alles en nog niks. Gelukkig gistermiddag heerlijk geslapen! Gister ook een zwangerschapsmassage gehad. Ohh wat was dat heerlijk zeg waarschijnlijk daardoor ook gelijk smiddags 3 uur geslapen!! Verder ga ik het toch vragen. Heeft iemand van jullie ook dat ze pappa op dit moment helemaal niet zo lief vinden (zonder reden) haha ik erger me aan alles wat ie doet, en niet doet. Zijn de hormonen en dat weet ik maar vind het helemaal niet leuk eigenlijk. BH's ik heb er hier ook gewoon 3 liggen die nu nog wat aan de ruime kant zitten. Hopen dat het goed is zo.
haha Annsie herkenbaar ja, niet met alles maar met sommige dingen of bepaalde gewoontes van hem dan moet ik echt soms even op mijn tong bijten. Of hij denkt soms dat ik teveel nog kan, ook zo irritant.
Same here. Misschien iets meer met reden, want hij is nog nooit zo afstandelijk geweest als nu. Maar ik erger me zeker ook sneller. Je hoort het vaker
@Cayth je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg!! hier geen veranderingen! controle vk was goed, als ik voorweeën krijg die zo constant blijven zoals vorige week, moet ik bellen. Dan gaan ze natuur handje helpen, want zo lang voorweeën zonder ontsluiting vond vk niet nodig
Ansie, herkenbaar hoor. Ik erger me omdat ik voor mijn gevoel alles moet doen in huis en de voorbereidingen. Maar ik spreek dat ook niet uit, dus dat is niet helemaal eerlijk. Ach, ik bijt nog wel ff op m'n tong
Iemand hier die wat last heeft van waterdunne afscheiding? Heb er sinds een paar dagen wat meer last van, maar het zorgt wel voor verwarring...want wat als het vruchtwater is? :S
Heb ik ook last van. Gebruik inlegkruisjes, vind het echt smerig.. Volgens mij ruikt het zoetig als het vruchtwater is. Anders even op de wc gaan zitten en flink niesen of neus snuiten, als het er dan steeds uit blijft lopen misschien toch even de vk bellen?
Ik draag nu ook inlegkruisjes idd voor de waterdunne afscheiding... Vind het zelf ook niet zo fris, vrijdag ctrl verloskundige en dan zal ik het ook even vragen als het niet over is. Morgenavond ga ik nog naar een informatieavond over borstvoeding. Op de valreep maar het voelt toch wel goed om nog te gaan. Annsie, herkenbaar maar ik heb er zelf al eventjes last van, kan zo bot uit de hoek komen dat ik er regelmatig zelf geschokt over ben Niet helemaal eerlijk en best sneu, hoop maar dat het ook weer net zo snel verdwijnt Vandaag best veel gedaan, morgen maar even een dagje meer rust.