1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    @cayth, wat fijn.... dat goede nieuws!! Geniet ervan vanavond!!

@Doppie, balen van je mindere dag :( Als je zoveel last hebt van maagzuur kan ik je echt omeprazol aanraden! Werkt super goed! Gewoon te koop bij de kruidvat! (of op doktersrecept, maar wordt toch niet vergoed)

Ik vind het wel erg spannend worden nu hier hoor!!! Laat de baby's maar komen!

2. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    Cass gefeliciteerd en inderdaad heel benieuwd hoe ze heet, hoe de bevalling is gegaan, gewicht, lengte :D haha

Cayth jehh al 3 cm succes meid en nu is het einde zeker in zicht!

Doppie: hopen dat je morgen weer een betere dag hebt!

3. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    LK lief dat je deze tip geeft!
    Ik heb al omeprazol werkt alleen niet meer daarnaast ook al aan de renny's.

Ben echt hangerig en huilerig na vandaag, zo onzeker over wat normaal is!? Wilde om half 5 toch de verloskundige raadplegen maar dat kan alleen bij spoed en bevalling zei het antwoordapparaat.

Heb ook hele gemene nare steken down-under:(
    En als ik loop lijkt het net of de druk op de onderbuik heel groot is ondanks ondersteuning:(
    Herkennen jullie dit?

Durf het bijna niet te vragen want jullie hebben het al veel langer zwaar, voelt net alsof ik me aanstel:$

En ik voel de baby ook minder vandaag... Arghhhhh

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Doppie: Ik heb die druk ook. . Enorm! Ik zeg wel eens dat het met lijkt of ie er ieder moment uit kan komen vallen!
    Die steken kunnen duiden op (verder) indalen.

En als je ongerust bent over de bewegingen: gewoon ff je vk bellen!

5. Hoi hoi, eerste baby geboren! Gefeliciteerd!! :) en bij veel erg spannend!! Ik lees alles mee hoor!!
    Hier daarstraks smurrie in mijn onderbroek (yuk!!) beetje bruine dikke afscheiding wat plakte. Niet veel, maar met afvegen ook een klein kloddertje. Zou dit het begin van de slijmprop zijn? Hopelijk duurt alles nog ff. Maar het was nog niet echt een grote prop. Iemand ervaring?? ;)

6. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Cass: proficiat!!!!

Cayth: ooh spannend!!

7. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    @Doppie, natuurlijk mag ook jij klagen!! Dat mag toch iedereen!!

Vervelend dat je een off-day hebt :( Herkenbaar soms hoor!!
    Steken zijn vaak een teken van (nog verder) indalen! Des te korter is de weg straks ;) Haha!

Balen dat de omeprazol niet meer helpt! Toevallig hier ook een stukje minder sinds van de week. Bah! Maar daarvoor super goed! :D

@Marjolein, het klinkt wel als een stukje vd slijmprop. Maar zegt niks over het begin van de bevalling. Kan nog gewoon tot 42 weken duren ;)
    Ben je er nog niet klaar voor??

8. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Gefeliciteerd cass met de geboorte van jullie dochter! ook ik ben benieuwd met hoeveel weken je nu bevallen bent

sweetbel succes meis!

Demelza nog 1 nachtje dan ben je mama!!!

Cayth, dat wordt aftellen tot dinsdag!!! spannendddd!!! nog maar 4 dagen meis!!!

Hier bij de gyn geweest vanmorgen de navelbreuk is nu ongeveer rond de 5 a 8 cm en dat is erg gunstig daar zijn ze blij mee want dan kan niks klem komen te zitten waardoor ik dus gewoon normaal mag bevallen niet ingeleid hoef te worden voor de 40 weken en ook tijdens de bevalling er niet op hoef te drukken en ik ook gewoon mag persen en dus gewoon bij de vk mag blijven! Dus super positief en blij met dit nieuws! Dus nu is het gewoon afwachten wanneer ons tuttebelletje komt :D Heb wel 2 uur moeten wachten int zh haf om half 3 afspraak en werd pas om kwart over 4 geholpen stonden iets na half 5 weer buiten :S pff wat breekt dat je op!

9. Jo1

Jo1 Actief lid

20 jan 2013
    122
    0
    0
    Utrecht
    Even een korte update van hier, vanaf vanochtend 11 uur al buikkrampen. Nog niet echt regelmatig maar ze komen tissen de 5 en 15 minuten en houden ongeveer 30-50 seconden aan. Heb ook het idee dat ze iets pijnlijker worden. Zou de volle maan.....?

10. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Spannend jo!!!! hopelijk komen ze sneller achter elkaar!

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ohhhh Jo... dat klinkt veelbelovend! !

12. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @cayth wow super 3 cm, hopelijk zet het door voor dinsdag. Wat een goed nieuws voor je zus, hoop dat het wokken gesmaakt heeft en gezellig was.

@renaat super waardes, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Ik hoop ook voor je dat de baby zich zelf aan dient en je niet ingeleid hoeft te worden.

@doppie, hopelijk voel je je morgen weer beter. Die steken down-under herken ik wel. Heb ik vooral als ik te druk doe, een teken dat ik het dus rustig aan moet doen. Als je het allemaal niet vertrouwd gewoon de vk bellen. Anders succes morgen bij de vk. En je stelt je echt niet aan hoor

@dwergje, wat een goed nieuws bij de gyn. Jammer dat je zo lang hebt moeten wachten.

@jo, spannend, heb je al contact gehad met de vk af wacht je nog af tot het regelmatiger komt?

13. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    @Cayth. wat fijn zulk goed nieuws. Was anders nu wel extra dubbel geweest! Gelukkig kunnen jullie nu met zn allen fijne gezellige avond hebben.

14. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    Haha ik heb echt te vroeg gejuicht. En daar zitten we weer midden in de nacht op :S

jo klinkt inderdaad veelbelovend :D

Hier nog geen beweging waar de nemen ik denk dat onze kleine meid prima zit en nog wel ff blijft zitten. We zien het wel ;)

15. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Wat een drama nacht!!!

Annsie als ze dan blijft zitten hoop ik dat je wel lekker kunt blijven slapen ;)

Ieder uur wakker en naar de wc hier, sjonge dat zijn toch echt geen grapjes! En die menstruatie-buikpijn neemt ook niet af.
    Kan de klok wel wat aandoen op het moment, het mag van mij wel 11.30 zijn...

16. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Hier ook alweer wakker! Pfff!

17. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 3 keer wakker van de menstruatiepijn wanneer zet het nou door?
    Bij de jongste beviel ik vandaag stiekem hoop ik daarop of zondag dan heb ik drie kinderen van de 4 op de 22ste..

Sweetbel al bevallen?

Cayth wat fijn die cms

18. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Vandaag 37+3! (Volgens het ziekenhuis ben ik 1 dag later uitgerekend)
    Wesley kwam ook met 37+3! Hier ontiegelijk veel liggen draaien vannacht, echt verschrikkelijk! Ik kan niet meer plat op mijn rug liggen grrrr..

Zometeen wesley naar de peuterspeelzaal brengen, en dan maar eens de laatste spulletjes (weer) inpakken!

Ik heb via marktplaats een medela freestyle borstkolf gekocht, daar ga ik nog even nieuwe onderdelen bij halen en dan ben ik er helemaal klaar voor! :)

Ohhh nog max. 4 nachtjes!

Demelza; heeel veel sucxes vandaag!!

Sweetbel; hoe gaat het nu bij jou??

Jo; hoe gaat het nu? Heeft het doorgezet?

19. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

O jo en Cayth dat gaat de goede kant op!! spannend!
    en cass: gefeliciteerd!!

Hier geen veranderingen, gisteren even met m'n ouders naar Bijenkorf geweest. Was fijn om er even uit te zijn, maar het lopen was een drama! Steeds harde buiken en steken onderin, dacht echt 'o jee nu begint het midden in Bijenkorf!' :) M'n moeder heeft hele bovenverdieping grondig gesopt en dinsdag komt ze de benedenverdieping doen...en als zij sopt, dan is het echt superschoon!! haha dus de kleine komt in lekker schoon huis. Fijn gevoel.

20. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Als ik jullie kwalen lees, lijkt het of ik zonder 'aanloop' gewoon hetzelfde heb en hoort het er blijkbaar allemaal bij...
    Leuk hoor:$

Ik ga zo nog een paar uurtjes proberen te slapen.
    Heb vanavond een bruiloft maar als het zo blijft ga ik toch maar niet.

Vorige week nog een hele dag bij de trouwerij geweest van mijn vriendin tot de late uurtjes en dat ging echt wel boven verwachting goed.

Deel Deze Pagina