@ Demelza. Gefeliciteerd. Wat balen dat het niet zo voorspoedig ging. Hopen dat hij nu snel met jullie mee mag naar huis en je daar in rust van m kan genieten!
Wat leuk dat de eerste baby's er zijn!! Wie volgt vandaag? Hier slechte nacht gehad, flink verkouden en daardoor erg benauwd steeds. Die zoutoplossing neusspray helpt ook voor geen meter dus paar keer vanacht er maar uit gegaan omdat ik gek werd van mezelf. Ook mijn bekken werkt 's nachts niet erg lekker mee, omdraaien gaat steeds minder prettig. Misschien straks mijn eerste middagdutje maar is doen Verder denk ik dat mini hier nog wel even blijft zitten, merk nog weinig van dingen als krampjes of dergelijk. Af en toe een harde buik maar niet pijnlijk. Wel wat meer afscheiding gister, maar kan toeval zijn en hoeft ook niks met een bevalling te maken hebben volgens mij. @ Juffie, heerlijk joh zo'n schoon huis! @ Doppie, nog naar de bruiloft gegaan? Ow lees dat je ook naar het zh bent geweest.. gelukkig was alles goed! Rustig aan doen dus @ Nmv, hier ook van die uitbraakpogingen via mijn zij of de bovenkant, heb het al eens gefilmd. Kreeg toch zeer verbaasde reacties dat hun dat nooit gevoeld hadden zo fanatiek. Je snapt niet dat ze nog zo actief kunnen zijn met zo weinig ruimte vanbinnen @ Linn84, beterschap! Schijnt te heersen helaas @ Sweetbel, lekker aan het genieten? Jammer dat je schoonmoeder met gordelroos zit en dus nog even moet wachten om haar kleinkind te zien. @ Jo, gefeliciteerd met Robin!!! Wat een plaatje! Geniet er van @ Demelza, gefeliciteerd met Jurre!!! Jammer dat het met jullie beide iets minder ging, hoop dat jullie inmiddels weer samen liggen? Sterk maar goed aan nu en geniet van je kleine mannetje
Mieks wat balen dat je zo'n last hebt van je bekken!! Verstandig dat je gaat slapen vanmiddag Ben ook benieuwd wie de volgende is
Jo: proficiat!! En wat ziet ze er schattig uit!! Geniet er van meid! demelza: proficiat!! Jammer dat het allemaal wat moeizamer ging... Hopelijk gaat het vandaag met jullie beide al een pak beter! Ik duim dat je Jurre snel mee op de kamer krijgt! Hop hop... Wie wordt nummer 4?
Ah demelza wat een tegenvaller! ik hoop dat je het wel een beetje kan accepteren hoe het gelopen is.. ik hoop dat je kleine mannetje inmiddels lekker bij je ligt, en jullie kunnen genieten samen! Wel een hele mooie naam trouwens! Hier nog de laatste boodschappen in huid gehaald! Manlief rijd nog even langs een babyzaak om een pakket te halen voor een gipsbuik hihi, samen met mijn moeder erg creatief, dus toch last-minute nog even een gipsbuik maken hihi! De kleine man is erg actief in mijn buik, ik kan niet meer op mijn hurken zitten, dan vielt het net alsof hij er zo uit valt zo'n druk van onderen haha!
@Cayth, zoals het nu klinkt, gaat het weer eventjes een stuk beter met je! Nog maar een paar daagjes en je hebt er weer een kleine man bij!
Mwah de klachten blijven hoor, de ischias en de hoofdpijn etc., spugen gelukkig niet meer! Maar goed ik ben de dagen echt aan het aftellen! Het einde is eindelijk in zicht!
Jo & demelza, gefeliciteerd mama's! Cayth, aftellen, heerlijk voor je meid! Hoe gaat het met de rest vd wachtenden? Hier last van mn liezen..hoop dat hij aan het indalen is!
@cayth je bent er bijna! wat een opluchting zal dat voor je zijn! creabea ze met je moeder en het gips hier wachten we geduldig...lopen is iets minder pijnlijk, maar als ik op m'n hurken ga zitten voel ik de druk ook, kindje ligt al erg diep. Bij inspanning heb ik continue harde buiken en ook s avonds kan ik m'n lol op maar verder...geen tekenen dat het nu gaat doorzetten
Apart he? De verloskundige gaf donderdag aan dat ze het hoofdje niet meer terug kon duwen, klinkt zo apart, dat ze gewoon het hoofdje van mijn baby aan kan raken!
Hier gaat het wachten redelijk vandaag ff een mindere dag, kleine is ook wat rustiger vandaag. Verder nog geen echte voor tekenen. Al heb ik wel veel steken onderin. Heeft jullie kleintje ook zoveel de hik? Hier wel paar keer op een dag.
hier ook, maar ik voel het niet zo heel erg goed. Ik denk dat cayth de eerste is die nu gaat bevallen spannend meis! nog 3 nachtjes!
Hier vandaag vaak harde buiken, steken en krampjes en vooral héél erg veel druk over een in mijn onderbuik. Voelt echt heel ongemakkelijk. Ben niet eens de deur b uit geweest. ..
Hier vanmorgen 4u achter elkaar lichte weeen elke 6-7 minuten Mooi afgezakt en niet meer teruggekomen hopelijk morgen nieuwe poging
Zo bijzonder..het lijkt net alsof iedereen gisteren 2 streepjes heeft geplast. En nu worden er ineens baby's geboren! <3
@demelza, gefeliciteerd met jullie zoon Jurre. Zo te lezen hebben ze wel zoveel mogelijk rekening gehouden met je wensen, dat moet vast heel fijn geweest zijn. Hopelijk gaat het snel beter met jullie en kun je volop genieten. @mieks Beterschap, misschien dat stomen nog wil helpen anders hopelijk ben je er snel weer vanaf. @cayth nog gelukt met de gipsbuik? @renaat Hopelijk heb je morgen een betere dag met een actievere baby. Hier nog niet duidelijk de hik vernomen. @hier ook veel last van krampen. Was even naar het WC voor wat boodschappen maar dat was al teveel. Kan vernemen dat ik het dus echt rustig aan moet doen. Ben ook erg benieuwd wie de volgende zal zijn.
@ Wolkje ja heel gek he is toch snel gegaan allemaal, wel heel bijzonder hoor. @ Junejunos wat spannend zeg, ze zijn nu weer afgezakt dus, kijken wanneer ze terug komen @ Panda nou lekker rustig aan doen meid, inderdaad een teken van je lichaam.