Wat een verschrikkelijke situatie linnepinne, gecondoleerd en heel erg veel sterjte met het verlies van je/jullie vader.
@Linnepinne. Gecondoleerd en sterkte. Echt vreselijk dat je dit moet doormaken en dan nog wel net voordat er iets moois staat te gebeuren. Hoop dat je genoeg kracht hebt om je te richten op de regelzaken en straks toch mag en kan genieten van je kleintje.
Dikke knuffel Linnepinne. Ik vind het vreselijk naar dat je vader is overleden. Ik hoopte vurig dat hij de geboorte van zijn kleinkind Nog zou mee maken ! Ikzelf ben ervan overtuigd dat jullie kindje er nu een beschermengel bij heeft. Ik hoop dat ik je daarmee niet voor het hoofd stoot... Voor nu veel sterkte gewenst en ik denk dat ik wel mag stellen dat er hier op dut stilte forum altijd wel een oor of schouder voor je beschikbaar is!
@linnepinne, gecondoleerd! Ik hoop met je mee dat de kleine nog even wacht tot het weer rustig is geworden zodat je toch van de kraamweek kan genieten. Heel veel sterkte komende tijd!
Jeetje Linnepinne, wat een vreselijk bericht!! Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je vader! Wat moet dat vreselijk zijn!! En wat ben jij sterk zeg!! Hopelijk vindt je de kracht om hem een mooi laatste afscheid te geven en alle regelzaakjes nog af te werken. En hopelijk kan jullie kleine meisje straks een troost zijn voor jullie, want wat moet dit zwaar zijn! Heel veel sterkte voor jou en je familie!
Linnepinne heel veel sterkte de komende tijd!!! Ik had gehoopt dat je papa toch nog de geboorte zou meemaken Wel even een dikke pluim op je hoed voor de manier waarop je met dit alles omgaat! Vind het echt super sterk van je. En ik kan goed begrijpen dat de zwangerschap nu eigenlijk een last is, maar ik ben er ook zeker van dat wanneer jullie kleintje geboren wordt, het net een teken van hoop zal zijn.... Liefs!
Lieve Linnepinne, Ontroerd lees ik hoe krachtig je bent door je situatie zo mooi te beschrijven. Gecondoleerd met het verlies van je vader en heel veel sterkte met al het regelwerk! Je bent een bijzondere dochter van je vader en hij heeft duidelijk z'n tijd willen rekken tot de geboorte.Wat verdrietig dat het anders gelopen is. Sterkte ook met de begeleiding van je zus, dat zal niet makkelijk zijn. Vergeet jezelf en je kindje niet en neem op tijd rust! Knuffel!!
Linnepinne.. Lieve meid, gecondoleerd met het verlies van je vader. Heel veel sterkte, kracht en rust de komende tijd.. En wat ben jij een sterke vrouw! Ongelooflijk zoals je alles weet te beschrijven en alles wat je moet regelen. Ik hoop dat je dochter nog een week blijft zitten. Vergeet niet ook goed te rusten meis. Wat kan het begin en einde van een leven dicht bij elkaar liggen..
Oh linnepinne wat ontzettend erg, ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen om dit verlies te dragen. Wat oneerlijk allemaal. Ik brand vanavond een kaarsje voor jullie. Dikke knuffel voor jou.
Lieve linnepinne, gecondoleerd met die verschrikkelijke verlies. Ik hoop dat je kleine nog even blijft zitten en als ze er eenmaal is je ouders samen trots op jullie neerkijken. Heel veel sterkte!
Linnepinne wat verschrikkelijk dat je nu al afscheid hebt moeten nemen van je vader, wat had iedereen het anders gehoopt voor je Je omschrijving komt hier heel hard binnen, laat staan wat jij/jullie nu door moeten maken!!! Diep respect voor alles wat je hebt gedaan en nog moet doen. Ik hoop echt dat de kleine spruit nog even bij je in de buik blijft zitten en dat je je vader een waardig afscheid kunt geven. Wil jullie alle kracht en sterkte wensen in deze vreselijk moeilijke tijd... Wat kan het leven toch onvoorstelbaar hard en oneerlijk zijn!
Cayth ik wens jullie nog een fijne rustige nacht toe. En heel veel geluk en succes voor morgen!!! Hoop dat je een mooie bevalling hebt en daarna al die lichamelijke ellende van de zwangerschap achter je kunt laten, zet m op!!!!!!
JA. .Cayth: alvast heel veel succes en natuurlijk een voorspoedige bevalling toegewenst! En hopelijk nog ff een goede nacht!
Ahh wat lief! Dank jullie wel Zoonlief ligt al op bed bij mijn schoonouders, manlief is naar ijshockey! Ik nog even tv kijken, douchen en dan naar bed! Om 4.30 gaat de wekker, 5.15 umcg bellen of er een verloskamer vrij is, en als dat zo is om 5.30 opweg naar het umcg! Als het lukt probeer ik jullie op de hoogte te houden
Ha meiden, Vandaag controle gehad en liggingsecho. Uk ligt nog niet ingedaald helaas, maar verder alles goed. Had afgelopen 2 avonden erg veel last van harde buiken terwijl ik toch weinig/niks gedaan heb. Vk gaf aan dat dat vast indalingsweeën zijn. Volgende week donderdag weer terug. Helaas nog steeds flink verkouden, ben er wel klaar mee nu! Ook de klossen opgehaald, en onder het bed gezet. Bed is nu 90cm hoog!! Zonder klossen was het "maar" 60 cm dus dat was te laag. Heb wel een trap nodig vrees ik nu. @ Cayth, leuk nog zo'n gipsbuik! Gelukkig is het goed afgelopen met het flauwvallen.. Wel erg schrikken. Alvast heeeeel veel succes morgen met de bevalling! Jij kan uurtjes aftellen @ Renaat, hier ook vaak de hik. Las/hoorde dat het wel 8x per dag kan voorkomen! @ Nachten doorslapen, allang niet meer helaas.. Vaak toch minstens 2 of 3 keer mijn bed uit om te plassen, en bij elke keer omdraaien ben ik wakker. @ AnneChristine, sterkte met het naderende sterfgeval, heftig altijd! @ Annsie, hier nog geen stress bij manlief, hij is ook niet zo'n stressfiguur gelukkig @ Sweetbel, heerlijk genieten! Hopelijk is ze niet te geel. @ Linnepinne, kippenvel na je verhaal, enorm respect hoe je hier mee omgaat en je verhaal doet! Gecondoleerd en heel veel sterkte meid!
@Cayth, veel succes morgen! En hopelijk gaat alles snel en voorspoedig! Wij zullen allemaal in spanning afwachten wanneer Kay geboren wordt!
Degene die zijn bevallen gefeliciteerd!! Linnepinne; gecondoleerd met dit grote verlies. Vanmorgen een extra lesje zwangerschapszwemmen gehad, omdat ze kwamen filmen van Altijd Jong van RTL4. Was wel leuk! Eerst 10 minuutjes gewoon les gehad. Daarna werd de badjuf geintervieuwd door Tanja Yes, wij als zwangeren moesten daarachterdoor zwemmen.. Ben benieuwd of we onszelf gaan herkennen op tv.. Komt zondagochtend trouwens op tv. Sinds vanavond af en toe krampen in mijn buik, met name onderin. Bovenin voelt het gewoon als schopjes. Ben benieuwd of het hier nu ook is begonnen.. Mijn vriend is vanavond weg voor een vergadering.. Dus echt lekker zit ik nu niet thuis..