@linnepinne, wat een vreselijke bericht. Gecondoleerd met het verlies heel veel sterkte. Hopelijk blijft de kleine meid nog even zitten. Succes met alles regelen. @mieks, jeetje dat is nogal een verschil in hoogte met klossen. Hier geen klossen doe er een extra matras bovenop indien nodig. Balen dat de kleine nog niet is ingedaald, hopelijk gaat ze dat de komende dagen snel doen. @san hoe is het gegaan gisteravond? Nog veel last van krampjes gehad? @marjoleinart, fijn dat de onderzoeken goed waren. Liever voor niks dan dat er wel wat was. Wel balen dat je nu in het zkh moet bevallen, nu hoef je niet meer te verkassen. Hopelijk heb je nog wat slaap kunnen pakken. @doppie, hier veel kleren gewoon in de winkel gekocht diverse winkels. Ook 2e handse via mp enzo. Tja wat is een volle kast hahah? Hebben alles in principe in huis. De babydump heeft laagste prijs garantie, ik vergelijk daarom heel vaak. En krijg het bij de babydump goedkoper als bij prenatal. @toekan, succes morgen hopelijk is de kleine idd ingedaald. @juffie fijn dat je hulp hebt bij het soppen, ben benieuwd of het gaat door zetten. @helen, Fijn dat alles verder oke was. Wie weet is volgende komt de kleine eerder dan volgende week. @nmv, fijn dat de kleine is ingedaald. @stresskip, gefeliciteerd met je mijlpaal. Hopelijk heb je nog lekker kunnen ontspannen in bad. @cayth, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Jammer dat zijn suikers minder goed zijn, hopelijk is morgen alles weer goed en kan die lekker bij je liggen. Rust maar goed uit. @hier vandaag weer controle gehad. Bloeddruk was voor mijn doen wat hoog 130/80 terwijl ik altijd rond de 110/50-60 zit. Ik voelde de kleine de afgelopen dagen wat minder bewegen als anders, dacht dat het kwam door minder ruimte. Toch werd er een ctg gemaakt. Alles was verder goed. Tijdens inwendig onderzoek heeft kon ze niet goed bij de baarmoedermond dus kon niet zeggen of er al ontsluiting was. Suiker is steeds weer laag, insuline is weer naar beneden gebracht. Om die reden houden ze me in de gaten, moet vrijdag weer komen en dan weer inwendig onderzoek. Vanavond na de wc gaan wat bruinachtig slijm verloren en wat menstruatie achtige krampen. Zal wel door het inwendig onderzoek komen. Dit kon het wel op gang brengen zij de gyn. Ben benieuwd.
Balen Cayth! Onze eerste was nog zwaarder, en wij moesten ook blijven. Gelukkig geen infuus. Hoop op goede waardes voor jullie! Mijn popje krijgt straks haar hielprik.,, spannend.
goedemorgen! Cayth, wat jammer,maar wat fijn dat waardes nu wel beter zijn! hier heeft het weer niet doorgezet, morgen controle. Het blijft rommelen, eind van de dag neemt het dan toe en dan als ik eenmaal in bed lig, zakt het toch weer weg...
@juffie; balen dat het niet door zet. Hier hebben de krampen niet door gezet. Dinsdagochtend wel flink geschrokken, de kleine bewoog niet. Meestal voel ik hem 's nachts wel een aantal keren, maar deze nacht niet.. 's Morgens ook niet.. Tijdens het ontbijt voelde ik hem gelukkig toch nog een keer bewegen, maar daarna weer niet.. Ik had tegen mijn vriend gezegd dat wanneer de kleine zich binnen een half uur niet zo melden, ik de VK zou bellen. Maar gelukkig melde de kleine zich weer. Heel de middag heb ik kleine goed gevoeld, gelukkig!! Misschien toch iets van voorweeën?? Vandaag heb ik lekker een dagje niks gepland!
Wat balen Cayth dat hij is opgenomen, hoop dat hij snel weer bij je ligt dat wil je toch het liefst. Hebben ze in jou zwangerschap niks gemerkt van de suikers? @ Panda fijn dat ze je goed in de gaten houden, te lage suikerwaardes zijn ook niet fijn natuurlijk. @ Juffie jammer dat het niet doorzet zeg, wel spannend hoor! @ San dat is schrikken! Ik had het ook gisteren gelukkig was hij weer flink actief in de avond maar voelt toch niet fijn dan. @ Sweetbel succes met het eerste hielprikje, ben je zelf al aan het opknappen? Hier eigenlijk ook nog geen tekenen, wel af en toe buikpijn, maar ja of dat wat is, vrijdag weer naar de gynaecoloog, ben benieuwd. @ Hellen ik zou het echt niet weten bij twijfel misschien even bellen.
Cayth: gelukkig nemen zijn waarde goed toe nu! Hopelijk ligt hij snel weer op de kamer! hier: net terug van de gyn en heb een kleine 2 cm opening... Een week geleden zat alles nog hoog en dicht... Ze zegt dat het er om zal spannen of ik de 39 weken haal...
@ Nmv, fijn dat de kleine nu ingedaald is! Hoop ook zo dat die van mij dat deze week ook is gaat doen @ Cayth, Balen dat zijn bloedsuiker eerst niet goed was en jullie dus apart moesten. Is hij nu al weer lekker bij je? @ Marjolein, hier idem hoor...ook verder weinig teken van actie eigenlijk. Afgelopen weekend wat harde buiken gehad maar verder niks. Ben zo benieuwd naar onze mini @ Panda, gaf ze nog een reden waarom je bloeddruk nu wat hoger was dan normaal? Fijn dat de ctg in elk geval goed was!! @ Sweetbel, hielprik goed gegaan? Lijkt me voor jezelf als mama ook geen pretje @ Juffie, dat wordt dus niet meer naar bed dan @ San, gelukkig voelde je de kleine weer! Je hoort dat ze wat rustiger worden zo aan het eind (al heb ik volgens mij een uitzondering ) maar als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen he...beter keer te veel dan een keer te weinig Geniet van je dagje niks! @ Dwergje, mooi dat je weer bent goed gekeurd! @ Toekan, ga jij de volgende zijn? Hier alles nog steeds rustig. Merk niet echt wat bijzonders, af en toe wat harde buiken of wat meer druk op de onderkant. Hoop dat mini deze week mooi gaat indalen! We wachten dus maar rustig af wanneer hij zich aankondigt Owja, nog een vraag... Baby's hebben extra vitamine D en K nodig begreep ik als ze geboren zijn. Nou ga ik flesvoeding geven dus zit K daar al bij in geloof ik. Moet ik nog vitamine D aan gaan schaffen voor hij er is??
Kleine was hier ook ingedaald en zat vast jeej @mieks, als je flesvoeding gaat geven moet je idd nog vitamine D erbij kopen, K hoeft idd dan niet want dat zit dan in de flesvoeding als je borstvoeding gaat geven dan wel D en K
Wat spannend, dus weer drie rommelende dames!! Hielprikje ging goed, ze stopte snel met huilen gelukkig. Ik zat langer te huilen, arm meisje. Herstel gaat ook goed, ben alleen erg moe, maar dat hoort erbij.
Ik heb hier even een heel onzeker moment! Vandaag was de kleine erg rustig, weinig gevoeld. Nu na een uur vanalles te hebben geprobeerd, is ie wel ff wakker geweest. Moet ik de vk bellen om het voor de zekerheid te laten checken of is die beweging van nu net (na veel moeite) genoeg? De controle gisteren was goed, dus weet niet of ik me zorgen moet maken...
Als het bewegingspatroon afwijkt, kun je beter even bellen. Zo is mij ook geadviseerd... Hier toch weer bruin slijmverlies. Zou dat nu nog steeds zijn van het toucheren gister? Dat is al meer dan een etmaal geleden. ..
@nmv; ik zou de vk even bellen, beter een keer te veel bellen, dan te weinig! @Hellen; spannend hoor! Mss wel de slijmprop.. Hier is alles nu weer rustig! Dus ben bang dat de kleine nog wel ff blijft zitten..
Heb uiteindelijk naar de praktijk gebeld. Kreeg de assistent asn de telefoon, 's middags is er geen spreekuur hier... Ik moest dan maar de dienstdoende vk bellen, dus het spoednummer. Ik zat er ff helemaal doorheen, dus begon keihard te janken!! (Hormonen? ) Ik wilde namelijk dan ook niet alleen zijn, kon mijn man niet bereiken (word straks ruzie! ), mijn moeder was aan het werk en mijn schoonmoeder mag nog geen autorijden. Ik zag het even helemaal niet meer zitten. Maar... Spontaan begon de kleine druk te bewegen! Alsof hij me wilde troosten! Dus heb niet meer naar de vk gebeld... Vond het op dat moment toch niet zo dringend meer.
@hellen, kan heel goed nog van toucheren zijn, of idd je slijmprop. Bij een kennisje van mij sweeties besteld erg handig straks voor bij de borstvoeding dan weet ik welke borst ik het laatst gehad heb!
Net bij vk geweest 3 cm ontsluiting en gestript hopelijk komen er nu vannacht goede weeen en komt hij zo niet afwachten
Ook ik voelde de kleine vandaag helemaal niet, dus de VK wel gebeld op het spoednummer. Hartje geluisterd en CTG gehad. Alles was prima! Al vond ik mijn bloeddruk voor mijn doen hoog. 120/80 en normaal 95/60 ofzo. En aangezien ik van de week allemaal zwarte vlekjes zag, moet ik het even in de gaten houden. Morgen weer CTG en er staat sowieso al een echo ivm de groei en gesprek met de gyn. Ben erg benieuwd! Krijg nu meer buikkrampen, zag ze ook op de CTG. Van mij mag het doorzetten Nog niemand aan het puffen?!?
@dwergje, fijn dat alles goed was bij de vk @toekan, begin is er al, wie weet zet het door. @mieks, nee niet echt een reden. Ze vonden het ook niet te hoog, maar gezien ik altijd lage bloeddruk heb is dit wel hoger. Ik ga ook flesvoeding geven. Wist helemaal niet over die vitamines. Hier nog niet in huis dus. @sweetbel, fijn dat hielprikje goed ging. Is voor een moeder denk ik nog erger om te zien dan voor zon kleine. @helen, hier gister ook inwendig onderzoek gehad en ook ik heb hetzelfde. Ik heb het niet veel en alleen bij afvegen. Zolang het geen rood bloed is of ik meer krampen krijgen laat ik het zo. Als je twijfelt kun zou ik bellen. @nvm, jeetje balen dat niemand mee kon. Fijn dat de kleine daarna weer actief werd. Hopelijk blijft ze nu lekker actief. @junejunos, Waarom ben je gestript als ik vragen mag? Ben benieuwd of het resultaat heeft 3cm is een moooi begin. Zal jij de volgende zijn? @liefkleintje, Fijn dat alles bij de ctg goed was. Succes morgen bij de gyn ben benieuwd. @hier lekker rustig dagje gehad. Af en toe wat krampen wat weinig voorstelt en wat slijm verlies bij het afvegen. Zal wel door het inwendig onderzoek komen. Ben benieuwd naar vrijdag. Vl zegt al een hele tijd dat het morgenavond gaat beginnen, ben benieuwd of die gelijk zal hebben.
Hier al heel de namiddag/avond/nacht harde buiken... Ben ze nu even aan het timen en komen sinds 00u52 om de 4 minuten... Dus nu zo een 30 minuten... En net wanneer ik tegen mijn man zei ' nou als dit het is, kan ik het wel uren volhouden hoor!' Werd het erger... Dus even aankijken... Mijn mannetje ligt nu in bed... Zo is er toch iemand uitgeslapen...