succes Hellen!!! vertrouw op je lijf! hier alles nog steeds hetzelfde...in bed liggen is een drama, dan worden klachten erger, beetje hangen achter laptop is nog het lekkerst maar ben zooooo moe, wil t liefst gaan liggen slapen, maar ja, als ik dat probeer, wordt de zeurende pijn rond stuitje en onderbuik alleen maar erger.
@Hellen heel veel succes zet hem op hoor! @ Anne ik wordt ingeleid vanwege zwangerschapssuiker hier kwamen ze een maand geleden achter, daarvoor geen last van gehad. Werd toen meteen over gedragen aan ziekenhuis. Wel vertelde de gyn. dat als het inleiden niet aanslaat ik nog even kan wachten omdat het kindje er dan nog niet klaar voor is. Die week ervoor vertelde een andere gyn dat gewoon vrijdag de inleiding plaats vind, ze zeggen iedere keer weer wat anders erbij en wordt daar wel onzeker van, maar we gaan het gewoon proberen vrijdag ben ook 40 weken dan en dus wel voldragen, vind het erg spannend.
Hier gister behoorlijk emotioneel, laatste dag kraamzorg! Wat een geweldige vrouw was het! Ze kwam helemaal uit schiedam naar ons toe, te bizar voor woorden! Maar er was niemand in de buurt beschikbaar.. lees; schiedam is 3 uur rijden vanaf ons huis! Wij wonen in noord oost groningen, 5 minuten van de duitse grens! Ze sliep bij haar zus, hier een half uurtje vandaan. Ik moest wel f flink huilen toen ze weg ging.. een periode afgesloten die hier nooit weer gaat komen! Slik.. Maar ohh wat heb ik genoten van de kraamtijd! En dan vandaag de eerste dag zonder kraamhulp, ik weet dat ik het kan, maar toch is het spannend! De kleine groeit super! Hij is van eergister naar gister 130 gram gegroeid! Oepsss hihi volgensmij geef ik slagroom ipv borstvoeding Gister hadden we de eerste regeldag! Hij was onrustig en kwam om de 2 uur ongeveer voor de voeding.. maar dat hoort er ook bij! Nog steeds volop aan het genieten!
Nou dat is best wel even slikken Cayth, maar geniet lekker van je gezin. Ben jij nu trouwens van al je klachten af na de bevalling?
Hellen, heel veel sterkte!! Renaat, dat is zeker spannend!! Hopelijk slaat t gewoon goed aan vrijdag!
@Cayth, wow.... dan was ze uit de richting zeg Wat lief! En ook heerlijk dat je zo'n fijne kraamtijd hebt gehad!!! @Renaat, spannend morgen!! Ik duim voor je dat het gelijk gaat lukken! Alvast heel veel succes en sterkte! @Juffie, balen is dat he.... dat je gewoon niet lekker en pijnloos meer kan liggen! Heel herkenbaar! Ik weet me helemaal geen houding meer te geven. Ook op de bank niet! @Hellen, heeeeeeel veel succes vandaag!! Hopelijk kan je ons snel laten weten dat jullie een heerlijk gezond mannetje hebben! @Mieks, ik snap er niks van dat je foto verwijdert is! Dan doe je volgende maand mee en stemmen we allemaal op jou!! @AnneC, ik voel me niet zo geweldig Nog steeds veel last van buik en rug! Dit ga ik niet trekken als dit nog een week zou duren! Heb het nagekeken en een link in je handtekening mag wel! Je mag alleen niet om stemmen vragen!? Ik dacht geen nieuw topic openen om om stemmen te vragen, maar blijkbaar zijn ze nog veel strenger? @NMV, hopelijk is het strippen niet meer nodig! Staat hier maandag op de planning (39w). Hoop ook dat dat niet meer nodig is @San, balen he, dat slechte slapen!! Misschien kan je vandaag overdag nog even gaan liggen? @Mieks, hoe is het nu? Alles nog rustig sinds het verliezen van de slijmprop??? @Marjolein, ben erg benieuwd of jij je mannetje al in je armen hebt!! Ik gok van wel Ik wil eerst iedereen bedanken die al op mijn foto gestemd heeft! Super lief! Ik voel me nog steeds een wrak! Zat er gisteravond helemaal doorheen! Buik- en rugpijn! En trek dit echt niet nog een week zonder dat het echt doorzet! Vannacht een paar uurtjes geslapen, straks maar weer ff terug!
Succes Hellen! Hier ook een minder nachtje... Voel me nu ook mega hormonaal en ka me irriteren aan de 'kleinste' dingen. Gisteravond voor het slapen gaan vl nog ff gevraagd om de biozak weg te gooien omdat de container werd geleegd. Zet ik dus op het aanrecht neer... Rara waar die zak nu staat ( niet in de biobak of in de container van de inzameling ). Ik zie mijn vriend vervolgens als voor me op de bank met zn ipad, waar hij een of ander stom spelletje op speelt... Hij noemt dat ontspanning. Ik noem dat teveel ontspanning want daardoor vergeet hij dus zulke dingen... Vervolgens zie ik het scenario voor me waar in dit geval de biozak onze aankomend kind is met een vieze luier..... God hoop echt dat hij zn taak waar gaat maken.... Maargoed ik weet vervolgens ook dat ik hopeloos overdrijf. Want aan de andere kant is vl ook super en maakt hij heel zorgzaam een kruikje voor me klaar voor het slapen gaan, ze ie een bakje thee en komt ie s ochtend voordat ie naar zn werk gaat me nog een kus geven terwijl ik met morning breath op bed lig ... Heerlijk die hormonen!
Net controle bij vk gehad, alles goed, bloedverlies hield gisteravond aan, vandaag alleen met afvegen af en toe heel klein beetje maar zodra er druk op baarmoeder komt dan weer bloed bij afvegen. Aangegeven dat ik er echt doorheen zit dat ik bang ben dat me lichaam seintje geeft dat het het neit meer aan kan door het bloedverlies en navelbreuk maar ze doen er niks mee te vroeg nog om in te leiden 38+4???? moet wachten tot lichaam er aan toe is, goh had niet anders verwacht ik hoop dat ik me over paar dagen niet meer zn emotioneel wrak voel en nog de resterende 3/4 weken beetje normaal kan doorkomen want verwacht echt weer dat het pas met 42 weken komt.
Dwergje; Wat belachelijk dat ze inleiden te vroeg vinden?! Je bent 38, 4 week zwanger! Als je het echt niet meer trekt er gewoon op blijven hameren hoor! Ohh vergeet steeds te vertellen over mijn klachten! Nou hierbij; De hoofdpijn begon vanaf dag 3 na de bevalling af te zakken, en is nu echt helemaal weg! Wat een verademing! Ischias nog geen last meer van gehad en spugen was al gestopt gelukkig! Nu wel last van mijn liezen/heupen, kan mijn benen nog niet heel wijd hebben lees; kleermakerszit oid! Maar goed euhh een week geleden bevallen, wat wil je dan ook he haha Ik vloei nauwelijks meer, heb zonet alweer even het gras staan maaien haha! Het gaat tot nu toe heerlijk, Wesley is zooooo lief voor zijn broertje! Ohh ik heb nog een smelt foto van Kay, wacht ik start even de laptop op en san plaats ik hem hihi
Aww wat cute Cayth! Super dat je klachten al zoveel minder zijn! Hellen, succes vandaag! Net bij de vk geweest, alles was ok, nog steeds niet ingedaald Vrijdag terug voor inwendig onderzoek en evt strippen...vind het maar eng!
Mooie fotos Cayth Nou het is ook spannend Wolkje hoop voor jou dat het strippen wat gaat uithalen. Ik vind vrijdag ook zo spannend komt steeds dichterbij.. Wat stom dat ze dat niet willen dwergje er worden toch zoveel mensen ingeleid rond die tijd. Hoe is het met de rest van de mama's? Demelza ook al even niet gezien, hoop dat het goed gaat met iedereen. Wat jammer Mieks van de buikfoto, mocht je hem nog een keer plaatsen stem ik op jou hoor. Wat is het koud buiten vandaag brr niks aan
Hier nog alles rustig. Vanmorgen nog een stuk slijmprop verloren onder de douche (jakkes!) maar verder gebeurd er nog weinig. Morgen ochtend weer controle bij de vk, hoop zo dat ie nou ingedaald is! @ Nmv, vervelend dat je alleen moest en er wat tussen kwam bij je man! Hier voelt de vk niet inwendig, volgens mij pas na 40 weken. Fijn dat je weer goed gekeurd bent! @ Piko, idd ontkalkt met azijn en water, en dan nog een paar keer met alleen water na gespoeld. Hoe was de partneravond? @ Juffie, vervelend van die rot nachten. Helpt het niet als je dan een warme douche neemt en weer terug probeert te gaan slapen? @ Hellen, heel veel succes!! Misschien ben je inmiddels al weer mama! @ Cayth, klinkt als een heerlijke week kraamzorg. Kan me voorstellen dat dat emotioneel even een afsluiting is als ze dan weer weg moet. En ohhhh die foto's, ik ben verliefd! Haha! @ Liefkleintje, schijnbaar mag je in een topic niet aangeven dat je mee doet, alleen in je handtekening. Ik had net zoals jij gister in dit topic, in een ander topic waar ik al 2 jaar in mee klets aangegeven dat ik mee deed, maar dat mag dus niet Vervelend dat je zo'n last hebt van buik en rug pijn! Hopelijk komt de kleine snel en ben je er daarna vanaf! @ Stresskip, idd fijn die hormonen Gelukkig is het nog maar even @ Dwergje, jeetje wat vervelend. Vind het ook heel apart dat ze het te vroeg vinden voor inleiden bij 38+4 @ Wolkje, jij hebt dus ook nog een eigenwijsje wat betreft indalen zo te lezen. Spannend vrijdag!
Ik blijf ook maar checken of er al nieuws is van hellen of marjolein.. Spannend! Verder nog gerommel? Dwergje, ik sluit me aan bij cayth, gewoon doordrammen hoor!
Hoi Dames, Hier weer een berichtje van mij! Alvast sorry maar ik ben helemaal kwijt waar ik was gebleven dus ik hou het even algemeen en ga proberen vanaf morgen weer wat mee te lezen! Voor iedereen die aan het rommelen is succes dames!! Voor de dames die op de laatste loodjes lopen, nog even volhouden! En natuurlijk voor alle Mamma's die erbij zijn gekomen van harte gefeliciteerd!! Hier gaat alles redelijk. Nadat onze kleine meid teveel afviel zijn we sinds gister aan het bijvoeden. Het is een hele tevreden meid en ze doet het Kei goed! Ben ook echt een trotse mamma. Verder is het vooral je ritme zoeken. Ik ben met de bevalling geknipt dus kan nog niet echt makkelijk zitten maar het wordt met de dag beter! Vanaf vandaag mag ik ook voor het eerst de slaapkamer verlaten en ohh wat heerlijk dat er weer een wereld is buiten de slaapkamer Bijgaand een foto van mijn prinsesje
Ag wat lief Annsie echt heel schattig. Fijn dat je weer naar beneden kan, lastig dat je nog niet kan zitten. Geniet van je kraamtijd.