Tristan en Max, welkom op deze aarde! Moeders: gefeliciteerd!! NMV: wordt nu spannend he? Ik heb morgen weer controle, ben benieuwd, ze gaan kijken of ik al ontsluiting heb en zo niet, kijken wat ze gaan doen om natuur even klein beetje te helpen...
>>>> Lijst 1-15 oktober 2013 mama's <<<< 29-09 Sweetbel- 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - ♥ 30-09 Demelza7 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV -♥ 2-10 Jo1 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV - ♥ 3-10 nmv - 26 jaar - 1e kindje - ZH- BV - Verrassing Junejunos - 26 jaar - 4de kindje - Thuis - BV - ♥ 4-10 Annsie - 33 jaar - 1e kindje - ZH - BV - ♥ Renaat83 - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen Linn84 - 28 jaar - 2e kindje - Thuis - FV - Jongen 5-10 Kim1990 - 22 jaar - 2e kindje - ZH - FV -♥ 6-10 Wolkje87 - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen Juffie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - BV- Verrassing voor jullie Linnepinne - 29 jaar - 1e kindje - Thuis - FV - Meisje 7-10 Cayth - 22 jaar - 2e kindje - ZH - BV - ♥ 8-10 Toekan - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - ♥ 9-10 AnneChristine - 35 jaar - 2e kindje - ZH - FV - Meisje San1987 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Verrassing 10-10 Hellen1971 - 41 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV - ♥ Piko - 33 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/FV - Verrasing 11-10 Panda86 - 27 jaar - 1e kindje- ZH- FV - ♥ 12-10 Dwergje - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Meisje 13-10 MarjoleinART - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - ♥ 14-10 Liefkleintje - 32 jaar - 1e kindje - Kraamhotel - BV/FV - Meisje 15-10 Mieks - 28 jaar - 1e kindje-ZH - FV - Jongen Stresskip86 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - BV - Jongen Doppie - 36 jaar - 1 kindje- ZH- BV/FV - Verrassing BEVALLEN♥♥ 19-09 Sweetbel bevallen van een dochter (38w4d) 20-09 Jo1 bevallen van Robin (38w2d) Demelza7 bevallen van Jurre (38w3d) 24-09 Cayth bevallen van Kay (38w1d) 26-09 Junejunos bevallen van een zoon (39w) Toekan bevallen van een dochter (38w2d) Kim1990 bevallen van Zoey Kyara (38w5d) 29-09 Annsie bevallen van Elisa (39w2d) 30-09 Panda86 bevallen van Noan (38w3d) 2-10 Hellen is bevallen van Tristan (38w6d) MarjoleinART is bevallen van Max (38w3d) __________________________________________________ _ 10 Jongens - 9 meisjes - 5 verassingen/geheimpjes __________________________________________________ _ Afspraken 7-10 Liefkleintje, strippen bij de gyn (als het lukt) 9-10 Dwergje, controle vk
Marjolein, gefeliciteerd met jullie zoon Max!!! Weer een wondertje erbij!! Enne.... wacht nog heel even met de tijd stil zetten
Hellen en Marjolein van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes, mooie namen ook en fijn dat alles goed gaat met jullie. Hier een slechte nacht gehad wordt nu wel erg spannend voor morgen, vandaag de laatste dingen checken wil nog even blauwe vlaggentjes kopen, ineens bang dat ik te kort heb, vriend haalt vanavond champagne, en dan morgenochtend om 7:15 bellen of er plek is, hopelijk heb ik ook al wat ontsluiting zou wel handig zijn..
Oeh, spannend Renaat!!! Lijkt me raar om te weten dat het morgen zo ver is!! Denk dat jij de volgende gaat zijn op de lijst! Heb zo'n vermoeden dat ik 1 van de laatste zal zijn! Hoe zou het met Linnepinne gaan??? Denk regelmatig aan haar!
Mama's hoe gaat het bij jullie met voedingen? Ik voed op verzoek maar afgelopen nachten kwam hij elke 1,5uur overdag laat hij max 2u tussen de voedingen door hij groeit prima Hoe gaat dat bij jullie?
Ja dat is zeker raar LK had stiekum wel gehoopt dat het uit zichzelf zou beginnen maar dat wordt hem toch niet denk ik, morgen toch alweer 40 weekjes. Hoop voor jou dat het snel begint, voor iedereen trouwens die nog niet is bevallen. Ben ook benieuwd hoe het met Linnepinne is.
Tristan en Max welkom!!!! Gefeliciteerd nieuwbakken mama's, hopelijk snel ontslag en op naar huis, geniet ervan!!!! Alle mama's genieten nu al volop geweldig om te lezen!!! Renaat raar idee lijkt me dat, heeeeeel veel succes alvast! NVM nog kunnen slapen??? Wie weet vandaag!!! Mijlpaal met je 40 wkn!!! Mieks ik stem zeker vlg maand op de buik vd mnd foto van jou. Wist niet dat je maar een keer kon stemmen!
AnneChristine: was idd een paardenstal. Paardje staat bij de buren gestald en ook ik mis het ook de dagelijkse bezigheden eromheen. Herkenbaar he, penny-miepjes in hart en nieren
@junejunos; hier een mannetje die om de 3, 5 a 4 uur komt.. maar hij was natuurlijk ook een dikkertje bij de geboorte.. volgensmij zit hij al wel weer over zijn geboortegewicht heen! Hij woog bij de geboorte 4065, en eergister 3980.. Kay had dinsdag zijn regeldag, toen kwam hij om de 1, 5 a 2 uur.. misschien heb je nu ook een regeldag?
Ik zit ook regelmatig aan linnepinne te denken, hoop dat alles goed gaat! Dwergje hoe gaat het nu met je? Nog bloedverlies? LK en jij??? Gisteren zat je er een beetje doorheen vanwege de pijn toch? Hoop dat je dan niet als laatste gaat bevallen Wij staan in principe als laatste
>>>> Lijst 1-15 oktober 2013 mama's <<<< 29-09 Sweetbel- 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - ♥ 30-09 Demelza7 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV -♥ 2-10 Jo1 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV - ♥ 3-10 nmv - 26 jaar - 1e kindje - ZH- BV - Verrassing Junejunos - 26 jaar - 4de kindje - Thuis - BV - ♥ 4-10 Annsie - 33 jaar - 1e kindje - ZH - BV - ♥ Renaat83 - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen Linn84 - 28 jaar - 2e kindje - Thuis - FV - Jongen 5-10 Kim1990 - 22 jaar - 2e kindje - ZH - FV -♥ 6-10 Wolkje87 - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen Juffie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - BV- Verrassing voor jullie Linnepinne - 29 jaar - 1e kindje - Thuis - FV - Meisje 7-10 Cayth - 22 jaar - 2e kindje - ZH - BV - ♥ 8-10 Toekan - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - ♥ 9-10 AnneChristine - 35 jaar - 2e kindje - ZH - FV - Meisje San1987 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Verrassing 10-10 Hellen1971 - 41 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV - ♥ Piko - 33 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/FV - Verrasing 11-10 Panda86 - 27 jaar - 1e kindje- ZH- FV - ♥ 12-10 Dwergje - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Meisje 13-10 MarjoleinART - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - ♥ 14-10 Liefkleintje - 32 jaar - 1e kindje - Kraamhotel - BV/FV - Meisje 15-10 Mieks - 28 jaar - 1e kindje-ZH - FV - Jongen Stresskip86 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - BV - Jongen Doppie - 36 jaar - 1 kindje- ZH- BV/FV - Verrassing BEVALLEN♥♥ 19-09 Sweetbel bevallen van een dochter (38w4d) 20-09 Jo1 bevallen van Robin (38w2d) Demelza7 bevallen van Jurre (38w3d) 24-09 Cayth bevallen van Kay (38w1d) 26-09 Junejunos bevallen van een zoon (39w) Toekan bevallen van een dochter (38w2d) Kim1990 bevallen van Zoey Kyara (38w5d) 29-09 Annsie bevallen van Elisa (39w2d) 30-09 Panda86 bevallen van Noan (38w3d) 2-10 Hellen is bevallen van Tristan (38w6d) MarjoleinART is bevallen van Max (38w3d) __________________________________________________ _ 10 Jongens - 9 meisjes - 5 verassingen/geheimpjes __________________________________________________ _ Afspraken 4-10 Juffie2, controle vk, misschien strippen 7-10 Liefkleintje, strippen bij de gyn (als het lukt) 9-10 Dwergje, controle vk
Linnepinne, gaat het een beetje? Nee natuurlijk, maar hoe gedraagt het kindje zich? Zit het nog rustig of maakt het aanstalten geboren te worden? Heel veel sterkte in deze zware tijd!!!
Ik heb vannacht amper geslapen Gisteren om half 5 ging de telefoon, verloskundige: Dat ik niet moest schrikken maar na aanleiding van de ctg en echo die gemaakt zijn, bijna 2 weken geleden blijkt dat er na de laatste 2 mnd een dalende groei te zien is op de grafieken... Met een forse dip tussen de 33 en 37 wkn. Nu hadden ze contact gezocht met de gyneacoloog en willen me nogmaals insturen. Qua buikomvang loopt de groei nu 4 wkn achter. Ik had dat wel gezien op die groeicurvers maar op een opmerking na dat ze geen grote baby verwachtten (uitspraak gyn) kwamen ze niet! Ze hoopte dat ik niet geschrokken was en zou zsm een vervolg afspraak plannen en mij vandaag terug bellen... En nu maak ik me toch een beetje druk, zou alles wel goed zijn etc
Hier ook 4 weken achterstand qua groei hij is klein en heeft een heel klein hoofdje maar gewoon een doodnormale baby om te zien
Het rare en nare is dat ik zelf al weken aangeef dat ik zo'n enorm strak gevoel om mijn hele buik heb. Net een elastiek die veel te strak eroverheen zit... Dat gevoel is minder in rust maar nog steeds aanwezig, heb dat ook aangekaart en ze beamen dat mijn buik heel hard is. Maar dat het 'voorwerk is'.... Herkennen jullie dat?
Hebben jullie daar extra onderzoeken voor gehad tijdens de zwangerschap junejunos? Sorry wrsch heb je dat toen wel ergens vermeld maar is het me niet bijgebleven
@doppie, ik heb hier zn kaartje van het hellp huppeldepup en daar staat die strakke band om je buik of om je hoofd aangegeven? verder zelf geen last van. Met bloedverlies gaat het goed, dinsdag hele avond aangehouden gisteren ook over de hele dag beetje aangehouden, vandaag wel bloedstolsels maar ook oud bloed dus dat is weer positief en verder is het weer afwachten, ik mag natuurlijk eigenlijk al niks na de bloeding 4 weken geleden na de navelbreuk 2 weken geleden al helemaal niet en nu weer die bloeding maar ik vind dat zo moeilijk en lastig, ik kan niet zo verplicht op mijn kont zitten en doelloos tv kijken dus doe toch het een en ander in huis
Marjolein ook gefeliciteerd!!!!! Wat zijn er al veel dames bevallen! Verder schrik ik toch wel van jullie berichten Doppie en Dwergje! Hamer er gewoon op bij je vk en gyn als je je teveel zorgen gaat maken! Jullie zijn degenen die een kindje op de wereld brengen. Ook als je aangeeft een strak gevoel om je buik te hebben, laat ze toch preventief een check doen zou ik zeggen. Wordt er gewoon een beetje boos om! ( op de vk/gyn dan ) het is jullie zwangerschap meiden je hebt recht op de best mogelijke zorg. Twijfels horen niet veroorzaakt te worden door voor jouw gevoel halfslachtig onderzoek.