Jeetje, wat een ellende!!! Maar als jij het echt niet vertrouwd, eis dan dat ze actie gaan ondernemen!! Dan gaan ze maar inleiden! Het is JOUW lijf, JOUW kindje, JOUW moedergevoel!!
Ik ben gewoon echt heel erg bang, ik kan nu niks, ik kan haar nu niet beschermen, stel dat er toch wat aan de hand is wat ze niet zien of over het hoofd zien, ze mag nu verdomme gewoon geboren worden, dan kan ik der beschermen, nu kan ik niks!
@dwergje, wat moeilijk! Ik zou ook gek worden van die onzekerheid. Sterkte straks bij de vk! Hier nog niets aan de hand, nu ook officieel overtijd... Het blijft dus gewoon wachten hier!
Ooh dwergje wat rot! Ik sluit me aan bij LK, gooi alles eruit zometeen en zeg dat je doorverwezen wil worden naar een gyn!! Nmv: de eerste van de lijst die overtijd gaat! Voel je je nog wel goed?
Ha meiden, hier vanmorgen om 5.29 uur trotse mama geworden van zoon Timo hij weegt 3530 gram en is 49 cm lang. Bevalling is snel gegaan (6 uurtjes ongeveer) maar was op het laatst erg pittig. Ruim anderhalf uur geperst, navelstreng om de nek en best wat bloed verloren. Ben wel thuis bevallen, en ontzettend trots op mezelf Timo ligt nu heerlijk op mijn borst te slapen na zijn 2e flesje. Helemaal verliefd! Zal een dezer dagen een foto plaatsen, reageer nu via de telefoon
Waaaa Mieks gefeliciteerd!!! We waren tegelijk uitgerekend dus beetje jaloers hoor wat super! Lekker genieten! Dwergje jakkes die onzekerheid, voel je haar verder wel goed?
Mieks, gefeliciteerd met jullie zoon!!! Wat heerlijk dat hij nu lekker bij je ligt!! Ook ik ben wel jaloers op jou hoor
Gefeliciteerd mieks! Fijn he thuis bevallen gewoon je eigen bedje weer in na de bevalling vond ik zo fijn Hier alles goed de eerste 10 kilo kwijt (nu de rest nog) Ik had geen scheurtje/knip/hechting of iets dus pijn heb ik niet meer wel een beetje een beurs gevoel nog Hij is zon lieve baby! Hij is nu weer op geboortegewicht en ik voed m ongeveer elke 1,5-2u hij zit eigenlijk bijna de hele dag op schoot dus ik ga nu proberen hem afentoe op zichzelf te laten slapen
>>>> Lijst 1-15 oktober 2013 mama's <<<< 29-09 Sweetbel- 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - ♥ 30-09 Demelza7 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV -♥ 2-10 Jo1 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV - ♥ 3-10 nmv - 26 jaar - 1e kindje - ZH- BV - Verrassing Junejunos - 26 jaar - 4de kindje - Thuis - BV - ♥ 4-10 Annsie - 33 jaar - 1e kindje - ZH - BV - ♥ Renaat83 - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen Linn84 - 28 jaar - 2e kindje - Thuis - FV - Jongen 5-10 Kim1990 - 22 jaar - 2e kindje - ZH - FV -♥ 6-10 Wolkje87 - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen Juffie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - BV- Verrassing voor jullie Linnepinne - 29 jaar - 1e kindje - Thuis - FV - Meisje 7-10 Cayth - 22 jaar - 2e kindje - ZH - BV - ♥ 8-10 Toekan - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - ♥ 9-10 AnneChristine - 35 jaar - 2e kindje - ZH - FV - Meisje San1987 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Verrassing 10-10 Hellen1971 - 41 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV - ♥ Piko - 33 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/FV - Verrasing 11-10 Panda86 - 27 jaar - 1e kindje- ZH- FV - ♥ 12-10 Dwergje - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Meisje 13-10 MarjoleinART - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - ♥ 14-10 Liefkleintje - 32 jaar - 1e kindje - Kraamhotel - BV/FV - Meisje 15-10 Mieks - 28 jaar - 1e kindje-ZH - FV - ♥ Stresskip86 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - BV - Jongen Doppie - 36 jaar - 1 kindje- ZH- BV/FV - Verrassing BEVALLEN♥♥ 19-09 Sweetbel bevallen van een dochter (38w4d) 20-09 Jo1 bevallen van Robin (38w2d) Demelza7 bevallen van Jurre (38w3d) 24-09 Cayth bevallen van Kay (38w1d) 26-09 Junejunos bevallen van een zoon (39w) Toekan bevallen van een dochter (38w2d) Kim1990 bevallen van Zoey Kyara (38w5d) 29-09 Annsie bevallen van Elisa (39w2d) 30-09 Panda86 bevallen van Noan (38w3d) 2-10 Hellen is bevallen van Tristan (38w6d) MarjoleinART is bevallen van Max (38w3d) 4-10 Mieks is bevallen van Timo (38w3d) __________________________________________________ _ 10 Jongens - 9 meisjes - 5 verassingen/geheimpjes __________________________________________________ _ Afspraken 4-10 Juffie2, controle vk, misschien strippen 7-10 Liefkleintje, strippen bij de gyn (als het lukt) 9-10 Dwergje, controle vk
Gefeliciteerd mieks!!! ik ben bij de vk geweest alles was oke, nog steeds 1 cm ontsluiting helaas dus strippen ging niet anders had ze dat gedaan, wel veel pijn in me onderbuik ervan. en kwa bloedverlies zegt ze ook dat het gewoon elke keer het wondje of wondjes zijn die open gaan en daardoor continu blijft sukkelen en bloeden is niet erg zodra het erger wordt ofzo dan hoef ik pas weer te bellen, ik ben in ieder geval wel gerust gesteld
@Mieks, gefeliciteerd!! Ik lees dat er meerdere meiden jaloers zijn, nou... mag ik dan ook meedoen? @dwergje, gelukkig ben je nu wel gerustgesteld! Komt vast allemaal goed! Het gaat nog prima. Ik kan me gelukkig nog redelijk redden, maar begin het wel zat te worden hoor...
Fijn Dwergje, dat je gerustgesteld bent!! Hopelijk komt jullie kleintje ook snel! nmv, natuurlijk mag je mee doen met jaloers zijn Hahaha!! Zullen we gewoon allebei 't weekend bevallen?!?
Alles goed, baby viert feest en is uit de ingedaalde houding gekropen klein volgens de grafieken maar thats it.... Navelstreng en placenta was goed, mogelijk zelfs een meetfout gemaakt de vorige keer. Rust en regelmaat, niet te druk maken Afwachten en bij problemen aan de bel trekken Stress om niets gehad, niet zo handig... LK ook buikfoto weg, sjonge wat jammer zeg!!! Dwergje wat fijn dat ze je gerust gesteld hebben! Wooooowwwwww mieks, toppers zijn jullie, gefeliciteerd met de geboorte van Timo!!!!! Van mij mag het nog wel even blijven zitten
Mieks, gefeliciteerd !! Een snelle maar heftige bevalling! Dwergje en doppie gelukkig gerust gesteld!
Mieks gefeliciteerd! Dat is snel gegaan! Dwergje, fijn dat je gerustgesteld bent Hier controle gehad, geen ontsluiting dus de vk heeftvwat gewoeld. Meh Maandag weer terug.
Controle was goed, bloeddruk stijgt nu wel iets, schijnt erbij te horen op het einde. Normaal heb altijd netjes 100/60 of nog lager, maar nu 120/78, dus ik schrok even. Maar schijnt echt normaal te zijn. Verder kon ze nog niet strippen, maar baarmoedermond is al wel helemaal verweekt en heb maar liefst 0,5 cm ontsluiting Kortom, kan elk moment doorzetten, maar kan ook nog week duren. Woensdag kijken ze weer of ze kunnen strippen en anders word ik 14/10 ingeleid. Pfieuw.....einde is in zicht. Ben zo bang dat er nog iets misgaat, vandaar dat ze me niet langer dan 41 weken willen laten doorlopen. Harde buiken nemen sinds inwendig onderzoek toe en wilde per se naar de AH wandelen en zelf boodschappen doen (mijn vader nam de boodschappen mee in auto terug, hoor en hij reed het karretje voor me). Laatste tijd was me het niet gelukt zo ver te lopen, dus waar deze energie ineens vandaan kwam?! Maar lekker suddervlees gehaald, kan ik dat morgen gaan maken: zin in!
Bij ons wil de vk echt pas op z'n vroegst bij 40 weken strippen, daarom verbaast het me elke keer weer als ik lees datze dit bij julie al gedaan hebben! Ik ben dinsdag pas aan de beurt, maar ik heb in mijn hoofd dat er zondag wat gaat gebeuren... Hopelijk klopt dat!
Juffie, als je ineens een boel energie hebt..kan wat betekenen! Nmv, ik wilde het ook eigenlijk niet, maar het ventje werd bij 36+3 3600 gram geschat, dus protocol is bevallen voor 41 weken of inleiding bij 41 weken. Normaal starten ze met strippen vanaf 41 weken. Maarrrrr op de hand voelde hij vandaag, bij 39+5, 3500 gram. Dus..dubieus Hoe dan ook, ik wil het liefst geen inleiding of wat dan ook..mja.. bij 40+5 gesprek+echo gyn..