1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Pfff knap hoor junejunos! Bij mijn 1e had ik ook dat hij om de 1.5 a 2 uur kwam.. ik weet hoe je je voelt! Ik viel toen tijdens de voedingen ook zelf in slaap zo moe was ik! Maar wel doorgezet :)

En dit mannetje? Ohh zo anders! Ik heb gisteravond om 21u gevoed, toen om 1uur en daarna gewoon 5 uur kunnen slapen tot 6.30!!! Heeerlijk hihi.. nu ligt hij lekker wakker op mijn borst.
    Kay slaapt trouwens in zijn wiegje naast mijn kant van het bed, ideaal!
    Overdag slaapt hij ook eigenlijk na elke voeding lekker in zijn wiegje, behalve op de momenten dat hij lekker wakker is natuurlijk!

@ annsie; je hebt het in ieder geval geprobeerd, daar heb ik veel respect voor! De ene vrouw lukt het wel, en de ander niet.. en het moet niet ten koste van jou en je meisje gaan..

Lekker genieten!

En nog maar even een succes voor de dames die nog moeten bevallen!!!

2. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    nmv hoe is het gegaan??? ben je inmiddels mama???

3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    >>>> Lijst 1-15 oktober 2013 mama's <<<<

29-09
    Sweetbel- 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - &#9829;

30-09
    Demelza7 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV -&#9829;

2-10
    Jo1 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV - &#9829;

3-10
    nmv - 26 jaar - 1e kindje - ZH- BV - Verrassing
    Junejunos - 26 jaar - 4de kindje - Thuis - BV - &#9829;

4-10
    Annsie - 33 jaar - 1e kindje - ZH - BV - &#9829;
    Renaat83 - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - &#9829;
    Linn84 - 28 jaar - 2e kindje - Thuis - FV - Jongen

5-10
    Kim1990 - 22 jaar - 2e kindje - ZH - FV -&#9829;

6-10
    Wolkje87 - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Jongen
    Juffie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - BV- Verrassing voor jullie ;)
    Linnepinne - 29 jaar - 1e kindje - Thuis - FV - Meisje

7-10
    Cayth - 22 jaar - 2e kindje - ZH - BV - &#9829;

8-10
    Toekan - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - &#9829;

9-10
    AnneChristine - 35 jaar - 2e kindje - ZH - FV - Meisje
    San1987 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Verrassing

10-10
    Hellen1971 - 41 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV - &#9829;
    Piko - 33 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/FV - Verrasing

11-10
    Panda86 - 27 jaar - 1e kindje- ZH- FV - &#9829;

12-10
    Dwergje - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Meisje

13-10
    MarjoleinART - 30 jaar - 1e kindje - ZH - BV - &#9829;

14-10
    Liefkleintje - 32 jaar - 1e kindje - Kraamhotel - BV/FV - Meisje

15-10
    Mieks - 28 jaar - 1e kindje-ZH - FV - &#9829;
    Stresskip86 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - BV - Jongen
    Doppie - 36 jaar - 1 kindje- ZH- BV/FV - Verrassing

BEVALLEN&#9829;&#9829;

19-09
    Sweetbel bevallen van een dochter (38w4d)

20-09
    Jo1 bevallen van Robin (38w2d)
    Demelza7 bevallen van Jurre (38w3d)

24-09
    Cayth bevallen van Kay (38w1d)

26-09
    Junejunos bevallen van een zoon (39w)

Toekan bevallen van een dochter (38w2d)

Kim1990 bevallen van Zoey Kyara (38w5d)

29-09
    Annsie bevallen van Elisa (39w2d)

30-09
    Panda86 bevallen van Noan (38w3d)

2-10
    Hellen is bevallen van Tristan (38w6d)
    MarjoleinART is bevallen van Max (38w3d)

4-10
    Mieks is bevallen van Timo (38w3d)
    Renaat83 is bevallen van een zoon (40w)

__________________________________________________ _

10 Jongens - 9 meisjes - 5 verassingen/geheimpjes
    __________________________________________________ _

Afspraken

7-10
    Liefkleintje, strippen bij de gyn (als het lukt)
    9-10
    Dwergje, controle vk

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Goedemorgen dames! Gisteren niet doorgezet en uiteindelijk een best goede nacht slaap gehad... Nu dan maar weer wachten!

5. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Renaat; gefeliciteerd!!

Gisteren een leuke ochtend gehad! Bij de babywinkel hier in de buurt was een modeshow en ik heb ook meegelopen als hoogzwangere! Mijn haren en make-up werden gedaan en had leuke kleding aan! Erg leuk om te doen!! Heb nog geen foto's gezien, dus ik ben wel benieuwd.

Hier echt een waardeloze nacht gehad... Om half 4 zo'n 2 uurtjes wakker gelegen. Toen ik eenmaal weer sliep, kreeg ik last van mijn heup.. Uiteindelijk om 7 uur toch maar uit bed gegaan. Strakjes nog maar eens proberen of ik kan slapen.. Want anders houd ik het vandaag niet vol denk ik..

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    @Cayth, wat heerlijk dat het zo goed gaat!!! Volop genieten dus!!

@Nmv, balen dat het weer niet doorgezet heeft!!
    Ik word vaak s'ochtends wakker met de gedachte.... mmmm, vannacht weer geen weeën gekregen ;)

@San, dat klinkt leuk!!! Heerlijk als ze zo met je tutten!
    Balen vd slechte nacht! Heel herkenbaar helaas!

Hoe is het verder met alle kersverse mama's???

We moeten bijna over naar een nieuw gedeelte! Dan maar gelijk overstappen naar een ander gedeelte?! (dan horen we niet meer in de zwangerschaps clubs thuis)

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    June, nog steeds elke 1,5 uur?? Jeetje zeg, knap dat je dat volhoudt! Mijn dochter komt elke drie uur, snachts laat ze er meestal 4-4,5 uur tussen, wel prima dus!

Sorry meiden, lees vooral mee via telefoon, dus kan niet zo goed onthouden wat er allemaal geschreven is.

Anssie, vreselijk dat dubbelzijdige kolven he!! Ik voelde me ook echt een koe, m'n man grapte al dat hij grote gele oorbellen zou gaan kopen voor me, en noemde me Bertha 33!! Gelukkig kwam de voeding hier wel op gang. Maar aanmodderen zou ik ook niet doen hoor, flesje is ook prima!! Nu weer lekker genieten.

San was het geloof ik, wat gaaf die modeshow. Leuk om nog mooie foto's te hebben van je laatste dagen als zwangere!

Lk, haha, ik werd de laatste dagen ook steeds zo wakker! Baalde steeds dat de weeën niet waren gekomen :).

Hier gaat alles goed, we zijn gisteren heerlijk gaan winkelen!! Voeding bij la Place, ging ook prima! Vandaag laatste dagje fat m'n man vrij is, morgen moet hij weer werken :(. Echt jammer, was zo lekker om m thuis te hebben!!

8. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    Pfff Junejunos respect hoor!!! hier komt ze om de 3 a 4 uur en snachts om de 5 a 6 tenminste normale nachten ;) net na de voeding wou ze niet meer in haar bedje in haar eigen kamertje dus heeft ze bij mamma op de borst geslapen (en mamma ook nog een beetje weggedoezeld)

liefkleintje vervelend dat het nog niet doorzet hopen op goed nieuws. Naar welk gedeelte moeten we dan???

nmv: balen!! maar gelukkig wel ff goed kunnen slapen

San dat lijkt me zeker leuk om te doen!! en inderdaad dan gewoon zo nog even proberen!!

ik ga hier eens alles opstarten!! Krijg vanmiddag kei leuke kraamvisite :D

9. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL

Heerlijk he wij zijn gisteren ook uitgebreid gaan winkelen en lekker gegeten en even naar intratuin geweest voor nieuwe rm lijstjes
    Kleine lag heerlijk te slapen maar had wel erg veel bekijks door de kinderwagen daar had ik van te voren niet aangedacht!ik heb 4 uur gelopen dat ging prima en in die 4 uur ben ik 29 keer aangesproken door de kinderwagen ;)mijn man heeft ze trouw geteld haha

Misschien kunnen we een besloten deel openen?dan is niet alles openbaar vooral met foto's is dat fijn

Renaat gefeliciteerd!

Lk:Ik had dat ook dat ik dacht nou weer wakker en geen baby!
    Welke plaats woon jij?jij woont heel dichtbij toch?

Cayth: wat een rustig mannetje! Is hij veel wakker? Mini niet die slaapt de hele dag op de arm/wagen en is max 1u per dag wakker ofzo

Nm nou kom op bevallen:) wij waren samen uitgerekend!

San leuk modeshow! Ik mis stiekem zwanger zijn wel hoor

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    @Annsie, moet ik even kijken..... maar we horen natuurlijk straks niet meer in het "zwanger zijn" gedeelte ;)

@June, je hebt pb!!
    Waarom had je zoveel bekijks met de kinderwagen? Vanwege de kleine of zo'n opvallende kinderwagen? ;)

We hebben nog een prive gedeelte! Daar kunnen evt foto's op gezet worden. Maar verder werkte dat toen niet echt.....

Vraag aan de bevallen mama's..... voelde jullie aan iets dat de bevalling ging beginnen? Werd de baby rustiger? Jij onrustiger?

11. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Nmv jamer dat het niet door gezet heeft :(

hier ook goede nacht gehad! heeeerlijk geslapen!
    sinds vanmorgen al continu buikpijn in me onderbuik wat soms beetje tot midden doortrekt maar helaas niet naar boven, vanmorgen wel weer slijm verloren maja zegt niks haha meeste ben ik 5 weken geleden verloren :D

en LK, heb ik idd ook hoor elke morgen dat ik wakker wordt weer nacht voorbij zonder weeen hahaha maar goed zegt niks ;) kan ook overdag gebeuren he ;)

12. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was zelf onrustiger en kreeg ineens meer energie een "gejaagd" gevoel ineens moesten dingen

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Hahahaha.... dat heb ik ook vaak! Dat ik vooral het huis schoon wil hebben, elke minuut vd dag! Want stel dat het gebeurt.... moet de kraamverzorgster wel in een schoon huis komen!

Nou..... ik denk dat ze zich nog gaat vervelen straks ;)

14. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL

Mijn kraam heeft welgeteld 4 keer de afwas gedaan en 1 keer de tafel afgeruimd in 8 dagen :(

15. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    En verder niks?!?!?

We moeten straks naar "na de bevalling" en dan "de mama's"....
    Zoiets ;)

Hoe gaan we ons nieuwe topic noemen?? De mama's van de liefste sept/okt 2013 kindjes? (ik roep maar wat!)

16. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Haha leuk bedaxht liefkleintje! Ik vind het goed!

Pff onze kraamhulp heeft elke dag de boven en beneden verdieping volledig gestofzogen, elke dag alle deuren vensterbanken en kasten afgenomen, elke dag de wc's en douches schoongemaakt. Om de dag gedweild, een echte poetsmiep haha was wel heerlijk schoon!

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    June, oh leuk RM lijstjes! Ik wil graag nog die met 'mother&daughter'. Hadden mam toen voor vaderdag de vadervariamt gegeven, maar vind dat ik er ook een verdien met twee meiden ;). Wij worden ook zo vaak aangesproken, grappig is dat. Mensen zijn helemaal in shock als ze horen hoe oud de baby is haha.

Lk, ik heb de ochtend voordat ik werd opgenomen nog de badkamer gepoetst, hele huis gezogen en stof afgenomen, keuken schoongemaakt... Ben ingeleid natuurlijk, maar achteraf voelde ik het gewoon ;).

Annsie, veel plezier straks! Wij krijgen straks een vriendin met gezin. Ze heeft een zoontje van m'n oudste haar leeftijd, dus die kunnen lekker spelen!

Kraam: eerste deed niks, tweede was een turbo! Kreeg ook telkens fruit, eten, drinken, ben echt verwend door haar!!

18. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL

Zo leuk die lijstjes!ik zoek nog father&daughter heb nu haken en zilverkleurige lijstjes gekocht en n happy memories kastje(voor aan zon haak) een plaid met kussens en n poef Vandaag even naar coccinelle en m'n moeder dus eindje rijden best spannend

19. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Nou, hier ook weer niks. Behalve dan dat ik me zo brak voel als wat :( Alles doet nog zeerder dan het al deed en m'n hoofd voelt aan alsof ik een week lang heb gefeest en gezopen.

Hoop dat we hier weer dezelfde kraamverzorgster krijgen als bij dochter in het begin. Daar hadden we een enorme klik mee. De tweede was niks, maar die is ook uit dienst gelukkig.

En nu maar weer wachten...blegh

20. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Nou, ik heb net het filter en het rubber van de wasmachine helemaal schoon gemaakt!

Pff.... valt niet mee, zo op de grond voor het wasmachine zitten!
    Ook het bed afgehaald, was aangezet en was afgehaald! Maar dat is inmiddels bijna dagelijkse kost ;) (die was en het poetsen!)

Wat voor lijstjes hebben jullie het over?? Klinkt leuk! Maar nog nooit van gehoord!

@Linn, balen he..... je zo brak voelen :( Hopelijk komen de beebjes nu snel allemaal :D

Ik ben ook wel erg benieuwd naar de kraamhulp! Zij kunnen je week echt maken of verpesten denk ik! Als ze me echt niet zou bevallen, zou ik bellen voor een ander!

Deel Deze Pagina