Wow wat goed LK! Ik ga voor je duimen, zo spannend na je traject :* En nop, geen ontsluiting.. kan best dat ik het mentaal tegenhoud, aangezien ik het nog niet zat ben en schoonvader was do-ma in het buitenland..hoop zo dat er iets gaat gebeuren nu hij terug is..
VK komt tussen 21 en 21.15u. Maar ze twijfelt of die ene cm erbij is gekomen door de onregelmatigheid vd weeën!
Wat een nacht, pff! Heb rond half 5 ruggeprik gekregen omdat ik t niet meer hield vd pijn! Weeen kwamen steeds vaker en heftiger! Daarna nog even wat liggen dommelen. Net is vk weer geweest en inmiddels 8 a 9 cm ontsluiting! Yes! Ze gaat dus vandaag komen!!!
Zet hem op liefkleintje!! Voor de middag heb jij vast en zeker jullie kleintje in je armen!! De laatste cm's gaan meestal het snelst! Succes!!
Jeeeej spannend!!!! fijn dat het strippen dus zijn werk gedaan heeft Nmv vandaag ben jij aan de beurt met strippen toch?
Oh wat goed LK, je bent al een heel eind! Misschien lig je inmiddels al te persen! Zet m op! June, betere nacht gehad?? Waren je andere kinderen ook zo onrustig?
Niet allemaal de oudste wel de rest niet ik heb hele verschillende kinderen ook qua uiterlijk terwijl ze van dezelfde vader zijn ik heb 4 kleuren haar en 4 kleuren huid variërend van echt blank en blond tot bruine huid met zwarte haren toch hebben ze allemaal een gezicht wat erg op elkaar lijkt