Haha ik had eerst f l a m o e s geschreven en mijn bericht werd naar de mods gestuurd voor goedkeuring! krijg nu wat hahaha
Dan denk ik wel dat je iets krijgt na de weken dat je gedoneert hebt. Ik kreeg namelijk na mijn miskraam een bloemenbon van 5 euro, omdat ik met toch had aangemeld, terwijl ik nog niets had kunnen geven... Vond dat wel heel netjes van hun!
Plastic bekers heb ik ook gebruikt tijdens het thuistesten! Ondertussen is de MvM vrouw 10 min te laat. Toekan, gebruikte je het F woord? Foei! Hahaha
Leuk hoor, zo'n posi mvm test Die steken herken ik niet, wel bandenpijn. Ben enorm verkouden en bij elke keer neus snuiten of hoesten doet het echt even pijn.
Heb ook een borstverkleining gehsd, tepel is er helemaal vanaf geweest. Vorige keer 4 dagen bv kunnen geven, daarna niet omdat madam niet goed aanhapte. Bv is dus in sommige gevallen wel mogelijk maar kost zeker wel meer moeite dan normaal. . Pijnlijke boobies nog net zo goed hoor en groeien ook als kolen
Ik was trouwens 17 en had er veel last van... operatie was voor mij echt een eitje (buikoperaties gehad waren veel pijnlijker) woensdag geopereerd en vrijdag weer op een feestje. .
Donderdag heb ik ook een gesprek met MvM ben benieuwd Morgen ook nog even een afspraak maken bij de verloskundige, en die laat ik jullie dan ook even weten... Hoe voelen jullie je verder?
Morgen werk ik de lijst even weer bij! Hier nog erg benauwd/ last vd keel.. morgen maar f langs huisarts, kan precies aanwijzen waar mijn keel zeer doet, namelijk bij mijn schildklier.. is helemaal opgezet, morgen maar f naar laten kijken..
@Cayth Ja daar zou ik inderdaad eens even naar laten kijken, ben benieuwd wat er uitkomt ..Sterkte en je laat het ons vast even weten...
Hoi meiden, Ik heb de knoop doorgehakt en me aangemeld voor MvM! Wel grappig, ik heb het via de website gedaan en moest je de eerste dag van je laatste ongi invullen. Bij mij 2 januari, maar ik kon niet voor 2013 kiezen, alleen 2012. Ik heb er maar 31 dec van gemaakt! Ik voel me verder goed, nog weinig klachten. Ik zal eens opzoeken wanneer ik vorige keer misselijk werd. Volgens mij bij n week of 7.. Succes alle zieken en verkouden dames. En iedereen met het wachten!! X Anne
Ik denk dat het ook het beste is om even te wachten na de bevalling Aangezien ze vast nog wel groeien nu en voor het geven van borstvoeding! Ik had trouwens 85F, nu 85C
@Toekan: whahahaha, wa grappig dat je even gecheckt werd! Jij boefje @San: dat had ik idd ook! Ik kreeg ook netjes na mij miskraam een Fleurop-bon van 5 euro opgestuurd Heel attent van ze! @Wolkje: mooie test hoor! hartstikke zwanger, meid!! @Krissie: Jij hebt denk ik dezelfde variant van operatie gehad als ik, denk ik. Ook mijn tepel is eraf geweest. Wauw, ben helemaal verbaasd dat je nog bv kon geven! Ook al was het maar voor even.. Ik zit er wel aan te denken om me hierover wat meer te laten informeren door een lactatiedeskundige. Binnenkort maar eens even uitzoeken. En ben benieuwd of ik ook last van mijn borsten ga krijgen! (en of ze groeien natuurlijk) Ik was ook snel weer op de been na de operatie trouwens! Lekker showen met leuke shirtjes die voor de verandering wel eens leuk stonden
@ Wolkje dat is nog eens een knallende test. en lekker zacht is die badcape he!! Verder gisteravond en nu ook opeens last van misselijkheid. En ik maar hopen dat de ochtendmisselijkheid me bespaard zou blijven :S Nou we gaan maar weer werken nog 6 1/2 maand
Thanks allen voelt nu 'echt', gek genoeg! Ah en ochtend- en avondmisselijkheid: meld! Niet heel prettig!
ha dames! hoe is het hier? Cayth, ben benieuwd wat huisarts zegt! Klinkt naar, je schildklier alleen al voor de badcape zou je mee gaan doen met MvM Vanochtend nog een keer getest, ik heb nog zo weinig kwaaltjes, en er lagen nog 3 testen, dus... en ja hoor: knalt er mega uit. Testlijn is zelfs donkerder dan controlestreep. Enige waar ik last van heb zijn stemmingswisselingen en wat opgeblazen gevoel. Nou ja....en ik heb steeds zin in koude chocolademelk. Wij gaan het zo laat mogelijk aan mensen vertellen. Omdat het zo dicht op vorige zwangerschap zit, gaan mensen er toch allemaal wat van vinden. Mijn ouders weten het dus als enige wel en die zijn superbezorgd en hadden liever gezien dat er meer tijd tussen had gezeten. Vooral zodat ik meer rust had gehad. Maar voor mij voelt dat helemaal niet zo. Het enige moeilijke vind ik dat ik het straks op m'n werk moet vertellen. Al weet ik dat ze heel positief zullen reageren juist, ik voel me toch beetje rot. Al weet ik dat het voor hen geen probleem is. Stom he, dat je dan zo in kan zitten om de buitenwereld?!
Hey meiden, Wat wordt hier veel gekletst! Dat is niet bij te houden joh! @Juffie2, mag ik je een vraag stellen? Als je er niet op wil antwoorden snap ik dit. Ik lees en zie in je onderschrift dat jullie een kindje verloren hebben? Was dit direct na een voldragen zwangerschap? Vervelend lijkt me dat, als je ouders het nu te vroeg vinden! Terwijl jullie er waarschijnlijk super blij mee zijn! Ik ga vrijdag nog een digi test doen, als die 2-3 of 3+ aangeeft, bel ik MvM. (wil eerst even een stijging zien, na de vmk van vorig jaar) Ik ben ziek thuis, blegh! Hoofdpijn, oorpijn, keelpijn en verkouden! Een kop vol snot, bah!