Ik ben ook voor Al is het alleen voor Cayth zodat ze dadelijk wat minder heeft met de lijst moet je voorstellen dat ie nog dubbel zo lang wordt!!! Verder vanmorgen op wezen passen op me neefjes en nichtje en we hebben hun ook verteld. Ze waren helemaal voor de dolle heen (de 2 oudste dan 5,5, 3 en 1 1/2 jaar) Gingen gelijk hun mening geven over wat het werd echt Schattig! Mijn nichtje zegt dat het een meisje wordt en me neefje dat het een jongen wordt En me nichtje vond 7 1/2 maand toch echt wel heel lang!!! haha heerlijk!
meiden, dan wens ik jullie een voorspoedige zwangerschap. blijkbaar hoor ik niet in dit topic thuis omdat ik na de 15e zou zijn. veel plezier en geluk ed. maar je kan niet "zomaar" een ledenstop toepassen..dan moet je een besloten club maken....
Ik herhaal even een stukje wat ik eerder heb geschreven (nog geen reactie op gehad): Ik zat net trouwens te lezen in het algemene topic op ZP en daar was een topic waar iedereen een foto van zichzelf kon plaatsen. Erg leuk! Ik vind het zelf altijd wel leuk om een gezicht te hebben bij de mensen met wie ik klets, alleen voel ik niet zo de behoefte om mijn foto hier op het forum te zetten (aangezien iedereen via google hier op terecht kan komen..) Lijkt het jullie ook leuk om een foto van jezelf kenbaar te maken? En ideeen hoe dit dat een beetje prive kan? (ik wil wel beginnen)
Een besloten club is misschien wel een idee, meiden.. Dan kunnen alle meiden die van 1-15 oktober uigerekend zijn zich daar melden. De lijst die Cayth heeft gemaakt kunnen we daarin kopieren En niet alle dingen die we typen zijn dan voor iedereen zichtbaar (dan kunnen we ook foto's posten voor de meiden die daar behoefte aan hebben) Ik wil anders wel ff uitzoeken hoe dat moet en iedereen daarvoor uitnodigen Laat maar ff weten hoe jullie daar tegenover staan!
een besloten club vind ik ook prima, kan idd niet iedereen meelezen en foto's bekijken....stel dat alles goed blijft gaan en er komen bijv buikenfoto's dan plaats ik die liever privé!
@ linnepinne, het maakt mij niet uit of hij besloten of niet is, maar ik vind het wel leuk indd om gezichte te zien en foto's te plaatsen.. hihi ben echt een foto-mens Ik zou het wel érrrrrug fijn vinden als hij ophoud bij 15 okt. de lijst word anders echt gigantisch.. heb net al 20 pagina's terug moeten lezen voor de datums etc. hihi .. Kan dit onderwerp niet gewoon besloten gemaakt worden?? We zitten hier allemaal al zo veel.. dat de titel word aangepast, en dat hij besloten word gemaakt?
Hmm, ik geloof niet dat dat kan Cayth.. Ik heb net wel even zitten knutselen en een besloten club aangemaakt (alleen op uitnodiging). Ik ga de lijst die Cayth heeft gemaakt wel even helemaal af tot 15 oktober en zal iedereen een uitnodiging sturen Dan kan niemand anders lezen wat we hebben gepost en kletsen we daar gewoon verder (toch?) xx
Hey dames, Mag ik ook nog meeschrijven? Ben (voorlopig) de 14e oktober uitgerekend. Ik ben best wel gespannen voor deze zwangerschap, we komen net uit een verdrietige periode
Oktober 2013 Mama's 1. MD82 - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV - denkt jongen Elly010 -27 jaar - 3e kindje -ZH - BV - denkt jongen 2. PriZz - ? jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles - denkt meisje Demelza7 - 29 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV- Denkt jongen Lisha - ? jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles - Denkt meisje/jongen Jo1 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Geen idee 3. Ravel1983 - 29 jaar - 1e kindje -Thuis - BV - Denkt meisje Mamaangilla - 26 jaar - 2e kindje ZH - BV - denkt meisje Krissie85 - 27 jaar - 2e kindje - Thuis - BV - Denkt meisje 4. Wolkje87 - 25 jaar - 1e kindje - ZH/thuis - BV/Fles - denkt meisje Annsie - 31 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Geen idee Casss - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Denkt jongen / meisje 5. Renaat83 -29 jaar - 1e kindje - ZH-Thuis - BV/Fles - Denkt meisje/Jongen 6. Sweetbel - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - denkt meisje/jongen nmv - 26 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV - Verassing San987 - 26 jaar - 1 kindje - ZH - BV - Verassing 7. Cayth - 21 jaar - 2e kindje - ZH bevalling - BV - denkt meisje Juffie -36 jaar- 2e kindje - ZH - BV- Geen idee Daan23 - ? jaar - 1e kindje - ZH/ Thuis - BV/Fles - Denkt meisje/jongen Petra - 28 jaar - 2e kindje - Thuis - BV - Geen idee Daan23 - 26 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV - Denkt Jongen 8. Mamavanm1 - 18 jaar - 2e kindje -Thuis - BV - denkt jongen Luffy90 - 22 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Blijft Verassing Hellen1971 - 41 jaar - 2e kindje - Zh/Thuis - BV - Geen idee Ash21 - 21 jaar - 1e kindje - Thuis - BV - Verassing Daantje09 - 23 jaar - 1e kindje - Thuis - BV - Geen idee Linnepinne - 28 jaar - 1e kindje - ZH - Fles - Jongen Toekan - 23 jaar - 1e kindje - ZH - BV - verassing Bloeme - 27 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV - Denkt meisje Amoura - ? jaar - 1e kindje - ZH - BV - Denkt meisje/Jongen 9. AnneChristine - 35 jaar - 2e kindje - ZH - Fles - Denkt Jongen 10. Kim1990 - 22 Jaar - 2e kindje - ZH - BV/Fles - Jongen/ Meisje Mellebel - 24 jaar - 1e kindje - Thuis - BV/Fles - Denkt Jongen/Meisje 11. Linn84 - 28 jaar - 2e kindje - Thuis - Fles - denkt meisje/ jongen 12. Panda86 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - Fles - Denkt jongen/meisje 13. MarjoleinART - 30 jaar - 1e kindje - ZH - Borstvoeding - Denkt Jongen 14. liefkleintje - 31 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles - Denkt jongen/meisje J10 - 33 jaar - 2e kindje - ZH - BV - geen idee Illegaal/ Datum onbekend: Vlindertje27 - 29 jaar - 2e kindje - ZH- Fles? - denkt jongen Zafira - 27 jaar - 3e kindje- ZH/Thuis - BV/Fles - denkt meisje/jongen Zwanger (40) () Meisje, () Jongen, (3) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (2) Linda99 Lappie Afspraken: PriZz : 1 feb. intake verloskundige Mamaangilla: 4 feb. 1e echo Linnepinne : 4 feb. 1e echo Vlindertje27 : 6 Feb. 1e echo J10 : 7 feb. 1e afspraak Cayth : 11 feb. 1e echo + intake verpleegkundige Daan23: 11 feb. 2e echo Panda86: 12 feb. ziekenhuis Anssie: 14 Feb. Intake + echo verloskundige Sweetbel: 15 Feb. Intake verloskundige MD82 : 15 Feb. 1e echo Sweetbel : 18 Feb. 1e Echo Mellebel : 18 feb. Intake verloskundige Ravel1983 : 18 feb. 1e echo Casss : 18 feb. 1e echo Krissie85: 1e echo 18 feb. Linnepinne 18 feb 7-weken echo Linda99: 20 Feb. 1e echo + afspraak KID arts Kim1990: 20 feb. 1e echo + intake verloskundige Juffie2 : 21 Feb. 1e echo San987: 21 feb. 1e echo Renaat83 : 25 feb. Intake + 1e echo Demelza7: 25 Feb. Intake verloskundige Luffy90 : 25 Feb. 1e echo nmv : 26 Feb. 1e echo Hellen1971: 26 Feb. Intake verloskundige + 1e echo Linn84: 1e echo MamavanM1 : 27 Feb. 1e echo Liefkleintje: 27 feb. 1e echo ziekenhuis MD82 : 28 feb. Intake verloskundige AnneChristine : 4 maart termijn echo Petra28 : 5 maart Intake Verloskundige + 1e echo Wolkje 87: 6 Maart : 1e echo Demelza7 : 6 maart 1e echo AnneChristine : 7 maart intake verloskundige De lijst is weer aangepast
Ow, ik zie dat er een mooi lijstje word bijgehouden Ik weet niet goed hoe dat werkt, maar mijn gegevens: J10 - 33 jaar - 1e/2e kindje - ZH - BV - geen idee Eerste afspraak, morgen (vroeg he!) om door te spreken hoe we de komende periode aan gaan pakken ivm erfelijkheids issues Ik vind een besloten groep trouwens een goed idee, kun je vrijer praten en fotos speciaal voor elkaar neerzetten. Liefs!
De lijst die ik net geplaatst heb mag je aanhouden Linnepinne, heb hem net helemaal aangepast namelijk hihi..
We zitten met J10 erbij op 40 zwangere dames! Dit lijkt me een mooi even getal voor de nieuwe groep ? Het lijkt me goed om er nu een stop op te zetten dan..