@nvm: Super!! Dat is snel gedaan! En alsnog vind ik het hartstikke assertief van je @vlindertje: Wauw! Wat super voor jullie! En dat er al hartaktie te zien was!! Lekker van nagenieten nu!
Haha dat word lekker druk in oktober. Leuk! Wat fijn dat er al hartactie was! Kan niet wachten tot ik hartactie zie of hoor bij de echo! Wie weet blijkt het opeens een tweeling te zijn Of is dat uitgesloten na de echo?
Goed nieuws vlindertje!! En goed geregeld dames. Ik opper wat en kijk een halve dag later, is het al oud nieuws Vind inderdaad wel dat we nieuwe leden moeten toelaten. Anders word er straks nog een topic geopend voor de meiden die 'buitengesloten' worden, dat kan natuurlijk niet. Kan een ge-update lijst niet telkens op een eerste pagina geplaatst worden zodat je niet zo hoeft te zoeken?
Hier net de eerste vlaag misselijkheid gehad! Hoop dat het toch nog een weekje weg blijft net als bij mijn vorige zwangerschap. Wil nog even af en toe genieten van mijn kopje koffie voordat ik het niet meer lekker vind haha.
Vlindertje super!! Demelza: dat van die lijst is niet mogelijk.... Heb een hele tijd gependeld hier en was ook een voorstel om de tijden steeds in het eerste postje te zetten, maar dan moeten de mods dat steeds aanpassen na een bericht en daar gaat dan vaak weer heel wat tijd over.... De lijst staat in de gesloten groep steeds overzichtelijk voor als je hem snel terug wil vinden
Nee een tweeling is niet uitgesloten....maar ik zag maar een knipperend lichtje....vreemd is wel dat wanneer ik naar de echo kijk ik twee strengetjes zie (of is dit wat anders? Moet ff nog een foto maken van mijn echo, dan kan ik die hier plaatsen)....bij mijn eerste zag ik er echt maar eentje. Pfff een tweeling lijkt mij echt heftig, hoop dat het er maar eentje is....mijn man zit al dagen te roepen dat hij het gevoel heeft dat het een tweeling wordt.
Pff...die misselijkheid, ellendig niet? Hang al sinds vrijdagavond iedere avond boven de pot....sinds vanochtend ook last van ochtendmisselijkheid/overgeven.
geniet er nog maar van, ik kan het al klein weekje niet meer drinken mis het wel! nu aan de koude chocolademelk
Ik heb nog geen seconde last gehad van misselijkheid.... Niet erg als dat ook grotendeels wegblijft Alhoewel... het is wel een goed teken van zwanger zijn
Ik vind die besloten club 3 maal niks haha! Ik blijf ook hier lekker kletsen, zal straks even een foto plaatsen, nu even op mijn telefoon namelijk
misschien dat die club vooral handig is voor de lijst? misschien overzichtelijker? ach, mij maakt t allemaal niet zo uit, ik vrees dat als ik straks meer ga werken (vanaf 1/4 weer fulltime) t/m zomervakantie toch niet zoveel tijd meer heb om veel te reageren
Wat betreft de kwaaltjes,zo gaat alles goed en zo voel ik me eigen niet lekker. Gister zag ik de hele huiskamer draaien,en s'middags was ik hartstikke misselijk in de bus.Nu voel ik me eigen weer draaierig en misselijk. Heb het er voor over!