1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    @nvm: Super!! Dat is snel gedaan! :) En alsnog vind ik het hartstikke assertief van je;)

@vlindertje: Wauw! Wat super voor jullie! En dat er al hartaktie te zien was!! :D Lekker van nagenieten nu!

2. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Haha dat word lekker druk in oktober. Leuk!

Wat fijn dat er al hartactie was! Kan niet wachten tot ik hartactie zie of hoor bij de echo!

Wie weet blijkt het opeens een tweeling te zijn:p Of is dat uitgesloten na de echo?

3. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Goed nieuws vlindertje!!

En goed geregeld dames. Ik opper wat en kijk een halve dag later, is het al oud nieuws ;) Vind inderdaad wel dat we nieuwe leden moeten toelaten. Anders word er straks nog een topic geopend voor de meiden die 'buitengesloten' worden, dat kan natuurlijk niet.
    Kan een ge-update lijst niet telkens op een eerste pagina geplaatst worden zodat je niet zo hoeft te zoeken?

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Hier net de eerste vlaag misselijkheid gehad! Hoop dat het toch nog een weekje weg blijft net als bij mijn vorige zwangerschap. Wil nog even af en toe genieten van mijn kopje koffie voordat ik het niet meer lekker vind haha.

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Vlindertje super!!

Demelza: dat van die lijst is niet mogelijk.... Heb een hele tijd gependeld hier en was ook een voorstel om de tijden steeds in het eerste postje te zetten, maar dan moeten de mods dat steeds aanpassen na een bericht en daar gaat dan vaak weer heel wat tijd over.... De lijst staat in de gesloten groep steeds overzichtelijk voor als je hem snel terug wil vinden :)

6. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee een tweeling is niet uitgesloten....maar ik zag maar een knipperend lichtje....vreemd is wel dat wanneer ik naar de echo kijk ik twee strengetjes zie (of is dit wat anders? Moet ff nog een foto maken van mijn echo, dan kan ik die hier plaatsen)....bij mijn eerste zag ik er echt maar eentje. Pfff een tweeling lijkt mij echt heftig, hoop dat het er maar eentje is....mijn man zit al dagen te roepen dat hij het gevoel heeft dat het een tweeling wordt.

7. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant

Pff...die misselijkheid, ellendig niet? Hang al sinds vrijdagavond iedere avond boven de pot....sinds vanochtend ook last van ochtendmisselijkheid/overgeven.

8. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

geniet er nog maar van, ik kan het al klein weekje niet meer drinken :( mis het wel! nu aan de koude chocolademelk ;)

9. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Ik heb nog geen seconde last gehad van misselijkheid.... Niet erg als dat ook grotendeels wegblijft ;) Alhoewel... het is wel een goed teken van zwanger zijn :D

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Zie dat ik bij de verloskundige sta,maar ik val onder de gynaecoloog :)

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen

Wauw wat super zeg!!Gefeliciteerd met de goede echo!

12. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    En wat spannend Kim, nog een paar dagen tot de grote dag!!! :D

13. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Vlindertje wat fijn! En tsja..wie weet is het een tweeling?

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Stiekem ben ik wel een beetje jaloers! ;) Ik wil ook mn echo!!

15. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik vind die besloten club 3 maal niks haha! Ik blijf ook hier lekker kletsen, zal straks even een foto plaatsen, nu even op mijn telefoon namelijk :)

16. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik vind die club ook niet fijn ;)
    Ik heb er wel even een foto geplaatst van mezelf....

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Jaa inderdaad :D Moet nog een paar dingen bij elkaar zoeken qua kleding hihi:)

18. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

misschien dat die club vooral handig is voor de lijst? misschien overzichtelijker? ach, mij maakt t allemaal niet zo uit, ik vrees dat als ik straks meer ga werken (vanaf 1/4 weer fulltime) t/m zomervakantie toch niet zoveel tijd meer heb om veel te reageren ;)

19. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

wat fijn! heerlijk gevoel zeker nu je t frummeltje hebt gezien? :)

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wat betreft de kwaaltjes,zo gaat alles goed en zo voel ik me eigen niet lekker.

Gister zag ik de hele huiskamer draaien,en s'middags was ik hartstikke misselijk in de bus.Nu voel ik me eigen weer draaierig en misselijk. Heb het er voor over!

Deel Deze Pagina