Heb vanmiddag MvM over de vloer gehad! Vanaf morgen ga ik mee doen en die blauwe flessen vullen... Mag nog tot 24 april! Dus heb nog wel ff te gaan... Ik heb zo'n schattige omslagdoek gekregen, is het eerste wat ik voor de baby heb! En de test knalde er meteen al uit! Geeft toch wel een fijn gevoel dat deze weer positief is! Kan het niet laten om jullie deze ook even te laten zien!
Vrijdag test ik weer, is hij nog steeds knal, ga ik de vk bellen hopelijk dan ook een datum plannen voor echo .... Spannend!!
Oh ik dacht dat ik die al had doorgegeven, kan ook dat ik in de war raak van al die oktober topics hihi Uitgerekende datum op basis van laatste menstruatie: 8 Oktober 2012. T is mijn eerste kindje.
Ik meende één minuscuul klein rood vlekje te zien op het toiletpapier en ja hoor: meteen zit ik in de rats. Dat krijg je na twee vmk's. Dat een test vandaag zó knal was als je maar kunt wensen, ik nog plenty klachten heb én ik bij mijn dochter meermalen bloed heb verloren, stelt me toch niet gerust. Kon je de tijd maar weken vooruit draaien.........
Mooi MvM test zag ik voorbij komen!! Bij mij komen ze volgende week! @Hellen, ik snap je gevoel zoooo goed!! Heb nu ook al een tijdje behoorlijke buikpijn. Dat maakt me ook echt zo onzeker!!
Hebben jullie ook last van die krampen? Heb t de hele dag een beetje en avonds wordt t erger. Wordt er heel onzeker van. Ga om t kwartier naar t toilet. Wil ook meedoen aan moeders voor moeders maar durf nog niet zo goed.....
Hee dames, goh ben al even een weekje hier niet geweest en ben denk ik volgende week ng niet klaar als ik alles wil lezen . @nmv: ik heb MvVm ook gehad vanochten, en wat is die doek lekker zacht, en kan niet wachten tot ik hem kan gebruiken. @puk1987: ik heb ook nu steken hier een daar in mn rug buik en weet ik waar. Ik zou me gewoon aanmelden, kan toch helemaal geen kwaad, en áls t is niet goed zou gaan, tja dan kan je het altijd nog verder afzeggen maar daar gaan we toch maar niet van uit!! heb zelf trouwens ook laatst iets vaag roze gehad aan mn wcpapiertje, schrok er wel even van nog nooit gehad bij mn vorige zwangerschap, maar verder was het niks en vandaag met MvM test knalde hij net zo erg als de test van nmv, gaf toch weer een beetje geruststelling! en nu wachten tot ik eindelijk naar de vk mag, maar gelukkig tussendoor nog de 1e verjaardag van m'n dochter, daar kijk ik ontzettend naar uit .
Ja, ik weet dat er meiden zijn met een verleden. Ik had het ook niet over jou maar over nmv die zei dat ze standaard veel echo's maakte bij haar vk. Bij 8, 11-12, 20, 30 en 36. Voor zover ik weet krijg ik alleen bij 10 en 20 weken een echo... vandaar Urine opgevangen en vanavond eens kijken of ik ook zo'n goede uitslag krijg bij de mvm test
goedemorgen allemaal! hier ook krampen rondom baarmoeder, er wordt daar duidelijk flink gewerkt Ik heb moeite met opstaan vandaag Zo komt vriendin van vroeger lekker bijkletsen. Vorige keer was ze er met twee kleine kinderen en is er niets van kletsen terecht gekomen Ik droomde vannacht raar!!!! Ik had een tweeling waarbij het meisje heel klein was en het jongetje al heel groot (ze waren al geboren)
Ook hier vannacht wakker vd buikkrampen en net weer! Na een toiletbezoekje is het wat minder geworden. Pfff....wat een onzekerheid he meiden?!? @Demelza, spannend!! En goed dat je mee doe aan MvM!
Pfff...zo'n last van mijn prikkelbare darm vandaag! Zelfs heel min maag en bovenbuik doen zeer. En nu ben ik weer hartstikke verstopt, waar ik dinsdag mijn huisbezoeken moest afzeggen omdat ik echt enorme darmkrampen en buikloop had. Kan me van de zwangerschap van mijn dochter niet herinneren dat ik in het begin zó veel klachten had. Wel wat ja, maar niet zo gek als nu.......
Goedmorgen dames! Hier begint de misselijkheid ook wat meer naar voren te komen... Hopelijk heb ik er vanavond geen last van, moet namelijk naar een verjaardag (etentje) van mijn kant van de familie. Als ik daar niets eet of anders/minder dan anders, gaat het opvallen... Eerst 'verplicht' koffie drinken, hopelijk valt de koffie straks wel goed!
Klinkt het stom als ik zeg dat ik dat ook wel een beetje wil? haha, klein beetje hoor! Maar nu eerst nog even genieten van een bak koffie
Sterkte dames met de misselijkheid/verstoppingen! Ik ben echt een hormonster geworden, barst in tranen uit om niks! Verder nog wel steekjes in m'n buik, fijn om te voelen!