Heel veel sterkte Daan! Dat moet vreselijk zijn voor jullie! Ik wens jullie heel veel succes met IVF!! Dat het jullie maar snel een goede zwangerschap op mag leveren!
Even een vraagje tussendoor, ik heb mijn eerste echo als ik 8 weken + 2 dagen zwanger ben. Moet je dan met een volle blaas komen of is dat niet nodig? Hebben ze verder niets over gezegd bij de vk...
Bij mij wel, met 9w5d Hele instructie gekregen: Anderhalf uur voor de echo naar de wc, daarna 3 glazen water drinken
Bij mij hebben ze er ook niets over gezegd. Voor de zekerheid ga ik niet vlak ervoor nog naar de wc. Maar als ik nodig moet, dan moet ik! Zo is je blaas in ieder geval iets gevult. Als het echt nodig was zouden ze dat wel zeggen toch? (nee geen ervaring mee maar zo dacht ik )
bij mij konden ze het bij 8 weken al zien zonder volle blaas... hangt van je bouw af dus gewoon afwachten en evt. vlak ervoor niet gaan plassen
Dit staat op de website van m'n echocentrum: ' Wij verzoeken u tevens te komen met een volle blaas, dit verbetert de beeldvorming bij een echo. Anderhalf uur voor het onderzoek plast u goed uit, hierna drinkt u 3 glaasjes water, na het onderzoek kunt u direct naar het toilet. Drinkt u aub niet meer dan 3 glazen, uw blaas wordt dan te vol en dit kan een zeer onprettig gevoel geven.' www.echoscreening.nl
Bij mij staat dit niet vermeld op de site van de vk, dus heb er maar ff een mailtje heen gestuurd of ik met volle blaas moet komen of dat het weinig uit maakt. Weet ik in ieder geval wat zij liever hebben...
Gaat het dan toch nog een beetje snel? Wij eten 1x per week bij de moeder van mijn vriend. Stond biefstuk op het menu. Ze vond het wel een beetje gek dat ik ineens vroeg of die goed doorbakken mocht... omdat ik dat lekkerder vind..... 'waarom zei je dat de vorige keer dan niet?' LOL. Maaaaaar, het is nog steeds gelukt, geheimpjes zijn best leuk!
Dames ik wil de lijst met alle liefde bijhouden, maar dan wel hier en niet in de besloten club.. ik ga hem niet bij beide bijhouden.. Als jullie het er niet mee eens zijn dan moet iemand anders hem maar bij houden hihi
Oktober 2013 Mama's 1. MD82 - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV - denkt jongen Elly010 -27 jaar - 3e kindje -ZH - BV - denkt jongen 2. PriZz - ? jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles - denkt meisje Demelza7 - 29 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles- Denkt jongen Lisha - ? jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles - Denkt meisje/jongen Jo1 - 34 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Geen idee 3. Ravel1983 - 29 jaar - 1e kindje -Thuis - BV - Denkt meisje Mamaangilla - 26 jaar - 2e kindje ZH - BV - denkt meisje Krissie85 - 27 jaar - 2e kindje - Thuis - BV - Denkt jongen/meisje 4. Wolkje87 - 25 jaar - 1e kindje - ZH/thuis - BV/Fles - denkt meisje Annsie - 31 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/ Fles - Geen idee Casss - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Denkt jongen / meisje 5. Renaat83 -29 jaar - 1e kindje - ZH-Thuis - BV/Fles - Denkt meisje/Jongen 6. Sweetbel - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - denkt meisje/jongen nmv - 26 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV - Verrassing San987 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Verrassing 7. Cayth - 21 jaar - 2e kindje - ZH bevalling - BV - denkt meisje Juffie -36 jaar- 2e kindje - ZH - BV- Geen idee Petra - 28 jaar - 2e kindje - Thuis - BV - Geen idee 8. Mamavanm1 - 18 jaar - 2e kindje -Thuis - BV - denkt jongen Luffy90 - 22 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Blijft Verrassing Hellen1971 - 41 jaar - 2e kindje - Zh/Thuis - BV - Geen idee Ash21 - 21 jaar - 1e kindje - Thuis - BV - Verrassing Daantje09 - 23 jaar - 1e kindje - Thuis - BV - Geen idee Linnepinne - 28 jaar - 1e kindje - ZH - Fles - Jongen Toekan - 23 jaar - 1e kindje - ZH - BV - verrassing Bloeme - 27 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV - Denkt meisje Amoura - 22 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles - Denkt meisje/Jongen 9. AnneChristine - 35 jaar - 2e kindje - ZH - Fles - Denkt Jongen 10. Kim1990 - 22 Jaar - 2e kindje - ZH - BV/Fles - Jongen/ Meisje Mellebel - 24 jaar - 1e kindje - Thuis - BV/Fles - Denkt Jongen/Meisje Puk1987 - 25 jaar - 1e kindje - ZH - Fles - Denkt Jongen/Meisje 11. Linn84 - 28 jaar - 2e kindje - Thuis - Fles - denkt meisje/ jongen 12. Panda86 - 26-jaar -1e kindje- Zh- fles - geen idee Mamavanmenm - 29 jaar - 3e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles - Denkt Jongen/meisje 13. MarjoleinART - 30 jaar - 1e kindje - ZH - Borstvoeding - Denkt Jongen 14. liefkleintje - 31 jaar - 1e kindje - ZH - BV/Fles - Denkt jongen J10 - ? jaar - ? kindje - ZH/Thuis - BV/Fles - Denkt jongen/meisje Illegaal/ Datum onbekend: Vlindertje27 - 29 jaar - 2e kindje - ZH- Fles? - denkt jongen Zafira - 27 jaar - 3e kindje- ZH/Thuis - BV/Fles - denkt meisje/jongen Zwanger (40) () Meisje, () Jongen, (5) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (3) Linda99 Lappie daan23 Afspraken: PriZz : 1 feb. intake verloskundige Mamaangilla: 4 feb. 1e echo Linnepinne : 4 feb. 1e echo Vlindertje27 : 6 Feb. 1e echo Cayth : 11 feb. 1e echo + intake verpleegkundige Panda86: 12 feb. laatste keer fertiliteitsarts echo?? Puk1987: 12 feb. 1e echo gynaecoloog Anssie: 14 feb. Intake + echo verloskundige Sweetbel: 15 feb. Intake verloskundige MD82 : 15 feb. 1e echo Sweetbel : 18 feb. 1e Echo Mellebel : 18 feb. Intake verloskundige Ravel1983 : 18 feb. 1e echo Casss : 18 feb. 1e echo Toekan: 19 feb. 1e echo gyn Juffie2 : 21 feb. intake gyn. + 1e echo San987: 21 feb. 1e echo Renaat83 : 25 feb. Intake + 1e echo Demelza7: 25 feb. Intake verloskundige Luffy90 : 25 feb. 1e echo nmv : 26 feb. 1e echo Linn84: 1e echo MamavanM1 : 27 feb. 1e echo Liefkleintje: 27 feb. 1e echo MD82 : 28 feb. Intake verloskundige PUK1987: 28 Feb. intake Verloskundige + 1e echo Jo1: 28 feb. Intake stresskip86: 28 feb. intake verloskundige Juffie2: 1 maart intake verloskundige, 2e echo Vlindertje27: 4 maart 2e echo Petra28: 5 maart 1e echo + Intake Wolkje 87: 6 maart 1e echo Demelza7 : 6 maart 1e echo Liefkleintje: 8 maart intake VK Jo1: 13 maart 1e echo