@NMV, dank je!! Ben erg benieuwd! Mijn zus verwacht het niet meer, ik heb gezegd dat ik ongesteld begon te worden Door de MMM weten veel mensen wanneer wij ongeveer meer weten, dus we kunnen (en willen) het niet lang stil houden.
Yeah!!!! hahaha De lijst hier bijhouden is prima hoor, ben allang blij dat jij dat werkje op je neemt Dankjewel! liefkleintje, waar heb je die leuke slabbetjes vandaan? Zoek nog wat leuks om het mijn 3 broertjes te vertellen en kon ze niet zo snel vinden. Veel plezier vanavond!!
@Daan: hè bah, wat een vreselijk naar nieuws!! Ik hoop dat het jullie snel weer gaat lukken met IVF!! Heeeeeeel dikke knuffel!! @hier: inmiddels snotverkouden en mijn stem bijna kwijt.. Door deze griepverschijnselen merk ik niks meer van de zwangerschapskwaaltjes. Spannend dus..!
leuke slabbers heb je!! Ik zal ook eens op die site kijken. en idd je moet met een volle blaas komen. vorige keer was hij bij mij niet vol genoeg en kon ze niets zien. heb toen een inwendige echo gehad.. was wel een raar gevoel, maar deed niet zeer ofzo.
Het blijft toch wel grappig Wolkje ook ik had gister ruzie met me partner. Gewoon omdat ik op hem wel me hormonsters los kan laten denk ik. Of omdat ik af en toe het gevoel heb dat hij niet blij is. Vriendin heeft dat uitgelegd, wij voelen vanalles in ons lichaam en hij ziet alleen maar een vriendin die op hem moppert Misschien toch een goed idee om dat boek van Kluun te geven. Ik denk dat ik ook niet meer boos kan zijn als ie op zijn rug gaat liggen met zijn benen in de lucht
@daan bah dat is geen goed nieuws! Heel veel sterkte! @liefkleintje idd wat een leuke slabbers! Super leuk idee! De dames die aan moeders voor moeders meedoen; kun je daar snel een afspraak maken? Komt er dan gewoon een vrouw aan huis met je praten? Is allemaal nieuw voor mij hier nog steeds buikkrampjes en de hele dag een misselijk gevoel.......maar op de een of andere manier vind ik het nog geen eens erg om misselijk te zijn
Hoi Puk, Je kan je aanmelden via hun site en dan komt een iemand bij jou thuis lang om het een en ander uit te leggen! En als je mee gaat doen alvast de eerste kratten informatie en kadootje.
Mij werd gevraagd door de vk of ik mee wilde doen, zij had mijn gegevens door gegeven. Maar je kan idd via hun website aanmelden of naar hun info-nummer bellen. Dan word je gebeld door een dame die een afspraak bij jou thuis wil maken. Er wordt dan gecontroleerd of je echt wel zwanger bent (testje!) en er worden een paar dingen met je doorgenomen. Ook kun je dan al je vragen stellen! Als alles positief is, krijg je meteen 2 blauwe kratjes met elk 4 flessen en een maatbeker om in op te vangen. Ook kreeg ik er het tijdschrift Zwanger en een heerlijk zachte omslagdoek bij. Dat is als bedankje/cadeautje. Je kan hierbij ook overleggen of de kratjes elke week aan huis worden omgewisseld of dat je het liever bij een depot doet. Ik heb voor het laatste gekozen, ik ga het dus elke week naar een vast punt brengen, aangezien ik wel erg nieuwsgierige buren heb die bijna alles zien en weten... Genoeg info?
Beste Daan, wat enorm KL*TE zeg!!! Ik hoop dat je het een plekje kan geven. Wil je veel liefde en geluk wensen. Maar het is echt zooo oneerlijk allemaal!! Sterkte!!!
Ik heb sinds gisteravond wat meer 'last' gekregen van mijn buik. Ik moet gewoon proberen positief te blijven. Natuurlijk weet ik ook wel dat er enorm veel in mijn buik aan het veranderen is ... denk dat ons frummeltje alvast een beetje aan het verbouwen is daarbinnen, hij moet toch 9 maanden daar vertoeven. Likje verf hier, schilderijtje daar hihi. Maar het is ook echt met vlagen, een beetje wanneer ik opsta en wat beweeg. Of als ik in bed omdraai. Het gaat dan wel weer langzaam weg gelukkig. Nog steeds geen rood te zien. Wel veel meer wit sinds een paar dagen. Maar dat voelt een beetje als bloed, dus telkens weer ongerust naar de wc. Nou, ik merk ook wel wat de hormonen zijn werk beginnen te doen. Ik had het mijn moeder verteld (over msn :S, maar ze vroeg of het nog spannend was en wanneer ik ongesteld moest worden, tja dan ga ik niet liegen, maar ze weet dat we bezig zijn hoor!) en daarna vertelde ze aan mij dat mijn broer ook goed nieuws had, hij had een huis gekocht ... super leuk natuurlijk, maar NET nu ik OOK iets leuks had, heeft er iemand anders OOK weer wat leuks ... dat is nu ALTIJD bij mij. In juni vertelde ik dat we gingen trouwen, was mijn vriendin zwanger ... super leuk natuurlijk, maar ik voel me in mijn familie altijd al een beetje te min en het leek me nu eens leuk om lekker veel aandacht te krijgen, al was het maar 1 dagje. Zondag zou ik het gaan vertellen, maar nu mijn broer een huis heeft gekocht ben ik gewoon bang dat dat mijn 'blije nieuws' een beetje overschaduwd! Stom he dat ik zo denk!! Ik moet daar al de hele dag om huilen, maar ik gooi het maar op de hormonen ... het is gewoon erg onredelijk om zo te denken ... Weet ik ook wel ...
Begrijpelijk Marjolein! Ik herken het ook in mijn moeder. Je wilt je ook wel eens belangrijk voelen en in het middelpunt staan zonder dat iemand het naar een ander omkeert. Misschien kun je het bij je moeder ook een keer uitspreken, misschien is 1 krachtige opmerking wel genoeg om het haar in te laten zien. Bij de mijne werkt het niet hoor, maar goed Balen in ieder geval!! Gelukkig heb je nog een hele tijd te gaan en dat huis van je broer kan toch niet interessanter blijven dan een kleinkind!!
Mamavanmenm: welkom! Proficiat met je zwangerschap, maar ook nog veel sterkte met je verlies!! Amoura, hier valt het ook wel mee hoor met de klachten... Op wat krampjes na ( vooral in de morgen en de avond) voel ik me niet zwanger! ( en de borsten die voller zijn)....