Ik zal jullie geen foto van mijn buik aandoen!!! haha 50 kilo afvallen laat wel zijn littekens na zullen we maar zeggen. Enige voordeel de jeukende buik omdat het vel moet oprekken zal ik geen last van krijgen denk ik. Verder met een blij gevoel opgestaan omdat het vandaag 6 weken is! en nog maar 6 nachtjes en dan eindelijk naar de verloskundige! Wolkje jij ook feli je zit in de 6e week Gister een boek gehad van de baby dump met daarbij hele schattige sokjes. Me vriend kwam thuis en die had zoiets van die passen niet! haha dit was echt voor het eerst dat hij besefte dat een baby echt heel klein is. Hij stond heel gefascineerd naar de sokjes te kijken. schattig Oja en de hond (pupje) dacht dat het speelgoed was !
Bizar hè? Maar wel minstens 238 dagen volop genieten van het garnaaltje Nog 3,5 week wachten tot de echo...
Aangezien ik van mezelf al maatje gestrande walvis ben, komen er pas buikfoto's als de zaak mooi rond en strak staat. Is beter voor mijn ego Maar in mijn album kun je wel mijn vorige zwangerschap zien, trouwens....
Hallo meiden, ik wacht ook nog even met het plaatsen van buik foto's. Bij mij is er echt nog niks te zien, ik pas overal nog in! Vandaag gelukkig niet misselijk. Heb weer koffie kunnen drinken !!
Ik zit nog te wachten op de misselijkheid. Vorige keer had ik eerst bijna nergens last van ( beetje buik, beetje borsten, verder niets) en van de ene op de andere dag werd ik vanaf de eerste dag van week 6 24/7 misselijk. ik heb nooit overgegeven, maar het was zó erg dat ik zelfs een tijdje minder heb gewerkt en overal waar ik ging sleepte ik een emmertje mee, "just in case". Dat duurde tot week 16 en vanaf week 13 had ik al bekkenklachten. Ik zet me dus maar schrap voor wat er gaat komen. Hoewel ik wel heb begrepen, dat het deze keer ook héél anders zou kunnen zijn. Ben benieuwd! (Hoewel klachten ook wel bevesteigen voor mij dat het goed zou zitten. Ik weet nog dat toen ik me bij de gyn beklaagde over die misselijkheid, er werd gezegd: "dan ben je goed zwanger!"" Wat ook wel weer merkwaardig is, want er zijn ook genoeg niet-misselijke dames met een prima zwangerschap....)
Ohhh ik moest vanochtend niezen, nou ik kon wel door de grond kruipen! Verschrikkelijk mijn banden die deden even zóóóó veel pijn.. Verder beginnen mijn borsten ook écht gevoelig te worden.. Buikfoto ga ik vanaf maandag ( op de volle week) mee beginnen, maar plaats hem tot dat hij mooi rond is niet hier.. op dit moment nog niet trots op mijn buik namelijk haha Ik merk wel dat hij al aan het groeien is.. en volgensmij ga ik deze keer recht naar voren dragen.. bij zoonlief zat mijn buik rondom, maar merk nu al echt dat mijn buik recht naar voren gaat.. zelfs mijn moeder & zussen zien het..
Super leuk die buikfoto's hier is er nog niet veel te zien. Ik heb gister even de verloskundige gebeld omdat bijna al mijn klachten waren verdwenen, en ik me ineens heel erg zorgen maakte. Ze vertelde dat dit helemaal niets zegt, en dat pas bij de 1e echo kan worden gezien hoe alles er voorstaat, en dat ik tot die tijd gewoon moet doen zoals ik altijd doe, alleen als je bloedingen hebt, of ontzettende buikpijn, moet je je zorgen maken. Ik ben nu toch wel gerustgesteld op een bepaalde manier, het is gewoon zoals het is, en we moeten afwachten tot de 1e echo, ik ga nu gewoon weer verder genieten en zal heus ook nog onzeker zijn, maar weet nu gewoon even hoe het zit allemaal. @Daan wat ontzettend naar voor je, heel veel succes en sterkte. @voor het lijstje ik ben vandaag 30 geworden!! En wij willen een ZH bevalling. Voor de rest weet ik het nog even niet. Fijne dag nog allemaal.
Hallo allemaal, hoe is het met iedereen hier?? Ik heb weer een slapeloze nacht achter de rug. Kom de laatste tijd zo moeilijk in slaap ... en dan slaap ik EINDELIJK word ik vroeg wakker en kom ik weer niet meer in slaap ... maarja. Komt wel weer goed. Misschien later op de dag een extra 'schoonheidsslaapje' doen hihi. Dan lukt het slapen meestal wel, maar aan de andere kant wil ik er niet aan toe gaan geven. Maar, moe is moe denk ik dan ook weer!! Ik wil zo de vk gaan bellen, maar durf niet zo goed. Heb wel een test gedaan, maar die was hetzelfde als 3 dagen geleden. Weet ook niet goed hoe 'knal' die kv testen kunnen worden. Misschien ben ik al op het donkerste punt en ga ik me druk lopen maken om NIKS!! Hoe zien jullie knaltesten eruit?? Als mijn controlestreep 100% donker is, dan is de teststreep 95%. Dus bijna net zo donker. Ik heb ook wel eens gehoord dat hij tov de controlestreep 110% ofzo kan zijn??!!?? Dus nog donkerder!! Iemand ervaring??? Nou, zo maar even al mijn moed bij elkaar rapen en de vk bellen Misschien wachten tot maandag?? Zondag ga ik een CB doen Wat zouden jullie doen??? Fijne dag allemaal!!! Marjolein
ps. leuk om elke keer je banner weer te zien als je een bericht plaatst ... maar wat gaat het langzaam, maar ook wel weer snel
Gefeliciteerd met je verjaardag Renaat! Fijn dat de vk je wat gerust heeft gesteld. Lekker proberen te genieten
@Marjolein; ik zou de vk vast bellen. meestal kun je niet meteen terecht... en de afspraak zou je altijd nog afkunnen zeggen als het niet goed gaat.. @hier; ik ben af en toe duizelig en mijn borsten lijken steeds meer te groeien..
Gewoon de vk bellen! Bij mij was eerst die streep lichter dan de controlestreep, nu heb ik bij MvM een test gehad die even donker was en er (volgens haar) perfect uit zag. Het hoeft volgens mij niet perse donkerder te zijn, een streep is toch een streep? En als hij wel duidelijk aanwezig is... En als je jezelf druk blijft maken hierom, geef dit dan gewoon aan als je de vk aan de telefoon hebt. Misschien dat zij jou wel gerust kan stellen?
Marjolein, mijn kv testen zijn na 5 min tussen de 95% en 100% in nu. Ik wacht ook nog steeds op een echte knaltest, maar las ook dat het bij veel vrouwen gewoon nooit echt knalt? Zag wel een verschil tussen m'n test van 3-2 (6:00) en van gisteren (20:00), toch een piep klein tintje donkerder. Dus geen idee! Maar je moet nog een afspraak maken bij de vk? Dan gewoon sowieso bellen. Liever 1x te veel bellen..!
Zo net gebeld Even alle gegevens weer doorgenomen, ik stond er gelukkig nog in (vmk). Ik zou met 7 weken een echo krijgen (in het echocentrum, dus eventueel inwendig). Maar de assistente zou me terugbellen voor de datum. Ben erg benieuwd. Ze vroeg ook al wel of ik me deze keer wat 'zekerder' voelde dan de andere keren. En ik zei dat mijn test al bijna knalde en dat was allemaal goed. We gaan het meemaken. Wachten op belletje dan maar
@Renaat83, gefeliciteerd!!! Fijne dag vandaag!! @MarjoleinART, goed dat je gebeld hebt!! Ook ik vind het moeilijk om positief te zijn na mijn vmk, maar..... Gedachten zijn krachten!! Ik probeer er wil in te geloven!! Ik heb helemaal niet zo'n knaltest gehad als jij, maar ik weet dat dat (helaas) ook niks zegt over een goede zwangerschap. Ik heb de CB1-2 weken gehad en de CB 2-3 weken en nu stop ik! (vorige keer heb ik de CB2-3 weken niet gezien!)