1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Donderdag komt een vriendin van mij langs. Die spreek ik niet zo heel vaak, maar is nog steeds een goede vriendin! Heb met mijn man afgesproken dat ik het haar mag vertellen als ik haar laat beloven het geheim te houden. (Ze kent wel wat familie/vrienden van mij, maar die spreekt ze nooit.) Heb er nu al zin in! :D

2. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Hallo dames,

Renate een dagje te laat maar alsnog van harte met je verjaardag.

Inmiddels weten we vandaag een week dat ik zwanger ben, maar nog steeds is het besef er nog niet. Ik heb nog steeds niet echt veel klachten wat me beetje onzeker maakt. Ben alleen wel vaak moe en wat hoofdpijn gehad deze week. De buikkrampen zijn de laatste dagen ook al minder. Inmiddels beginnen me borsten met name links gevoeliger/ pijnlijker te worden. Dinsdag naar het ziekenhuis ben benieuwd of er een echo gemaakt word. Ik mag dinsdag een afspraak maken bij de gyn als ik tussen de 6 en 8 weken ben. Een aantal broeken zitten mij ook al behoorlijk strak. Ook heb ik het idee dat mensen naar me buik kijken net of ze het door hebben terwijl er nog niks te zien is. Hebben jullie dat ook?

@linnepine ik hoop dat je inmiddels geen bloedverlies meer hebt gehad en dat het niks betekende.

In mijn vorige bericht vertelde ik over mijn oma. Mijn moeder is gister die kant op gegaan, me oma woont in het buitenland namelijk. Ik had donderdag al tegen mijn moeder gezegd ze wacht op jou. Ik heb gelijk gekregen, vandaag is ze helaas overleden. De laatste keer dat ik haar gezien heb is 7,5 jaar geleden, had gehoopt haar nog weer te zien maar helaas mocht dat niet zo zijn.

3. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    LeukLeukLeuk! Kan niet wachten om het de belangrijkste mensen te vertellen..... maar doe het toch ;)

Panda86: Gecondoleerd. Goed dat je moeder nog heen gegaan is zeg!

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

hoi ,

wil me graag toevoegen als dit mag heb vandaag positief getest :cool:

Ik weet niet goed waar te schrijven want ik haal nooit later dan 38 weken ,vorige keren altijd op 38,5 -38,4-38 weken bevallen.

En ken nmv :)

Liefs x

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hey meiden,

Hier vandaag thuisfrontdag gehad , en na afloop bij mn schoonouders blijven eten samen met manlief zn broer + vriendin.
    Afgesproken van te voren om het vanavond te vertellen, want ik kan het voor hun erg moeilijk geheim houden ;)

Wat was ik zenuwachtig voor manlief belde zeg (hij zit dus momenteel nog 8 weken in Afghanistan, dan is eindelijk zijn missie afgelopen)! Het was echt super, hij belde tijdens het eten dus mooie smoes om hem op handsfree te zetten zodat ik door kon eten ;) Hij heel droog vragen na even over koetjes en kalfjes te hebben gepraat: "met hoeveel mensen zitten jullie nu in de kamer"? Dus zijn broer tellen...uhhh 5 mensen!
    Hoor je manlief weer heel droog "nee hoor...er zit er nog 1 verstopt"!
    Zijn moeder had het direct door, manlief zn broer zat om zich heen te kijken waar die ene dan moest zitten :D Bij schoonpa viel ook snel het kwartje en mn schoonzusje begreep het zodra mijn schoonmoeder uitriep of die dan in mijn buik zat???!!!
    Iedereen door het dolle heen, felicitaties van alle kanten :D Het gesprek met manlief was daarna wel hectisch omdat iedereen door elkaar heen zat te praten maar het was wel een geweldig moment ;)

Hebben jullie last van bruinverlies (gehad)? Heb het sinds 15 dpo ongeveer... is heel weinig, alleen als ik geplast heb dat ik een heel klein beetje op wc papier aantref. Lees gelukkig dat meerdere dat hebben, maar vind het uiteraard wel eng nog steeds! Gelukkig geen buikkrampen of dergelijk.
    Sinds gisteravond ook pijnlijke tepels gekregen en merk dat mijn borsten echt meer op spanning staan. 'S avond heb ik ook echt een opgezette buik, mooi om te zien! Heb het er allemaal voor over als het goed blijft gaan ;)

@ Renaat, dagje te laat maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

@ Mamavanmenm, Fijn dat het bij het medium geslaagd was! Lijkt me heel bijzonder. Hoe is het met de misselijkheid? Ahh en wat leuk dat je ouders zo reageerde ;)

@ Liefkleintje, een beetje een beladen dag vandaag dus na precies een jaar terug de vmk! Hopelijk blijft deze lekker goed zitten!

@ Linnepinne, beterschap! Oei, hopelijk blijft het rood verder weg, daar kan je flink van schrikken.

@ Demelza, wat leuk dat je vriendin bevallen is :) Dat wordt dus binnenkort op kraamvisite?

@ Nmv, blijft leuk om het te vertellen ;)

@ Panda, wat naar nieuws, gecondoleerd met je oma, veel sterkte! :(

6. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Mieks, wat een lijst aan reacties weet jij nog te verwerken in zo'n bericht. Ik vergeet de helft als ik een aantal berichten door moet ;)
    Leuk dat je schoonfamilie zo leuk reageerde!

Nimme welkom en gefeliciteerd!

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Goedemorgen dames !

Mieks idd een heerlijk moment ,wij hadden dat voornamelijk bij de 1e want dat was ook overal het 1e achterkleinkind en kleinkind van beide ouderskanten.

Demelza ,dank je!

Ik ben al eventjes op de jongste is al sinds een paar dagen een vroege vogel en geen idee waarom...
    Gisteren leuke avond gehad met beste vriendin ,kon het haar ook vertellen en nu maar hopen dat alles goed mag blijven gaan en dat we niet weer miskramen hebben.

Morgenavond ga ik bloed laten afnemen en de week erna op maandag nogeens.
    22-02 mogen we gaan beebloeren :)

Liefs x

8. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

ha Nimme welkom hier, gezellig :) hoe voel je je???

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Prima ,ach vind het zo moeilijk ik kan toch moeilijk op beide topics hier van oktober schrijven want ik heb geen idee of ik vroeger zal bevallen wat 9/10 wel zo zal zijn en als ik toch na 15 oktober beval ja stom...

Verder gaat het goed hier ,straks beebje gaan bezoeken in't ziekenhuis ♥

Met jou ??

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Dag Nimme! Welkom!

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Mieks: haha gewldig zo aan de telefoon! Al kan ik wel geloven dat het daarna hectisch was. Dat was hier ook zo en hier was het in levende lijve....
    Van bruinverlies kan ik niet meepraten, maar ik lees wel dat het met het opschonen van de baarmoeder te maken heeft, dus ik denk niets om je zorgen over te maken! En wat fijn dat wij weer samen in een topic zitten! :D

Nimme: welkom!!

12. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Hey mag ik me ook nog melden ik ben 26 en dit word de eerst ik heb 31-12-12een miskraam gehad en nu gelijk weer zwanger :D is nog wel eng soms hoop dat het goed blijft gaan
    Ik mag 5 maart voor een echo
    Ik ben 7-10-2013 uitgerekend en wil bevallen in het zh en ga de fles geven

13. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Kan me voorstellen dat het wat eng is.... in ieder geval: Gefeliciteerd en welkom! :D

14. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Hey meiden!

Hier even een snelle update! Sinds het moment gisterochtend na het toiletbezoek geen bloed meer gezien gelukkig!
    Vanochtend nog wel iets lichtbruin verlies..

Hierdoor heb ik het idee dat het toch door het hoesten en niezen is gekomen gisternacht. En dat hoop ik natuurlijk ook!
    Ik blijf nog iets afwachtend en durf nu pas echt enthousiast te zijn na onze echo volgende week maandag!

@Mieks: Wat een ontzettend grappig moment moet dat zijn geweest! Erg leuk!!

Aankomende week zal ik even weer wat minder egoberichtjes plaatsen ;)

15. kiss2012

Linnepinne dat waszekker wel schrikken hoop op een mooi kloppend hartje op de echo

16. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Hoi meiden!

ik laat niet zoveel van me horen.. sorry daarvoor! ik lees wel regelmatig even mee hoor.. maar het gaat allemaal zo snel hier dat ik het niet zo goed bij kan houden haha..

nieuwe mensen: welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap!

Ik ga vanavond even rustig bijlezen en probeer het wat meer bij te houden.. liefs!

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Kiss: proficiat!!

Linnepinne: oef! Toch wel een beetje geruststellend als het stopt denk ik e?!

18. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Nimme, hier ook voor beide families het eerste kleinkind ;)
    Moet je bloed laten afnemen om te kijken of je hcg goed stijgt?

@ Toekan, zeker leuk! :D

@ Kiss, welkom! Ik vind het ook nog steeds eng na 2x een vmk.

@ Linnepinne, gelukkig geen rood meer dus! Hier ook sinds 3 of 4 dagen wat bruinverlies. Lees er meer over. Misschien probeerde ukkie zich nog beter in te nestelen? ;) Hopelijk is je echo goed volgende week, wat zal je daar naar toe leven!

19. kiss2012

Mieks dat geloof ik je geniet er dan toch op een andere manier. Van. Je bent veel banger ik wel wanneer mag jij voor een echo?

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    26 februari, spannend dus! Die 2 weken mogen heel snel omgaan ;)

Deel Deze Pagina