welkom nieuwe zwangeren Hier enorm misselijk sinds vrijdag, lig nu dus lekker op de bank onder een dekentje. Nog 3,5 weken tot de echo.. Eerst morgen ff bloed laten prikken.
@Nimme, welkom!! Leuke naam! Je echte naam? Of verzonnen?? @Mieks, wat leuk moet dat "vertelmoment" geweest zijn!! Heerlijk!! @Kiss, welkom!! En gefeliciteerd natuurlijk! @Sweetbel, fijne vakantie gehad?? Waar ben je geweest? @Linnepinne, bah....je wil helemaal geen bruin zien!!! Gelukkig is het nu weer weg! Maar toch....het is al zo onzeker. Ik duim dat het gewoon allemaal goed zit hoor! Ook hier erg bang na de vmk! Vanmiddag ook best veel buikpijn, dat maakt me dan nog weer banger!
Misschien een domme vraag, maar wanneer spreek je over een vmk en vanaf wanneer is het een 'gewone' mk? Ik hoop dat ik er nooit mee te maken zal krijgen, maar zo krijg ik misschien een iets beter beeld waar jullie soms over praten...
Volgens mij is een vmk in de medische wereld helemaal geen echt term! Maar het wordt vaak gebruikt als het rond of kort na je NOD fout gaat! Zo rond de 4-5 weken... Ik vond het toen erg dat het fout ging, omdat we al zo lang bezig waren! Maar nu merk ik pas hoe het erin gehakt heeft! Die onzekerheid nu! Poeh!
Hier net de badkamer gepoetst en wat een steken kreeg ik plots zeg net alsof er iemand vanbinnen duidelijk wil maken dat het wat rustiger moet...
HAHA kijk naar mijn deken op bank @alle nieuwe welkom!!! Hier eigenlijk zolang ik me rustig hou gaat het wel goed maar ook af en toe van de momenten dat ik groen zie van de misselijkheid. Dus lekker met hondje en deken op de bank. Vanmiddag wel even met ons pupje naar het bos geweest zodat we het loslopen konden oefenen en het commando kom daar knapte ik wel wat van op van die frisse lucht maar zodra ik in de auto zat kwam de misselijkheid weer. Ik vind het leuk om te horen hoe iedereen het verteld en hier merk ik dat ik bij iedereen mee zit je janken zullen wel de hormonen zijn!
@Annsie.... hoe ver ben jij?? Even een banner maken, kunnen we het allemaal zien Hahaha! Ook hier al de hele middag op de bank, onder mijn dekentje, met een kruik! Al 2u liggen slapen.... oeps!
Hallo meiden, Sorry dat ik niet zoveel reageer, er word zoveel gekletst en ik voel me niet zo lekker. De misselijkheid is toegeslagen, en ben ook lekker draaierig dus leg de laptop vaak maar snel weer weg. Ik dacht zelf dat een vmk betekende dat alles uit zichzelf weggaat en het na het bloeden gewoon klaar is. Bij een miskraam of missed abortion heb je vaak nog een curretage of pillen nodig om alles weg te halen.
@ Liefkleintje: gelukkig ben ik niet de enige die het moeilijk vind om na de VMK ervaringen positief te zijn. VMK: betekent gewoon vroege miskraam. Testen met streepjes hebben op/rond je NOD die weer verdwijnen waarna je doorgaans later dan gedacht en hevoger dan gewoonlijk ongi word. Zo was het bij mij althans. Pfff..ben MOE vandaag! Nu is peuterdochter ook nogal druk de afgelopen nachten, maar vandaag voel ik me als door een trein overreden. En licht misselijk. Zo'n vollig gevoel terwijl ik niet veel op heb en ook echt een "nah..dank je wel" idee als het gaat over eten. Bleh! En ik wil zó graag nog niets vertellen op mijn werk. Maar als ik weer zo ellendig wordt als bij mijn dochter, ga ik de 12 weken niet redden zonder iets te vertellen....
@Hellen, ja... moeilijk he!! Maar..... nu allebei zwanger in ronde 19!! Dat moet een geluksronde zijn Ik had wel duidelijke testen bij mijn vmk en ook een positieve CB 1-2 weken. Maar helaas toch ongesteld geworden
Hallo meiden, Ik was even 2 dagen druk. Hier in het zuiden is het druk met carnaval! Heb even alles ingelezen Hihi. Welkom alle nieuwe zwangere.....allemaal veel succes!! @linnepinne.....wat akelig dat bruinverlies! Gelukkig is het nu weg! Hopelijk blijft t nu zo! @liefkleintje...het blijft akelig na een mk.....hier ook.....mega onzeker en 10 keer naar het toilet rennen om te kijken of er geen bloedverlies is, krampen blijven wel aanhouden maar zijn wel uit te houden......volgens vele experts is dit "normaal". Hier hebben veel mensen het over hcg prikken......doet jullie gyn/huisarts/vk dat standaard? Gebeurt dat bij iedereen? Ik heb hier nog niks over gehoord namelijk. Nog 1,5 dag en dan mag ik naar de gyn om een echo te laten maken....spannend wat we te zien krijgen!
Goedemiddag! Hier gaat het best oke nog.. heb vrijwel nergens last van alleen mijn borsten en af en toe last van onderbuik.. ben benieuwd of er misselijkheid gaat komen aangezien dat meestal va 6 weken komt..ik doe nu heel af en toe nog een zwtest om te kijken of het nog wel zo is maar gelukkig gewoon nog steeds een knaltest.. ik heb nog geen afspraak voor een echo.. wel voor een intake volgende week maandag.. dus hoop dan snel een echo afspraak te hebben ! Verder hebben we vrijdag aan mn moeder,stiefvader &broertje verteld dat ik zwanger ben.. wat was ik zenuwachtig! en oh wat een blijdschap was er toen ze het hoorde! prachtig moment!! ze wist wel van onze kinderwens..maar dat het zo snel ging had ze niet verwacht (net als wij) ze had zelfs al een cadeau in huis voor het moment dat we het kwamen vertellen.. zo lief!! hebben een leuk pakje gehad voor de kleine.. Hebben hier meerdere dames het al verteld aan familieleden/vrienden? ben benieuwd hoe dat is gegaan Fijne avond!
Hier ook geen hcg prikken hoor! Heb wel, vanwege een MA voor mijn dochter, een echo, maandag over een week al!