Ik kom mij ook melden Leeftijd: 27 2e kindje (dochter geboren in januari 2012) 1e dag laatste ongesteldheid: 27 december Positief getest op: 21 januari Eerste kwalen: buik groeit, hoofdpijn, moe, misselijk Eerste echo: 18 febr Ziekenhuis of thuis: Ik hoop deze keer thuis Borstvoeding: we gaan het gewoon weer proberen, 1e keer mislukt door borstverkleining en moeilijk aanhappen
Wow tis hier al gezellig druk....ff een kort berichtje....afgelopen dagen in bed doorgebracht: griep....gelukkig gaat het nu weer wat beter (en gelukkig nog steeds zwanger!) Wanneer ik weer helemaal fit ben haal ik alle 'leesschade' in... Hoop dat het met iedereen goed gaat!
Oktober 2013 Mama's 1. MD82 - 30 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles - denkt meisje/jongen Elly010 -27 jaar - 3e kindje -ZH - BV - denkt jongen 2. PriZz - ? jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles - denkt meisje Demelza7 - 29 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles- Denkt jongen 3. Ravel1983 - 29 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles - Denkt meisje Mamaangilla - 26 jaar - 2e kindje ZH - BV - denkt meisje Krissie85 - 27 jaar - 2e kindje - Thuis - BV - Denkt jongen/meisje 4. Wolkje87 - 25 jaar - 1e kindje - ZH/thuis - BV/Fles - denkt meisje 5. Renaat83 -29 jaar - 1e kindje - ZH-Thuis - BV/Fles - Denkt meisje/Jongen 6. Sweetbel - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - denkt meisje/jongen 7. Cayth - 21 jaar - 2e kindje - ZH bevalling - BV - denkt meisje 8. Mamavanm1 - 18 jaar - 2e kindje -Thuis - BV - denkt jongen Luffy90 - 22 jaar - 1e kindje na 1* - ZH - BV - Blijft Verassing Hellen1971 - 41 jaar - 2e kindje - Zh/Thuis - BV - Geen idee Ash21 - 21 jaar - 1e kindje - Thuis - BV - Verassing Daantje09 - 23 jaar - 1e kindje - Thuis - BV - Geen idee 9. 10. 11. Linn84 - 28 jaar - 2e kindje - Thuis - Fles - denkt meisje/ jongen Illegaal/ Datum onbekend: Vlindertje27 - 29 jaar - 2e kindje - ZH/Thuis - BV/Fles? - denkt meisje/ jongen Zafira - 27 jaar - 3e kindje- ZH/Thuis - BV/Fles - denkt meisje/jongen Zwanger (19) () Meisje, () Jongen, () Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ () Afspraken: Wolkje87: 30 Jan. intake verloskundige PriZz : 1 feb. intake verloskundige Mamaangilla: 4 feb. 1e echo Vlindertje27 : 6 Feb. 1e echo Renaat83 : 25 feb. Intake + 1e echo Demelza7: 25 Feb. Intake verloskundige Wolkje 87: 6 Maart : 1e echo bij 9w5d
Hierbij mijn aanvullende gegevens, weet niet precies wat er nodig is maar ik geef datgene wat in het lijstje erbij staat Ik ben uitgerekend op 8 oktober, 23 jaar, 1e kindje, het liefst een thuisbevalling en borstvoeding, wat het wordt, geen idee. Beterschap vlindertje!
Hoi Allemaal, Ik zal me ook maar melden, want ik hoor ook tot de gelukkige mensen die een kindje verwacht!! Ik ben 32 jaar en dit is ons eerste kindje. We zijn er ook al 3 jaar mee bezig en ik ben er ook 50 kilo voor afgevallen. Mijn laatste ongesteldheid van 28 december en ik ben 4 oktober (dierendag haha) uitgeteld. Gister me aangemeld voor moeders voor moeders en morgen een afspraak met de huisarts als ik hem heb gesproken ga ik een afspraak maken bij de verloskundige, maar daar ben ik even aan het shoppen geweest Ik wil natuurlijk de beste! Ik heb nog niet veel last, merk wel dat ik moe en kribbig ben en ik heb een droge mond, maar daar valt allemaal mee te leven. Jullie allemaal ook gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Annsie! We hebben dezelfde datum Knap dat je zoveel kg bent kwijtgeraakt, top! Beterschap vlindertje!
Ik denk trouwens dat het weer een meisje wordt al heb ik een heeeeele lichte voorkeur voor een jongen hihihi... maar dan ook echt heel erg licht hoor. ...
Hoi Allemaal! Ik ben nog steeds wat grieperig en snotterig, vandaar een wat vertraagde reactie. Ik zie dat er weer een hoop zwangeren bij gekomen zijn! Super leuk en natuurlijk GEFELICITEERD!! Wat betreft het lijstje... Ik las dat ik denk dat het een jongen wordt?! Klopt wel trouwens, maar ik had nog niks doorgegeven toch?? Of ben ik gaan ijlen door de griep? Verder wil ik in het ziekenhuis bevallen (is goed bevallen de vorige keer) en ga weer BV geven. Heb ik bij mijn zoontje 10 maanden volgehouden. Hopelijk nu weer! Hebben jullie allemaal de vk / gyn al gebeld?? Dan moet ik dat misschien toch ook maar gaan doen. Nu ga ik weer even verder snotteren... Groetjes en tot snel! MD
Iedereen die hier weer nieuw is gefeliciteerd en welkom. Geniet maar lekker van je zwangerschap. Pff hier slaap ik zo slecht. Ben snel echt wakker en kom moeilijk in slaap. Verder merk ik echt niet meer dat ik zwanger ben. Merk wel dat me tepels groter en harder zijn maar dat is dan ook echt alles. Vind het dan ook echt spannend maandag of alles nog wel goed zit in mijn buik en of ik een kloppent hartje te horen krijg. @MD82 Sterkte en ziek maar lekker uit. Ja en de verloskundige kan je al bellen maar daar kan je pas terecht rond de 10 weken. Ik ga naar de gyneacoloog voor een termijn echo.
Nou ik had vannacht flinke ongi pijn. Ook al weet ik van mijn eerste dat het volkomen normaal is, ik maak me toch zorgen. Aan de andere kant heb ik zere borsten, een leeg en dan weer misselijk/weeïg gevoel, vage hoofdpijn en vreselijk last van mijn prikkelbare darmen. Mijn test was mooi donker vanmorgen en mijn temp sky high. Ik moet dus vertrouwen hebben, maar vind het af en toe best moeilijk.
Ook ik wil me hier melden. Geloof het nog niet en wil ook eerst afwachten tot de echo. Vandaag over drie weken heb ik de eerste echo. Hopelijk wordt dat een leuke echo en niet zoals vorig jaar (zie onderschrift. De angst en zorgen overheersen nu heel erg. Hopelijk wordt dit een mooie zwangerschap met een nog mooier resultaat. Na bijna 8 jaar mag het toch ook wel. Alle andere dames, van harte gefeliciteerd. Geniet ervan! En ik hoop dat we een gezellig kletsclubje krijgen
Wat rot zeg, logisch dat je daar onzeker van wordt. Maar zo'n donkere test is dan wel weer lekker Als we die eerste maanden maar voorbij zijn he, en het kleine ukkie hebben zien spartelen op de echo Ik heb niet echt krampen, gewoon 24/7 een ongi gevoel. En zodra ik iets "geks" voel ren ik ook naar de wc Kan ondertussen geen broek meer fatsoenlijk dicht krijgen, dus dat is dan wel weer een leuke bevestiging Hebben jullie het al aan mensen verteld? Wij hebben het zondag mijn ouders en mijn schoonmoeder verteld. Maandag aan mijn zus en zwager en komend weekend vertellen we het mijn schoonvader. Verder willen we het stil houden tot de eerste echo is geweest, met uitzondering van goede vrienden. Toen onze dochter werd geboren kregen zij te horen dat hun eerste zwangerschap een miskraam was. Daarna nog een mk gehad en onderhand al bijna 2 jaar bezig. Werk ook met haar en wil niet dat ze het zelf ontdekt. Zie er wel enorm tegenop om het haar te vertellen
Wat zijn er hier een hoop meiden die vreselijke dingen hebben meegemaakt.. Ik duim voor jullie allemaal dat jullie een plakkertje hebben! Straks intake verloskundige. Spannend, maar zal alleen maar gepraat worden+bloeddruk meten, urine controleren enzo.
Linn, ik wilde net al vragen: Wie heeft het al verteld? Wij zijn een beetje in dubio..willen het eigenlijk zaterdag vertellen, maar dan ben ik pas 5w1d. Er kan nog vanalles gebeuren, willen we niet wachten? *twijfel*
Haha wij hebben het aan iedereen al bekend gemaakt! Bijna iedereen op collega's na wisten al dat we bezig waren.. En toen ik onder de netelroos kwam, en vertelde dat ik dit bij mijn vorige zwangerschap ook had, was het 1+1=2 Natuuurlijk! Collega's weten het dus ook al.. ik werk voor buurtzorg, in een zelfsturende team.. hele lieve collega's dus moest ook kunnen!
Ik heb net gynaecologie gebeld, en nou willen ze tegenwoordig een verwijzing.. zo bizar! dus net de assistente gebeld en die gaat overleggen met de huisarts of dat zo kan of dat de huisarts nog meer van me wil weten.. Grrrrr.. duurt niet een beetje lang! En het ergste is, dan krijg ik een afspraak via de post toegestuurd! Grrr... As daar nou masr geen week over heen gaat, ben nieuwschierig hahaha!
Wat is de reden dat je naar een gynaecoloog wil ipv een verloskundige? Gewoon nieuwsgierigheid hoor In principe kan ik het ook m'n collega's wel vertellen. Toen m'n vriendin de mk's had waren ze ook super lief en begripvol. Maar wil het gewoon nog even niet, zelf nog even aan het idee wennen. Vk heeft net gebeld, de 27e hebben we de termijnecho Vind het wel heel spannend, volgens eigen berekening ben ik dan nog geen 8 weken zwanger... Zal er dan wel wat te zien zijn?