Gefeliciteerd Arnelies Grrr ik blijf hangen in m'n semi-jaloerse-toestand omdat zoveel meiden die later zijn uitgerekend al eerder een echo hebben Zucht! /geduld Verder..tsja, misselijkmisselijkmisselijk.
thx arne en sweet! wolkje ik krijg normaal nu al een echo maar ga het dit keer niet doen. Ik heb een aandoening gehad in't verleden waarbij ik elke week een echo kreeg.Heb nog dat ik op eitjes loop maar ik heb dat toch niet in de hand of de baby goed groeidt dat is door mijn medicatie. Ik hou het dit keer op 2 bloedafnames voor 6 weken en dan rond 6 weken willen we wel eens vanbinnen kijken.... maar begrijp je ongeduldheid zeker wie wil zoiets moois nu niet zien!
Precies Nimme Voor jou ook een spannende periode dus. Weten je andere kinderen al dat je zwanger bent trouwens? Ik wil gewoon zien waarvoor we het allemaal doen, en waarvoor ik me zo voel dat het niet voor niks is.. Trouwens, nog een vraagje. Stel iemand hier wordt een stuk vooruit gezet, naar september. Ga je dan meepraten bij de september groep? Of gewoon hier? Aangezien ik op 4 oktober zit
ik heb het elkders ff verduidelijkt voor iedereen Ik blijf hier ,ik ben normaal 20 oktober uitgerekend maar à terme bevallen doe ik normaal niet en als ik nog veel vroeger dan oktober of overtijd ga dan is het zo ,ik blijf hier
Ik blijf ook hier praten als ik eerder uitgeteld zou zijn.....veel te gezellig! @nimme wat een mooie testjes....dit kun je echt niet vaak genoeg zien he! Heb vanmorgen ook nog even een testje gedaan ivm mijn buikpijn en verder weinig symptomen.....hoop echt dat dit allemaal goed blijft gaan. Mijn test knalde nog steeds! @cayth spannend......ben eens benieuwd hoe de echo is! Ik ben morgen aan de buurt....iemand al eens een echo met 5,5/6 weken gehad?
Ik heb bij zoonlief een echo met 5.1 gehad! Daar was een mooi vruchtzakje op te zien.. nog geen kloppend hartje uiteraard.. Ik vind het nu erg spannend worden! Er gaat van alles door je hoofd.. zit alles wel goed? Zal het er 1 zijn of toch 2.. heb ik nog wel alle kwaaltjes.. Haha nouja kwaaltjes moet ik eigenlijk niet over twijfelen.. ontzettend zere borsten, en af en toe héle erge bandenpijn.. en *even afkloppen* nog niet misselijk!!
Hé dames! Ik heb de gesprekjes hier wel een beetje gevolgd hoor! Hier hebben we het afgelopen zaterdag toch maar aan mijn ouders verteld ! Wilden het eigenlijk volgende week doen, maar je wilt het zo graag aan iemand vertellen! Mijn ouders vonden het superleuk Mijn moeder, zoals gewoonlijk, had al het vermoeden dat ik zwanger was toen ik plotseling opbelde of we mochten komen eten ... tsja ! Maargoed ze waren blij!!! Had ook niet anders verwacht. Werd vorige week nog een beetje gedomineerd met zorgen over een eventuele zwangerschap (miskraam e.d.) sinds dit weekend sta ik er een stuk positiever in. We vinden het zo bijzonder wat er gebeurt en ik kan ook niet wachten tot we de 28ste ons gesprek hebben bij de verloskundige. Ik vraag me dan alleen wel af of we ook meteen een inwendige echo krijgen.. is dat gebruikelijk? (zit dan in mijn 8ste week). Aankomend weekend brengen we iig mijn zus en zwager op de hoogte. Zij moet nog helemaal niet aan zwangerschap denken dus ben wel benieuwd hoe ze reageert!
Kan iemand mij helpen met de banner? Heb er eentje gemaakt maar waar moet ik die dan plaatsen? Sorry ben niet zo handig!
Je klikt op je naam ; daar waar staat Welkom, ...... Dan klik je op gebruikersinstellingen Dan aan de linkerkant staat handtekening wijzigen, daar klik je op. Op de Site waar jij je banner hebt gemaakt staat de BBCode van je banner, deze kopieer je en plak je in het open scherm. dan druk je op handtekening opslaan, en is het als het goed is gelukt!
Volgens mij doet hij het! Hier gaat trouwens alles zijn gangetje! Wel wat last van misselijkheid soms... We hebben het inmiddels al een hoop.mensen verteld, dat vind ik wel fijn, dan kan iedereen ook een beetje aan het idee wennen, tot nu toe alleen positieve/emotionele reacties gehad! @arnelies: van harte meid, lekker gaan genieten! Mijn echo's mogen ook in het lijstje: 26-2 (7+weken) 12-3 (9 +weken) 13-3 intake vk
Hallo allemaal! Ik heb meer dan een week niet op het forum gekeken en ik krijg het niet allemaal bijgelezen hoor. Wat ik zo snel zie, is dat er een aantal meiden bijgekomen is. Hartstikke leuk en gefeliciteerd natuurlijk!! Hier gaat het zijn gangetje. Vandaag best misselijk en nog steeds verkouden. Daar ben ik ondertussen wel behoorlijk klaar mee eigenlijk. Inmiddels weten de opa's, oma's, tantes en oom het. Mijn schoonzus reageerde erg vaag... De rest was gelukkig gewoon blij en enthousiast. Ik doe nu een week mee met mvm. Gaat prima. Wij kregen ook een badcape en een tashanger. Erg leuk! Denk wel dat ik nu minder inzamel dan de vorige keer, met een kleintje is het soms toch ff snel snel naar de wc. Maar alles helpt. Ik zag nog iets langskomen over de testurine voor mvm. Bij mij was het urine van 17.00 u en dat gaf helemaal niks. Ik had een potje van de huisarts (blaasontsteking) dus dat werkte goed. Nou, de kleine meneer wil aandacht. Dus we gaan weer eens met de duplo spelen! Knuffel, MD
Pfff in 1 dag is er weer veel gekletst, gezellig!! Niet iedereen heeft de keuze bij MvM om het op te laten halen of zelf weg te brengen. Bij ons in het dorp wordt het namelijk niet opgehaald, moet het naar een ander dorp brengen. Als de echo volgende week goed is, ga ik me gelijk aanmelden, dan kan ik alsnog 8 weken geven. Dacht vanmorgen dat ik wat misselijk werd, maar dat viel gelukkig mee. Ik moet wel veel plassen, houd het vandaag ff goed in de gaten. Anders ga ik morgen urine laten testen bij de HA op blaasontsteking. Hier ben ik ook druk aan het carnavallen. Ze waren mij in de gaten aan het houden, omdat ik zaterdag niet gedronken had.. Gister waren ook meteen alle ogen op mij gericht, echt heel irritant. In de eerste kroeg was het te rustig, in de 2de kroeg was het gelukkig wel wat drukker, daar heb ik af en toe een wijntje besteld en net gedaan of ik ervan dronk. Maar dronk lekker spa blauw. Iedereen had zoiets van 'he jij drinkt wijn' en ik heel onnozzel 'ja waarom niet???' Dus heb de aandacht mooi weer afgeleid, nu ff afwachten of het vandaag ook weer goed gaat.
Ook ik mag me hier melden 27 jaar oud en mama van een prachtige dochter (2 1/2). In november met 10 wkn helaas een miskraam gehad, maar nu alweer zwanger. Bij de vorige waren we heel snel met vertellen, ook omdat mijn lichaam meestal niet zo goed reageert op zwangerschappen (zware HG), maar dat viel erg tegen toen ik de mk had gehad (dan moet je het ook iedereen vertellen en dat kan leiden tot vervelende situaties)... Nu doen we dus even rustig aan. Een select groepje mensen weet ervan en de rest krijgt het met 12 wkn te horen. Ik hoop van harte dat deze wel blijft zitten, maar het gevoel is goed en dat is al 1 ding! Bij de zwangerschap die eindigde in een mk zat het gevoel van begin af aan niet goed. Toch blijft de onzekerheid wel... We zullen zien. Leuk detail is dat ik van dit guppy op precies dezelfde dag ben uitgerekend als onze eerste dochter, namelijk 5 oktober Onder voorbehoud uiteraard, aangezien ik de eerste echo nog moet krijgen. Overigens: ik doe ook weer mee aan MvM. Dat heb ik tot nu toe bij alle zwangerschappen gedaan en hoewel het heel vervelend is om te moeten bellen bij een MK, gaan ze daar bijzonder lief en goed mee om. Het is irritant, dat plassen in een bakkie, maar ik heb het er graag voor over
Brrrr zenuwachtig!! Haha we zitten al in de auto! Het is voor ons een half uur rijden, en het is altijd druk bij het UMCG.. dus we moeten beetje speling hebben! Heb zonet nog even getest met zwanger en kids test.. Ik heb nog nooit zó'n positieve test gezien! De teststreep knalde ervan af, bijna paars zo donker! En de controle streep was 2x zo licht haha.. Heerlijk zo'n test!!
Welkom eleandra!!! Het is je gegund dat t nu goed gaat! @cayth heel veel succes ben zo benieuwd!! Laat je ons zo snel mogelijk wat weten? Hihi