1-15 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamaangilla, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marassie

Marassie Niet meer actief

Hey iedereen,

Ik lees al tijdje stiekem met jullie mee, maar nu wil ik mij ook aanmelden. Ik moet wel zeggen dat ik het allemaal erg spannend vind omdat we al een tijd bezig waren.
    Nu hopen dat dit kleintje blijft plakken.

Ik heb 21 februari de eerste echo en ben uitgerekend op 14 oktober.

Ik ben trouwens trouwens ook erg benieuwd of we nu een 1-ling of een 2-ling krijgen.

2. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Pff amoura heel veel sterkte!!
    Zodra ik weer op de laptop zit zal ik de lijst aanpassen (helaas!!)

Hier hebben we als meisjes naam; Indy Sofia Isabel (gewoon omdat we alle 3 de namen heel mooi vinden!) Maar als het een jongen word, pff dan word het een ramp haha manlief wijst al mijn jongensnamen af.. en hij wil voor een jongensnaam niet eerder nadenken dan dat we het geslacht weten haha..

3. ravel1983

ravel1983 Lid

27 jan 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amoura sterkte!

@toekan wij hadden de meisjesnaam ook allang. Jongensnaam zijn wij nu ook zo goed als zeker van...
    @marassie een voorzichtig gefeliciteerd dan! Positief blijven in ieder geval!

4. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Meisjesnaam weet m'n vriend al jaaaaren..ik ben nog in dubio ;)

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    Belgiƫ
    Hier blijft het geslacht ook een verrassing!! Dus een goede jongensnaam is hier ook een must:p

6. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    Belgiƫ
    Marissie: welkom!

Namen: ja lijkt alsof meiden een pak makkelijker zijn e!

7. Jo1

Jo1 Actief lid

20 jan 2013
    122
    0
    0
    Utrecht
    Heel veel sterkte Amoura!!

Wij hebben een unisex naam gekozen, nu maakt het dus niet uit of het een jongetje of een meisje is :)

8. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Ik ben echt nog totaal niet bezig met namen.... Eerst maar eens kijken of alles goed gaat. Heb ook nog geen drang om spullen/kleding te kopen ofzo. Misschien voelt het nog niet echt genoeg daarvoor. Vanavond verteld aan m'n schoonmoeder... Helemaal blij ;) Ze is nu 71 en haar andere zoon is getrouwd met een man. Ze had haar hoop dus wel bij ons liggen maar denk ik nog niet verwacht.

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Demelza, leuk dan!

Namen, hier wel al wen paar namen die nog 'over' waren van onze dochter. Het echte brainstormen komt nog!

10. Annsie

Annsie Actief lid

26 jan 2013
    254
    0
    0
    boekhoudster
    Drunen
    @Amoura, heel veel succes!

Ja namen zijn hier voor zowel jongen als meisje eigenlijk al besproken. Meisje naar me moeder en jongen naar de overleden beste vriend van mijn vriend.

Gister van me schoonmoeder kadootjes gehad en van een vriendin ook een tas vol met spullen. Zo lief van me schoonmoeder zaten er sokjes in met daarop I love dad :D

Gister sowieso een leuke dag de vitaminecheck van me operatie is terug gekomen en me vitamines waren perfect op orde.
    En ook nog een kaartje in de brievenbus met in verwachting! Gefeliciteerd van me neef :D

Mijn vriend en ik gaan ook voor een partnerschap en erkennen. Enige probleem is de getuigen. Me vriend heeft het er nog heel moeilijk mee dat hij zijn beste vriend niet meer kan vragen en dus als het over de getuigen gaat word ie sacherijnig en valt het hele onderwerp in het niets. Ik snap het wel want ik wou ook dat me moeder getuige was en dat kan ook niet! Maar ja me schoonzus is een waardige vervangster :D

Ik ga weer aan het werk en dan vanavond naar de verloskundige!!!

11. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

op zich hebben we al wel namen maar vind het nog veel te vroeg om daar nu al over te hebben! eerst maar eens de eerste 20 weken gezond doorkomen.
    maar ben sowieso beetje ouderwets daarin, los van wat er met ons zoontje is gebeurd, ik wil ook niet ver voor de bevalling kamertje al klaar hebben of al heel veel kleertjes hebben gekocht ;)

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Same here hoor!
    En namen: we hebben nog een jongensnaam op de plank liggen en mocht het allemaal goed blijven gaan en blijken dat het een meisje is, dan moeten we weer even gaan verzinnen. Maar dat kan allemaal later nog.
    Het enige wat ik tot nu toe heb is een paar van die kleine sokjes, om het wat echter te maken. Verder hebben we nog veel over van onze kleine meid.

Maar ook hier geen geklus aan een babykamer tot na de 20 weken echo.

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik heb hier ook nog geen spullen gekocht. Ik heb alleen een omslagdoek van MvM en sokjes die ik bij het aanvragen van een catalogus van Baby-Dump heb gekregen. Dus tot nu toe alles gratis!
    En als we de echo hebben gehad en iedereen het hebben verteld, dan ga ik kijken naar spullen voor de babykamer en misschien ook vast wat spulletjes kopen...

14. ravel1983

ravel1983 Lid

27 jan 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb nog niks gekocht. Alleen wat we gekregen hebben van vrienden (shirtje en slofjes, box en bedje), mvm (omslagdoek) hebben we. O ja en net de brochure aangevraagd van de babydump. Gratis sokjes zijn altijd welkom :D. Maandag de echo en pas als dan alles goed is durf ik misschien iets te kopen. Wil het lot niet gaan tarten....
    Vandaag een goede dag. Ben fit en niet misselijk... Heerlijk!

15. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Hier ook nog echt niks gekocht. Namen..tsja, ook eigenlijk niet. Zijn nog gewoon bezig met die 1e paar maanden door te komen.

Ik ga het denk ik wel binnenkort aan m'n leidinggevende vertellen. Vind het maar spannend..

16. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Zo alles weer eens bijgelezen..
    Ivm de carnaval niet veel gereageerd.

Volgens mij had ik al wel gezegd dat er een aantal zaten te vissen of ik zwanger was. Gelukkig heb ik ze op het verkeerde been kunnen zetten!

Wij hebben ook nog niks gekocht, eerst maar eens de echo afwachten. Wij zijn al wel bezig met het kamertje, maar dat komt meer omdat er nog een plafond in moet en we nog kastje onder de schuine kant willen maken. Dit staat al 2 jaar op de planning..
    En namen daar hebben we het weleens over, maar hebben nog geen concrete namen.

Met vlagen voel ik me misselijk. Afgelopen week heb ik weinig naar de wc gekunnen, gister had ik waterdunne diarree. Nu gelukkig wel weer wat vaste ontlasting.(sorry voor de details). Maar mijn buik rommelt nog steeds..

Vandaag weer werken, ben anderhalve week vrij/ziek geweest, dus ben benieuwd hoe het daar is.

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    Belgiƫ
    Hier ook nog niets gekocht voor de kleine, ja 1 rompertje, waar we de aankondiging aan mijn papa mee hebben gedaan, maar dat is het.... Voor de rets is het inderdaad nog veel te vroeg... En babykamer in elkaar zetten, zal hier pas voor op het laatste zijn, aangezien ik pas in september zal weten in welk huis ik het moet zetten ( met verbouwingen)..

San: leuk dat je ze op een fout spoor hebt kunnen brenge!!

18. piko

piko Lid

8 feb 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amoura, Sterkte. Moeilijk, net een fijn gevoel en dan weg..
    Marassie, welkom hier.

Zal straks de folder voor mvm even goed doorlezen en op internet wat zoeken. Zodat we ons kunnen aanmelden. Anders wordt het steeds later.
    Ook even kijken bij site babydump voor een boekje, leuk die spulletjes bekijken.

Het is nog steeds wennen maar heel leuk en spannend ook. Dat anderen er nog net van weten en wij wel.

19. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Vanmorgen is moeders voor moeders geweest, dus mijn eerste kado is binnen, de omslagdoek erg leuk :) verder wachten wij het ook nog even af hoor allemaal, komt straks wel, heb er wel zin in om al die lieve kleertjes en alles te kopen.

20. stresskip86

stresskip86 Actief lid

12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    @Amoura wat verschrikkelijk. Wens jullie heel veel sterkte.

Hier heb ik nog niets gekocht. Ik heb ook zoiets eerst maar even de eerste 3 maanden afwachten en dan ga ik wel los!

Hoe voelen jullie je overigens? Heb de afgelopen dagen toch wel weer wat last van krampen. En worden jullie ook regelmatig `s nachts wakker en dat je dan niet meer in slaap komt? Heb dat nu 2 nachten gehad de afgelopen 5 dagen! Vriendlief heeft zichzelf maar gedegradeerd naar de logeerkamer vanwege mijn gedraai ;)...

Deel Deze Pagina